Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Комбинирано окачване между пружина и ресор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Комбинирано окачване между пружина и ресор?

    Здравейте, колеги, възможно ли е да се комбинира пружинено с ресорно за окачване? Какви предимства и недостатъци би имал подобен хибрид?

  • #2
    За окачване - пружинено с ресорно е възможно .

    Предимствата са , че така форумния диспут ( и респ. интересът към Форума) се оживява и следователно от троленето има няк`ва файда .

    Към недостатъците : не всеки е склонен да се занимава с тъпотии .

    ... а по темата ( мислех да не го споменавам , ама от доста време се пишат какви ли не щуротии тука ): имам един познат с Буханка, който не чете Форума и понеже не знае че на Буханка е невъзможно да се товарят 3.5 тона - той редовно си го прави , без да се занимава с дървена философия на тема "Супер УАЗ" .

    На задните амортисьори е нанизал по една пружина от ЗАЗ и това е всичко .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      А ако сложи трупче от бук вместо пружината може да натовари и 4.5 тона

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      За метода на "нанизването" може ли да дадеш малко повече инфо?

  • #3
    Пружини в ресьорите съм виждал по каруците тип платформа, явно е ефективно, пясък мъкне колкото може коня, че и малко отгоре.Може да се обърнеш за помощ към братята, щом си в дърводобива, няма начин да нямаш познати.

    Коментар


    • #4
      Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
      ...Пружини в ресьорите съм виждал .
      Пружини в ресьорите няма как да си виждал .

      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        До тази констукция не се е стигнало със сметки, повечето от конструкторското бюро нямат 8ми клас.Стигнали са точно по метода на колегата и резултатите са отлични, само дето самосвала е лопатков тип, но пълно щастие няма.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Професорът е от София и много трудно се намира-ако някой има връзки във ВИАС може да съдейства.

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        По-скоро се насочи към ВИТИЗ

    • #5
      Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
      Пружини в ресьорите съм виждал по каруците тип платформа, явно е ефективно, пясък мъкне колкото може коня, че и малко отгоре.Може да се обърнеш за помощ към братята, щом си в дърводобива, няма начин да нямаш познати.
      Идеята е пружините и ресорите да действат едновременно, но да нямат пряк досег, а да са успоредни.

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Хайде, хайде с ракийката върви

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        С ракийката съм го скицирал, на мен с ракийката ми върви салатка, но ако със салатката накапя листа с чертежа, цялата вечер ми тръгва на криво.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Е, хайде, ще те почерпя бира

    • #6
      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      Здравейте, колеги, възможно ли е да се комбинира пружинено с ресорно за окачване? Какви предимства и недостатъци би имал подобен хибрид?
      Възможно е (беше хит в ''тунинга'' из рускоезичната част на света преди десетина-петнайсет години).
      Правено е, пробвано е (включително и на моя машина - УАЗ 469).
      Сиромашки опит, да се направи c пръдня - боя.
      Приложим за машини, на които двигателя няма силата да пръднe … (демек - точно като за УАЗ)

      Има известно предимство пред ''класическoтo ресорно'' окачване (изглаждайки един негов недостатък), но понеже си постла отдавна ''шареното килимче'' ще те оставя да си го откриеш (евентуално) самостоятелно

      Коментар


      • #7
        Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение

        Възможно е (беше хит в ''тунинга'' из рускоезичната част на света преди десетина-петнайсет години).
        Правено е, пробвано е (включително и на моя машина - УАЗ 469).
        Сиромашки опит, да се направи c пръдня - боя.
        Приложим за машини, на които двигателя няма силата да пръднe … (демек - точно като за УАЗ)

        Има известно предимство пред ''класическoтo ресорно'' окачване (изглаждайки един негов недостатък), но понеже си постла отдавна ''шареното килимче'' ще те оставя да си го откриеш (евентуално) самостоятелно
        Ами аз искам да го ползвам за комфорт и за свърхтовари - няма нищо общо с двигателя, така че може да ми кажеш-пак си оставам сиромах с куц двигател.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Ти кажи как става или се похвали с някоя снимката-пак аз все някога ще го схвана...

        • BulAf
          BulAf коментира
          Редактиране на коментар
          Дадени са достатъчно жокери като за мислещ човек

          /да де…. /

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Ти пък от дървар мисъл ще искаш

      • #8
        Владко, моето момче...
        Не мислиш ли, че ако това нещо работеше-щеше да се ползва в автомобилостроенето? Ако не навсякъде-поне тук-там, ама щеше да се среща.
        А то пусто-никъде няма такъв карашик.

        Опаааа, сега се сетих-ти нямаш вяра на конструкторките отдели в авртомобилните фирми, щото те имали за цел само да печелят пари, и предлагат скапани технически решения на евентуалните проблеми.
        А ти си велик меринджей, и сам стигна до гениалната идея да комбинираш пружина и ресьор. Как пък никой не се е сетол досега.

        Дерзай, подкрепяме те с две ръце и три крака.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • BulAf
          BulAf коментира
          Редактиране на коментар
          Има го като доработка и за сериозни автомобили

          Промо код: ''helper (coil) suspension''
          /ама си остава сиромахомилство де /

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Разбирам те, но си остава решение само за товар - аз искам решение и за комфорт...

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          "Чакащият ресор не дава комфорт..."
          Не знам откъде го измисли това. Именно заради комфорта е измислен.

      • #9
        ... а все се каня да питам нещо : тука дървари ( в смисъл в дърводобивния бизнес ) - бол . Някой ше ми каже ли колко кила тежи 1 кубик суров дъб ? Ей така , директно от гората .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Клиент на пазара:
          -Колко е килограма на доматите, ама честно.
          Продавача се приближава и казва на ушенце:
          - 800 грама.

      • #10
        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        ... а все се каня да питам нещо : тука дървари ( в смисъл в дърводобивния бизнес ) - бол . Някой ше ми каже ли колко кила тежи 1 кубик суров дъб ? Ей така , директно от гората .
        Зависи кога го сечеш и средна дебелина на дървесината...

        Коментар


        • #11
          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          ... а все се каня да питам нещо : тука дървари ( в смисъл в дърводобивния бизнес ) - бол . Някой ше ми каже ли колко кила тежи 1 кубик суров дъб ? Ей така , директно от гората .
          Без да съм дърводобивник бих заложил на около 950кг.

          Но зависи дали е цер, благун, космат зимен, летен или бърнар.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Забрави американски дъб...

        • #12
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Зависи кога го сечеш и средна дебелина на дървесината...
          Eсенно време , още преди да е опадала шумата . Среден диаметър 25-30 см .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #13
            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

            Eсенно време , още преди да е опадала шумата . Среден диаметър 25-30 см .
            Около 800кг. на пространствен кубик.

            Коментар


            • #14
              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

              Без да съм дърводобивник бих заложил на около 950кг.

              Но зависи дали е цер, благун, космат зимен, летен или бърнар.
              Много близко ,все пак говорим за плътен, а не пространствен кубичен метър.https://extraslots.ru/bg/materialy/s...hvoinyh-porod/
              и

              http://www.forestparquet.com/product...est-kinds.html
              Последно редактирано от petkov_bb; 05-03-20, 20:25.

              Коментар


              • #15
                Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                Около 800кг. на пространствен кубик.
                Колко пространствени кубика са равни на един "плътен",че забравих?

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Горските си имат коеф. Май 0.55 беше последно...

                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  А недей ,че става "страшно" щом един пространствен кубик е само 0.55 от плътния ,а тежи 800кг. . Колко кг. излиза плътният кубик?
                  А за Ужаската може да ползват помощни въздушни възглавници (има си плюсове и минуси).

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X