Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скоростна кутия - Сузуки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скоростна кутия - Сузуки

    Кутията беше малко шумна и когато сменях маслото то не беше в най-добро състояние - та реших да я отворя, защото ме глождеше мисълта, че някой лагер е за смяна. Оказа се че има лагер за смяна.
    Това е лагера на блоковата ос(couter shaft) който е точно да 4-предавка. Съмнявам се, че някой и преди го сменял този лагер и е сложил грешен защото е капсулован (освен това това е единствения лагер Койо всички други са НТН). На чертежа и на снимките в ръководството си личи че не е капсулован. Какъв лагер да сложа като го сменям?
    Другото което искам да попитам е дали е възможно заради неточно положение на централния лагер на изходния вал зъбните колела на 1 и 2-ра предавка да се въртят осезамемо по трудно спрямо вала в сравнение с другите предавки. Всмисъл дали е възможно когато е набиван лагера да е притиснал повече пръстена на който се опира зъбното колело на 1-ва предавка(low gear) и да и пречи. Ето три снимки и прикачен чертеж:





    Прикачени файлове
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

  • #2
    До: Скоростна кутия - Сузуки

    Отговорих си на въпросите...

    1) Лагера е сменен с правилния (некапсулован).

    2) Зъбните колела 1-ва и 2-ра предавка се въртят по трудно защото са единствените с пружина на синхронизатора.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X