Здравейте, колеги офроудъри, изправен съм пред дилема. Във връзка с предстоящо качествено обновление на машините ми е интересно на какъв тип съединител да заложа - с помпа или със щанги. Моля да запознатите от вас да изброят плюсовете и минусите на двата типа системи? Както и най-добри донори за присаждане?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кой е най-добрият вид съединител?
Свий
X
-
Коментар
-
А като не вярваш-защо изобщо отваряш тема?
Да ти кажа-в този форум можеше да намериш много точна и вярна информация, тук има събрани много знаещи и много можещи хора, можеше да получиш полезни съвети, макар, че и в този случай нямаше да може да направиш УАЗ който да носи 3,5 тона.
Обаче МОЖЕШЕ.
Пропиля си шанса единствено заради безочливото и арогантно и високомерно и самовлюбено държание спрямо другите участници тук. Обиждаш и нагрубяваш хора които знаешсамо по никове тук, а нямаш представа какви хора са в реалния живот. Последно нагруби един от най-знаещите участници тук, който не е отказал помощ никому, но надали ще напише и запетайка вече щом се отнася за помощ към теб.
Тук се уважаваме и държим на добрия тон, държим на добрите обноски и на разбрана комуникация.
Неща кото на теб ти убягват много.
Та не се учудвай, че те вземат за подбив и си правят гаргара с теб-на каквото си постелеш-на това ще легнеш.
А можеше да получиш наистина много ценна информация.
И за да ти докажа, че не съм заядлив и злопаметен-ще ти кажа, че съм преправял съединител-от жило на хидравлика, и си вървеше супер.
За УАЗ в гората най-подходящи са щангите, макар оригинално да е на хидравлика. Ако закачиш някя тръбичка из драките и вършината и течността изтече-дотам с привода на съединителя. Ако изкривиш щанга-може да я изправиш или регулираш наново, и да се прибереш.
Разбира се-и при щангите е възможно да получиш непоправима(в гората) повреда, но е по-малко вероятно. Обаче това с преправянето е упражнение за можещи и знаещи хора.
И последно-сериозните офроудъри можем да караме и без съединител де, не е кой знае каква трагедия това, че не може да го използваш. Не е приятно за каране, но става да се прибереш.
-
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеЩо ли не ви вярвам нещо... а да... май думата "аргументи" е в речника на чуждите думи...
Коментар
-
Индивида не е технически грамотен, дори успешно се прави на напълно неграмотен.
От друга страна се "хвърля" (кавичките са неслучайно, защото една снимка няма на всичкото питане) на разни неща, дето далеч не са за всяка уста лъжица.
От трета страна се мъчи да чеше по тънката струна спецовете, и дори Колето, като сериозен мъж, му се връзва.
От четвърта страна - подписа на Дидо Узунов е достатъчна епитафия на явлението Владо М
"Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев
-
-
Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнениеТрудно ще преправиш един съединител да работи с друга система освен с тази за която е, по точно трудно ще преправиш кутията. Не, че не е възможно , но дали си заслужава. За какви машиНИ става дума?
Коментар
-
Съединител с лостово задействане, спирачки с лостово задействане, блокаж, механична лебедка, раздатка с две степени на понижение, хидравлика за самосвал, компресор, маневреност, голям товар на единична гума, човеко ти си плачеш за МТЗ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеСъединител с лостово задействане, спирачки с лостово задействане, блокаж, механична лебедка, раздатка с две степени на понижение, хидравлика за самосвал, компресор, маневреност, голям товар на единична гума, човеко ти си плачеш за МТЗ
Коментар
-
За съединителя механиката е по-надеждна. Лагер-помпата колкото и да е по-добра, ще протече точно когато не трябва, по законите на моя най-добър приятел. И оставаш без съединител.-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
Коментар
-
Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнениеЗа съединителя механиката е по-надеждна. Лагер-помпата колкото и да е по-добра, ще протече точно когато не трябва, по законите на моя най-добър приятел. И оставаш без съединител.
Коментар
-
При преобръщане със сигурност работи за разлика от всички недоклатени хидравлични приводи.Заставаш на челна стойка с ръце към покрива на кабината и натискаш смело - гаранция, че ще отдели, ще включиш желаната предавка и ще излезеш от ситуацията.
-
При реализиране на някоя от изброените ситуации ще ти е все тая с какъв съединител си.....особено ако си в машината.
-
-
Пресен пример от вчера-на една от новите буханки има теч на масло от хидравликата на волана.
Заемат се сериозно да го оправят, че така е пристигнала от Русия, а е чисто нова, и клиента си я иска, а няма как да му дадат течаща машина.
И като разбират откъде е теча-направо се хванали за главата. Оказва се, че едно банджо е с неуспоредни повърхнини. Тези по които уплътняват дихтунгите. Текло е още в завода, и руснака е стягал, стягал, даже болта е тръгнал да се къса през отворите(тези дето Великия Меринджей и Офрод драйвър иска да напасва). Банджото е запазено, да служи за паметник на руското качество.
На друга буханка пада един болт от тези дето държат короната, скъсал се е, и помила всичко в моста. Личи си, че е пренатегнат, вследствие се къса.
Та така за качеството на новите руски машини. Чисто нови.
Който иска-да си купува.
Това в отговор на "Опазил Господ от лагер-помпа руско производство."
Нещо не ми дава да го поставя в началото на поста.Има ли желание-има и начин!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар