Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пасване на шарнир

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пасване на шарнир

    Здравейте, става въпрос за шарнирния болт на Nissan Primera P11. Значи въпросния шарнир се беше разбил и аз си купих нов. Закарах колата на майстори да ми го сменят и като отидох да си я взема майстора ми вика този шарнир е малко с по малък диаметър от този дето са свалили. Новия е 38.00мм. , а стария е 38.2мм. И сега тропа повече от преди този диметър е в долната част на шарнира там където влиза в носача. Иначе отгоре където влиза в шенкела няма проблем. Идеята сега е дали има някакъв начин да го оплътя този луфт между шарнира и носача или да търся нов шарнир разбрах, че на Алмерата бил 39.00мм. но той пък може въобще да не влезе в носача.

  • #2
    До: Пасване на шарнир

    Дай снимки,ако може!!!

    Коментар


    • #3
      До: Пасване на шарнир

      Първоначално публикуван от mitaka_1 Преглед на мнение
      Здравейте, става въпрос за шарнирния болт на Nissan Primera P11. Значи въпросния шарнир се беше разбил и аз си купих нов. Закарах колата на майстори да ми го сменят и като отидох да си я взема майстора ми вика този шарнир е малко с по малък диаметър от този дето са свалили. Новия е 38.00мм. , а стария е 38.2мм. И сега тропа повече от преди този диметър е в долната част на шарнира там където влиза в носача. Иначе отгоре където влиза в шенкела няма проблем. Идеята сега е дали има някакъв начин да го оплътя този луфт между шарнира и носача или да търся нов шарнир разбрах, че на Алмерата бил 39.00мм. но той пък може въобще да не влезе в носача.
      Значи си взел менте. Или не за твоя модел. В конуса не трябва да хлопа. Че после се сменя и носача.
      Последно редактирано от Пенчо; 10-06-09, 07:10. Причина: допълнение

      Коментар


      • #4
        До: Пасване на шарнир

        Дадох да ми напълнят оригиналния шарнир и него монтирах.

        Коментар


        • #5
          До: Пасване на шарнир

          Преди години имах подобен проблем с кормилна щанга на опел омега - купих си нова за 200+лева а тя тропаше повече от старата. И аз така направих със старата и я карах година и половина без проблем. Така и я продадох. Дадох и новата щанга на купувача и му признах как е старата, но той не се разтревожи особено. Това сигурно не е начин, но с тези търговци е все пак някакво временно решение. Минах и през идеята за уплътняване, но всеки майстор ме съветваше да не се занимавам с глупости, ами да си купя нова. Само дето търговеца отказа да си я вземе и каза, че съм си намерил такива майстори. Диви времена бяха...Търси друг шарнир и мери, това е спасението, според мен.
          Успех!

          Коментар


          • #6
            До: Пасване на шарнир

            Значи този новия може да стане като се сложи шайба между самата зегерка и носача (там разтоянието е 2мм.)

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X