Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За любителите на здравите пружинни окачвания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За любителите на здравите пружинни окачвания

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Не фи, ми хи. Даже така: хи-хи. От кога тия неща държат напречни натоварвания? Особено тръбните? А ударни?
    Откогато са поставили реактивната щанга.НапрЕко!
    П.С.Това е една щанга,седи напрЕко и държи моста да не избега встрани.На УАЗ-а нЕма такава,може и да не я знаеш.Виж,там попрочети...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      До: За любителите на здравите пружинни окачвания

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Чудя се, как това дърво е заобиколило гората от реактивни щанги. Че не ги е и изкривило.
      Ебати умниците. Я разкажете за излишните телчета и лагерчета около ресорите.
      То, верно глупостта ходи не само в гората.
      Е да ама ресорната компановка въобще не може да има работа нито на Марс камо ли в баренцово море.Келнерката да помоли клиентите за сметката.Добре че не всички са като теб щото по тая логика трябваше и колелото на първата каруца да се отрече и сега щяхме да се тътрим на руски елени в индиански носилки.Мислиш ли понякога като ги говориш тея сказки... и това при полужение че ако ти беше с твойто камионче щеше да загинеш в тази ситуация от парчетата замръзнал стъкломат.При такива ситуации и пиян руснак с найлонов чувал по пътеката да се пързаля пак тая..
      Уазът бил рисуван е и като е така ти лично колко Уаза строши въобще от както пишеш за него.Тея форуми с РУ са ти замътили съзнанието чета твой мнения от както съм се върнал и забелязвам че още повече си изперкал добре че е Обера да те държи в някакви граници на тези неща дето си ги измисляш.Иначе си много забавен радвам ти се.
      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 10-01-08, 22:05.

      Коментар


      • #18
        До: За любителите на здравите пружинни окачвания

        То понеже УАЗът е много безопасен...
        От моя си разпрах ръката от вратата без да се удрям където и да е, а тези милиционери не моем да ги мислим
        Прикачени файлове
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          До: За любителите на здравите пружинни окачвания

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Чудя се, как това дърво е заобиколило гората от реактивни щанги.
          Колкото и да смятам, до повече от 1 напречна щанга не можах да докарам. Освен нея има и една кормилна, ама пък такава си имат и ресорните.

          Кофти работа, когато някой опре чело в стълба и ревне, че не може да си отиде в къщи, защото са го зазидали ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            До: За любителите на здравите пружинни окачвания

            Една от тука, две от там ...
            Колко линкови са пружинните окачвания, а? По-малко от трилинково няма. Като махнеш носещите лостове, всичко друго кво е, като не е реактивни щанги?
            Петре, ше опраим сметката, лягай вече да спиш че утре може да трябва да ставаш. Ресорното окачване няма друго освен ресори. А тях ще ги счупиш трудно. Хич да не е, няма подходящ ракурс от който нещо да удари ресора. И ще разместиш мостовете непоправимо чак на дъното на пропастта. А пружинните са един кашон, сложен върху някви люлеещи се пружини, и толкова. Обърни удин такъв наопъки, хвани го за колелата и тръсни. Готово, колата е разглобена до рамата, можеш да почваш тунинга.

            Коментар


            • #21
              До: За любителите на здравите пружинни окачвания

              В случая не забелязвам поражения по окачването.. И е с ръчни скорости. Там това е рядкост
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                Абе майната му на окачването, викам аз! Вижте къде се е насочило дървото - на човека... синоптичните уреди са му били на косъм. А вие за щангите мислите!

                Коментар


                • #23
                  До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                  Пак питам - откъде е минала стенобойната машина?
                  Ще помоля глупаците да не четат тая тема. Те знаят кои са. Темата не е УАЗ - неУАЗ. Темата е живучест на джиповете.
                  А модераторът може да поизчисти.

                  Коментар


                  • #24
                    До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    Пак питам - откъде е минала стенобойната машина?
                    Ще помоля глупаците да не четат тая тема. Те знаят кои са. Темата не е УАЗ - неУАЗ. Темата е живучест на джиповете.
                    А модераторът може да поизчисти.
                    Ами тогава ти защо пишеш тук?
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Една от тука, две от там ...
                      Колко линкови са пружинните окачвания, а? По-малко от трилинково няма. Като махнеш носещите лостове, всичко друго кво е, като не е реактивни щанги?
                      Петре, ше опраим сметката, лягай вече да спиш че утре може да трябва да ставаш. Ресорното окачване няма друго освен ресори. А тях ще ги счупиш трудно. Хич да не е, няма подходящ ракурс от който нещо да удари ресора. И ще разместиш мостовете непоправимо чак на дъното на пропастта. А пружинните са един кашон, сложен върху някви люлеещи се пружини, и толкова. Обърни удин такъв наопъки, хвани го за колелата и тръсни. Готово, колата е разглобена до рамата, можеш да почваш тунинга.
                      Ама това е ако ще се мандахерцаш като турист.Подкарай като хората листовете и ще разбереш че са в ерата на каруците. Понеже съм им брал ядовете та знам.Първо моста при продължително друсане разхлабва У-болтовете и започват проблемите на карданите и тн.Второ нали се сещаш че джипка със скъсана пружина се прибира ама с листове не щото листа го играе и носач.А дали ще са листове или пружини си трябва диагонална щанга. Да не говорим че за добър резултат листовете трябва да се подържат поне пет пъти повече от коя и да е картонена пружина.На Балкан троши тази година карахме маратонският етап 300+км без торсионата щанга без проблем е помагаха ни и бъмп стоповете.Пробвай да караш при листовете бързо без нея и ще разбереш какво става.И да го е.а хората Стефане (нормалните хора не чукчи) вече пружините изхвърлиха като неадекватен елемент от окачването ти спориш за некви технически решения от дилижансите.И какво по дяволите има в случката за което да са виновни елементите на окачването и с една вана за къпане да те пусна на това място пак ще гризнеш мега чепа.Казах ти да спреш оная вакса за кубинки ама ти не та не.

                      пс.След малко мисля да ходя по едни бардаци ще ти пусна SMS като ставаш за работа да доДиш да оправиш сметките.
                      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 10-01-08, 23:11.

                      Коментар


                      • #26
                        До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                        А кой е казал че ресорите са ралийно окачване? Пък и какво значи бързо?
                        Е, като не е законтрено - всичко ще се разхлаби. Що сте ги оставили хлабави?
                        Със счупената пружина до къде ще стигнеш? Ресорът се заменя и с клон. И не му трябват никви щанги - той си е всичките на куп. По-лаконична и самодостатъчна конструкция - здраве му кажи.

                        Коментар


                        • #27
                          До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          А кой е казал че ресорите са ралийно окачване? Пък и какво значи бързо?
                          Е, като не е законтрено - всичко ще се разхлаби. Що сте ги оставили хлабави?
                          Със счупената пружина до къде ще стигнеш? Ресорът се заменя и с клон. И не му трябват никви щанги - той си е всичките на куп. По-лаконична и самодостатъчна конструкция - здраве му кажи.
                          Хлабави да всяка вечер хващах херния от стягане просто листовете за друсане не стават а и лично за мойта кола са в пъти по скъпи и от най наточената пружина..карго батка.
                          Ето къде бил ключът от палатката значи някои с Уаз е минал и му е паднал дървения лист и нещастника с Вранглерчето се е нахакал.

                          А бързо значи бързо този сезон като пускаме бегачката за тестове ще ти звънна да се повозиш.

                          Коментар


                          • #28
                            До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                            ОФФ. Два въпроса:
                            Кога жена ти ще си вземе лебедката? Ей сега пак си отмаах глезена в нея. И можеш ли да се разбереш с Киров да ми оправят перфоратора, ама не за 350 лева? Ебага у ротора, толко пари няма от де да му взема.

                            Да бе да. Вий сте охлабили веднъж резбата, после и с пневмопистолета да ударите гайката - все тая. Слагайте нормални коронни гайки или законтрящи шайби. Ма не гровери ами такива дето се изкривяват.

                            Коментар


                            • #29
                              До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              ОФФ. Два въпроса:
                              Кога жена ти ще си вземе лебедката? Ей сега пак си отмаах глезена в нея. И можеш ли да се разбереш с Киров да ми оправят перфоратора, ама не за 350 лева? Ебага у ротора, толко пари няма от де да му взема.

                              Да бе да. Вий сте охлабили веднъж резбата, после и с пневмопистолета да ударите гайката - все тая. Слагайте нормални коронни гайки или законтрящи шайби. Ма не гровери ами такива дето се изкривяват.
                              Стефане аз отдавна нямам постоянна жена човек поумнява батка. Ако искаш изхварли лебетката АКО ИСКАШ СИ НАПРАВИ ПРОСТОР ОТ НЕЯ. После ще разбереш какво ми е било на мен.За другото ще се разберем няма проблеми за ротора.
                              Бачкали сме заедно кога сме слагали нефелни гаикиНа места от скокове моста към У-болтовете така се е деформирал че няма вече стягане сега на Баха видях как в клас 14 го решават проблема и ще го магериме.

                              Коментар


                              • #30
                                До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                                Хм. И кво са направили? Гарнитури от меко желязо? Или цял преходен възел?
                                Освен това се обърках, и в момента не знам кое е клас 14. Не трябва ли да е няква бавна коза - катерачка? Или това беше 10.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X