Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

    Макар и с нескривана маркетингова цел, филмчето е добро.

    Единственото което не ми стана ясно е, по какъв критерий са били избирани "съперниците" на Subaru:

    http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE

  • #2
    До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

    Браво колега, много показателно. Жалко че нямаше Волво ХС70 или Каптива например, щеше да е още по комично.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Браво колега, много показателно. Жалко че нямаше Волво ХС70 или Каптива например, щеше да е още по комично.
      XC90 и XC70 в друг епизод от същата серия:

      http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0

      Ама това все пак по-приляга на друг раздел от форума. А първоначалната идея все пак беше по-друга.

      Коментар


      • #4
        До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

        Най ми хареса прецизността на Легасито,лимузина е,но на половин оборот прехвърля усилието а CR-V незнаех,че е чак такава трагедия.Май повечето производители излиза,че лъжат хората,че имат 4х4,но с тези бъкани с електроника трансмисии,всяка парт тайм раздатка поне ще те измъкне макар и да нямат стабилизиращи програми за поднасяне.
        Интересни клипчета,мерси.
        Последно редактирано от Стефан ERA; 29-12-07, 07:01.
        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

        Коментар


        • #5
          До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

          Според мен е манипулация !
          Задния мост нарочно не се вижда.
          LZ5ZI qth HASKOVO
          Pajero II GLS 3000 V6

          Коментар


          • #6
            До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

            Много интересно и поучително. За CR-V-то знаех, че е куц кон, преди време една такава не можа да мине там където аз минах с Кадет с 4 човека и багаж. Ама Волво, VW направо ме учудиха
            Колега браво за филмчетата!

            Коментар


            • #7
              До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

              Най-интересното в сучая беше, че оставят само по едно колело с контакт към пътя. Никое обикновено 4Х4 с парттайм или фултайм, каквито са най-хвалените тук джипове нямаше да издрапа без блокаж на диференциалите. Хайде сега си представете за кого са предназначени онези коли и дали редовият им собственик щеше да може да се справи с хилядите ръчки - при подхождане към естакадата и когато предните колела загубят контакт да блокира централния диф, а като му пускат сцепление само по към едно колело да блокира съответните дифове...
              Ще кажете - лесно е - ще пусна всички блокажи и напред! Но колко от онези собственици ще се сетят после да ги изключат? Или да мислят - с парттайм по сухо не бива с 4Х4, а и с фултайм с блокиран централен диф пак не бива...
              Затова и за ония коли си има пътници, като и за влаковете...

              Коментар


              • #8
                До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                Затова от JEEP са създали Quadra Drive Там не мислиш за нищо, просто натискаш газта, всичко се случва само и напълно незабележимо за теб.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                  Тестовете са доста обективни и няма нищо изненадващо в резултатите. Това колко въртящ момент може да бъде придаден на едно колело е най-верния критерий за сцепление.
                  Ей така всички дето си мислят че карат 4х4 да видят голата истина.

                  Коментар


                  • #10
                    До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                    Като чета статията се сещам за скорошното ми минаване на преглед когато ми казаха че не може да ме минат на преглед заради това че 4х4 не ми се изключва.Как да обясна на мъжете че имам среден диф,и че не само Фолксваген имат 4х4,че има и други видове.Става въпрос че на валовете за спирачките трансмисий като Синхро и Куадра на Рено/Есейс/ не могат да минат.Ако някои с подобна трансмисия е минавал на валове нека сподели.
                    SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

                    Коментар


                    • #11
                      До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Тестовете са доста обективни и няма нищо изненадващо в резултатите. Това колко въртящ момент може да бъде придаден на едно колело е най-верния критерий за сцепление.
                      Ей така всички дето си мислят че карат 4х4 да видят голата истина.
                      Анджък! Тук има обаче една друга тънкост (на която толкова се радват костенурките в подписа на quadra). А колко в същност е въртящия момент на тестваните коли? Оразмерени ли са те да поемат действително ЦЕЛИЯТ въртящ момент на едно колело? Или електрониката продължава да им дава (само примерно) 1/4 и да бие спирачки на другите колела и да стиска двигателя за гърлото.

                      Обаче, все пак ми се струва, че тестовете на второто филмче са манипулирани. Колкото и да не ми харесва волвото, считам че би трябвало да издрапа. С малко повече (и постоянна) газ....

                      А?

                      Коментар


                      • #12
                        До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                        Първоначално публикуван от BOBI_27M Преглед на мнение
                        Като чета статията се сещам за скорошното ми минаване на преглед когато ми казаха че не може да ме минат на преглед заради това че 4х4 не ми се изключва.Как да обясна на мъжете че имам среден диф,и че не само Фолксваген имат 4х4,че има и други видове.Става въпрос че на валовете за спирачките трансмисий като Синхро и Куадра на Рено/Есейс/ не могат да минат.Ако някои с подобна трансмисия е минавал на валове нека сподели.
                        Да, на 21 Turbo Quadra като завъртяха валовете предните колела колата веднага избяга от тах - завъртя и задните. Същото става и с Гранд Чероки ZJ 5.2 1994 - при опит да завъртят предните колела тръгнаха и задните. Това е нормално. В правилните сервизи имат два типа валове за такива случаи - едните са с ролкова пътечка както на филмчето а вторите въртят колелетата от една ос в различни посоки (това ако си без блокаж на дифа и с изключени електроники).
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                          Признавам си, че не гледах целите филмчета.
                          Ауди куатро имаше ли? За да е справедлив теста.
                          Иначе и мене с аудито ме изхвърлят валците

                          Коментар


                          • #14
                            До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                            Мен не ме изхвърлиха , но ми направи впечатление че валовете бяха повече - или както quadra каза
                            В правилните сервизи имат два типа валове за такива случаи - едните са с ролкова пътечка както на филмчето а вторите въртят колелетата от една ос в различни посоки (това ако си без блокаж на дифа и с изключени електроники).

                            Коментар


                            • #15
                              До: 4x4, 4WD, AWD, FWD/RWD, и прочие.

                              При мен даже единия от персонала се качи за "по-сигурно" смях в залата,та те ен можаха да ме разберат какво им говоря за средния диф.
                              SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X