Здравейте,
притежавам отскоро въпросната хонда, поради счупено предно каре се наложи да я придвижа около 10км само на задно, и предполагам съм прегрял муфата (намира се на кардана непосредствено преди задния диф), защото беше изхвърлила малко течност, достатъчно все пак за да спре да заключва. Понеже цялостното състояние на автомобила не предразполага към скъпи ремотни по муфата, се чудя дали да не се опитам да я зацепя постоянно, и какви щети мога да нанеса по задвижването, тъй като реално си е парт-тайм а аз ще го товаря постоянно.
Отпред на кутията има лост за разцепване на задвижването на кардана при нужда, предполагам ако го използвам няма да има проблем при продължително придвижване със преправеното виско?
притежавам отскоро въпросната хонда, поради счупено предно каре се наложи да я придвижа около 10км само на задно, и предполагам съм прегрял муфата (намира се на кардана непосредствено преди задния диф), защото беше изхвърлила малко течност, достатъчно все пак за да спре да заключва. Понеже цялостното състояние на автомобила не предразполага към скъпи ремотни по муфата, се чудя дали да не се опитам да я зацепя постоянно, и какви щети мога да нанеса по задвижването, тъй като реално си е парт-тайм а аз ще го товаря постоянно.
След 1 час престой имаше наченки на зацепване но трябваше побутване за да влезе.. А и сега при по рязко тръгване отпред откровенно си боксува, преди директно потегляше..
Вчера изключих задното, става за минутка така че ще рискувам със заварките - поне не се нарушава функционалността на 4х4то. Ще споделя после какъв е ефекта.
Коментар