Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е най-добрият вид съединител?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой е най-добрият вид съединител?

    Здравейте, колеги офроудъри, изправен съм пред дилема. Във връзка с предстоящо качествено обновление на машините ми е интересно на какъв тип съединител да заложа - с помпа или със щанги. Моля да запознатите от вас да изброят плюсовете и минусите на двата типа системи? Както и най-добри донори за присаждане?

  • #2
    Щанги?!? Я марш у гората...
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      С въже.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        Щанги - разбира се. Повечето Т 34, Т 55 И подобните са така.

        Коментар


        • #5
          Що ли не ви вярвам нещо... а да... май думата "аргументи" е в речника на чуждите думи...

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            А като не вярваш-защо изобщо отваряш тема?

            Да ти кажа-в този форум можеше да намериш много точна и вярна информация, тук има събрани много знаещи и много можещи хора, можеше да получиш полезни съвети, макар, че и в този случай нямаше да може да направиш УАЗ който да носи 3,5 тона.
            Обаче МОЖЕШЕ.
            Пропиля си шанса единствено заради безочливото и арогантно и високомерно и самовлюбено държание спрямо другите участници тук. Обиждаш и нагрубяваш хора които знаешсамо по никове тук, а нямаш представа какви хора са в реалния живот. Последно нагруби един от най-знаещите участници тук, който не е отказал помощ никому, но надали ще напише и запетайка вече щом се отнася за помощ към теб.
            Тук се уважаваме и държим на добрия тон, държим на добрите обноски и на разбрана комуникация.
            Неща кото на теб ти убягват много.
            Та не се учудвай, че те вземат за подбив и си правят гаргара с теб-на каквото си постелеш-на това ще легнеш.

            А можеше да получиш наистина много ценна информация.

            И за да ти докажа, че не съм заядлив и злопаметен-ще ти кажа, че съм преправял съединител-от жило на хидравлика, и си вървеше супер.
            За УАЗ в гората най-подходящи са щангите, макар оригинално да е на хидравлика. Ако закачиш някя тръбичка из драките и вършината и течността изтече-дотам с привода на съединителя. Ако изкривиш щанга-може да я изправиш или регулираш наново, и да се прибереш.
            Разбира се-и при щангите е възможно да получиш непоправима(в гората) повреда, но е по-малко вероятно. Обаче това с преправянето е упражнение за можещи и знаещи хора.
            И последно-сериозните офроудъри можем да караме и без съединител де, не е кой знае каква трагедия това, че не може да го използваш. Не е приятно за каране, но става да се прибереш.

        • #6
          Трудно ще преправиш един съединител да работи с друга система освен с тази за която е, по точно трудно ще преправиш кутията. Не, че не е възможно , но дали си заслужава. За какви машиНИ става дума?
          "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
            Що ли не ви вярвам нещо... а да... май думата "аргументи" е в речника на чуждите думи...
            "колега". Толкоз ни не успя да разбереш, че този форум не е продължение на Википедията?

            Коментар


            • Veni1
              Veni1 коментира
              Редактиране на коментар
              Индивида не е технически грамотен, дори успешно се прави на напълно неграмотен.
              От друга страна се "хвърля" (кавичките са неслучайно, защото една снимка няма на всичкото питане) на разни неща, дето далеч не са за всяка уста лъжица.
              От трета страна се мъчи да чеше по тънката струна спецовете, и дори Колето, като сериозен мъж, му се връзва.
              От четвърта страна - подписа на Дидо Узунов е достатъчна епитафия на явлението Владо М

              "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Г-н Вени1, за "вагоните с книги" нямате идея колко сте прав - да започна ли да ви обяснявам конкретно?

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Силно ме съмнява да можеш да обориш Вени.
              Или някой от "дъртите" Тогава имаше книги, и нямаше фейсбук.

          • #8
            Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнение
            Трудно ще преправиш един съединител да работи с друга система освен с тази за която е, по точно трудно ще преправиш кутията. Не, че не е възможно , но дали си заслужава. За какви машиНИ става дума?
            УАЗ 469 и УАЗ 452, но ще се правят качествено като западни. Общо взето идеята е, където има нещо руско произведено от гума и каучук да го няма. Имам приятелски контакти с директни вносители и дори самите те в противоречие с търговските си интереси ме съветват да вървя в тази посока...

            Коментар


            • jeko47
              jeko47 коментира
              Редактиране на коментар
              Ти дерзай и ноухау ша ни покажеш
              Може и да си купи некой
              Умрелете клонове на техниката ли или нещо фръгаш ора на джанката
              Успех

          • #9
            В случая съм намерил човек, който знае как да го направи и умее да го направи. Тук темата е концептуална - щанга или хидравличен възел? Т.е. да възлагам ли поръчка или - не?

            Коментар


            • #10
              Съединител с лостово задействане, спирачки с лостово задействане, блокаж, механична лебедка, раздатка с две степени на понижение, хидравлика за самосвал, компресор, маневреност, голям товар на единична гума, човеко ти си плачеш за МТЗ

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                Съединител с лостово задействане, спирачки с лостово задействане, блокаж, механична лебедка, раздатка с две степени на понижение, хидравлика за самосвал, компресор, маневреност, голям товар на единична гума, човеко ти си плачеш за МТЗ
                В гората това са изискванията, но на асфалта се иска динамика и маневреност.

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Казах ми от Витара - вентилирани или не - по-избор-пак пасвали.

                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Трябва да търсиш от 5 тонна витара, че да имат запас поне малко.

                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има една проста физична формула, която ще ми спести търсенето.

              • #12
                За съединителя механиката е по-надеждна. Лагер-помпата колкото и да е по-добра, ще протече точно когато не трябва, по законите на моя най-добър приятел. И оставаш без съединител.
                -Чем занимаетесь по жизни?
                -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
                -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Опазил Господ от лагер-помпа руско производство.

              • #13
                Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
                За съединителя механиката е по-надеждна. Лагер-помпата колкото и да е по-добра, ще протече точно когато не трябва, по законите на моя най-добър приятел. И оставаш без съединител.
                Да, ама замислял ли се какво става при следните ситуации: откъсване на кабината от шасито, усукване на шасито, процепване на шасито, изкривяване на щангите, окантарване на щангите, попадане на клон между щангите?

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  При преобръщане със сигурност работи за разлика от всички недоклатени хидравлични приводи.Заставаш на челна стойка с ръце към покрива на кабината и натискаш смело - гаранция, че ще отдели, ще включиш желаната предавка и ще излезеш от ситуацията.

                • dido uzunov
                  dido uzunov коментира
                  Редактиране на коментар
                  При реализиране на някоя от изброените ситуации ще ти е все тая с какъв съединител си.....особено ако си в машината.

                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не е като да не ми са се случвали. Да не кажа често. Просто съм забелязал, че при МПС без щанги въпросните фактори не влияят с изключение на ситуацията "по таван", ама за там още не ми стига майсторлъкът.

              • #14
                Щанги, естествено!
                С тайната мисъл да се мъчиш колкото може повече, по-бързо да ти омръзне и да си вземеш някаква машина, чиито конструктор още на чертожната дъска е предвидил, че ще влиза в гората и ще влачи трупи.
                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Разсмя ме, че ме разсъни

                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тя машината се спомена в някоя от темите. УНИМОГ.

              • #15
                Пресен пример от вчера-на една от новите буханки има теч на масло от хидравликата на волана.
                Заемат се сериозно да го оправят, че така е пристигнала от Русия, а е чисто нова, и клиента си я иска, а няма как да му дадат течаща машина.
                И като разбират откъде е теча-направо се хванали за главата. Оказва се, че едно банджо е с неуспоредни повърхнини. Тези по които уплътняват дихтунгите. Текло е още в завода, и руснака е стягал, стягал, даже болта е тръгнал да се къса през отворите(тези дето Великия Меринджей и Офрод драйвър иска да напасва). Банджото е запазено, да служи за паметник на руското качество.
                На друга буханка пада един болт от тези дето държат короната, скъсал се е, и помила всичко в моста. Личи си, че е пренатегнат, вследствие се къса.

                Та така за качеството на новите руски машини. Чисто нови.
                Който иска-да си купува.

                Това в отговор на "Опазил Господ от лагер-помпа руско производство."
                Нещо не ми дава да го поставя в началото на поста.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X