От: Проблем със съединителя ( понякога приплъзва )
Честно казано в момента някак си не се чувствам като да искам да отделя 600+ лева за съединител... затова и ще гледам да сведа издевателствата до хигиенния минимум .
Ако/като има развитие по темата ще пиша.
И все пак остава чуденката защо при промяна на температурата на агрегатите се променя и положението на педала, в което съединителят отделя?
Единственото, което ми идва в акъла и се връзва до някъде с "температура" и "съединител" е това ,че притискателят не е отпускал напълно, имало е някаква фрикция, която с повишаването на температурата намалява ( не знам от какъв фрикционен материал са диска и притискателят, но правя някаква аналогия със загрели спирачки ). Само дето всички графики температура/фрикция, които намерих го дават този момент да започва от 200 градуса...
Друг вариант би бил хидравличната течност да променя обема си... но за да прави това то тя трябва да е менте на ментето...
Честно казано в момента някак си не се чувствам като да искам да отделя 600+ лева за съединител... затова и ще гледам да сведа издевателствата до хигиенния минимум .
Ако/като има развитие по темата ще пиша.
И все пак остава чуденката защо при промяна на температурата на агрегатите се променя и положението на педала, в което съединителят отделя?
Единственото, което ми идва в акъла и се връзва до някъде с "температура" и "съединител" е това ,че притискателят не е отпускал напълно, имало е някаква фрикция, която с повишаването на температурата намалява ( не знам от какъв фрикционен материал са диска и притискателят, но правя някаква аналогия със загрели спирачки ). Само дето всички графики температура/фрикция, които намерих го дават този момент да започва от 200 градуса...
Друг вариант би бил хидравличната течност да променя обема си... но за да прави това то тя трябва да е менте на ментето...
Коментар