До: "А" рамо-плюсове и минуси
Кинекс,възможно е единствено,ако конзолата която е на моста "стърчи" нагоре до нивото на ухото,което е на рамата.Тогава тази конзола ще е много натоварена и то знакопроменливо на огъване.
А тази щанга на твойта снимка кавато и форма да има за кинематиката важи оста от мисленото свързване на двата и края....
Кинекс,възможно е единствено,ако конзолата която е на моста "стърчи" нагоре до нивото на ухото,което е на рамата.Тогава тази конзола ще е много натоварена и то знакопроменливо на огъване.
А тази щанга на твойта снимка кавато и форма да има за кинематиката важи оста от мисленото свързване на двата и края....
Не е важна формата, важна е линията между болтовете. Това се учи по геометрия в осми клас. Ето една графика която илюстрира недостатъка за който говориш.
),а пък и тогавашния двигател и без това не може да вдигне високи скорости(при 16v само 160км/ч).Обаче като става на "Гранд",Витарката се сдобива и с по-големи двигатели,изискванията за стабилност се увеличават,става по-паркетна и така с всеки следващ модел.То май и при другите производители е така...Мои си разсъждения 
)


Коментар