Здравеите колеги, нов съм вав форума (запален ентусиаст).Имам Уаз 469 Б при които проблема е следният-при вкл. на двата моста едновремено се появява леко виене и след това не иска да изкл. от скорост.Двата дифа са основно ремонтирани както кутията и раздатката.От прочетеното до тук разбирам че има разлика м/у Жук- овите корона и пин и тези на Уаз-А.Именно с такаива сам отзад.Сигурен сам че короните са с по 37 заба но за разлика в пин не знам.Очаквам вашите мнения
Няма страшно. Колкото и еднакво да са напомпани гумите , те се износват различно и винаги се появява разлика в растоянието което са изминали предните и задните гуми .Оттук и напрежението върху РК След 10-20 метра на асфалт предния мост задължително се изключва трудно.Ако 4 -те гуми са чисто нови и разбира се, от един производител , виж , тогава не трябва да го прави. Ако са ти различни зъбите на диф-овете , тогава ще подскача, тресе, и ще проявява склонност към трошене на всичко що се търкаля по ходовата част.
Така мисля аз.
Гумите ми не са нови но са сравнително добри.Вазможно е да има разлики в износването им.Надявам се да е от това.Варви без проблем но ако продалжавам да карам така има ли опасност за счупване на нещо? ?
Коментар