Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за кантар на кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за кантар на кола

    Здравейте, става въпрос за кантара на задните спирачки на ГОЛФ 3.
    Мисля да го заменя с тройник, какво е вашето мнение, ще има ли някакви изненади, сега задните спирачки никъде ги няма.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    От: Въпрос за кантар на кола

    Оправи системата както е в оригинал, и не прави глупости.
    За горски джип-иди дойди(моя е точно с тройник), ама там нито скорости има, нито екстремно спиране от 120 до нула за няколко секунди.

    Без "кантара" при екстремно спиране задните гуми ще блокират, което води до нестабилност на задницата.
    Ако си печен шофьор-може и да се справиш с нестабилността отзад, ама колко са такива?

    Изобщо-най-доброто за дадена кола е измислено още в конструкторското бюро, още преди да влезе колата в производство.
    И всяка самоделна промяна влияе на работата и. Ако е нещо което не застрашава живота на хората в колата и около нея(като например катализатор, или парно например)-както и да е, ама по спирачки и кормилна уредба самодейностите са силно непрепоръчителни.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за кантар на кола

      Колю ти го е казал,не прави експерименти.Без кантара при спиране ще прикляква задницата и е въпрос на време при мокра настилка да отпрашиш нанякъде извън пътя.Провери си гумените маркучи към задното окачване,имат навика да се разлагат от вътре и не пропускат течност.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за кантар на кола

        То че е по-добре да е както си трябва е ясно, но на доста коли този механизъм няма някакъв деен принос към стабилността. Сега при мен има три коли, на едната такова нещо няма по замисъл, на другите две не работи поради мърлящина на предните собственици и слаба организация от моя страна и съответно на едната е фиксирано в едното положение, а на другата - в другото (и тя има само предни спирачки, както наскоро установих).

        Спира се. Склонна да завърта задница при спиране е само Ужаската и то ако е празна.

        Ако има АБС е даже още по-лесно (и на такива коли не знам въобще защо го слагат).

        То така или иначе едно 70% от колите у нас спират само с предно защото този детайл не е от най-надеждните.

        И като го замениш с тройник изведнъж ще установиш че задните дискове или барабани са криви и това се усеща по педала.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за кантар на кола

          При колите които заводски нямат "кантар" не пречи, че нямат. Те са си минали каквито трябва тестове още в завода, при конструирането, и цяла глутница инжинери са решили, че това не пречи, и ще се кара така.
          Но ако фабрично модела има това устройство-добре е да си работи.

          По-лошия случай е да има спирачки равностойни на предните, отколкото отзад да няма хич.
          Онзи ден ходих на проби в гората с Франко, само с предни спирачки, че отзад нямах тръбички на моста. И си спираше съвсем нормално, то при спирането главната работа вършат предните спирачки.
          Та само с предни е много по-добре отколкото със задни без устройство което да намалява налягането към тях.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за кантар на кола

            Те задните нямат никакъв шанс да са равностойни на предните освен ако не им нашиеш предни дискове и спирачни апарати. Ако са заводските задни спирачки, те са между 3 и 5 пъти по-слабо действащи от предните при еднакво налягане в спирачната система.

            На коли в които от някой етап от развитието им нататък вкарват такъв елемент, обикновено задните цилиндърчета порастват с някой милиметър. Но не винаги.

            То е ясно че е по-добре всичко да си е наред, ама като не може (а често не може) това не е някакъв фатален недостатък на спирачната система.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за кантар на кола

              Голфа по принцип ако е с барабани отзад не спира. Обикновено или се разтяга пружината на кантара, или се износва пластмасовата втулка, на която се закача пружината и кантара не пуска до задните спирачки. Разхлабва се с едно ключе 13, натяга се пружината и спирачките горе-долу идват, но не очаквай чудеса.
              Карал съм и без кантар, почти никаква разлика, а не е като да не съм счупил 10тина голфа. Много вероятно е да не спира и от системата за саморегулиране на задните спирачки.
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за кантар на кола

                На голфа не става с тройник,а с две задни маркучета. Правил съм го на няколко коли (голфове и аудита) ,над една имам постоянни наблюдения и до сега (5-6 години) поднасяне на задницата не се е получавало. Отдавам го на по принцип нефелните задни спирачки на въпросните модели. Говорим за барабани,нали?
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за кантар на кола

                  Гоуфът беше с два кръга на спирачките и свързани по диагонал, нали така?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за кантар на кола

                    Кантара е от 120-300лв за голфа, все пак това са спирачки. Подобрение е да сложиш АБС, а не трохник. Ако нямаш 200-300лв да смениш кантара и да си оправиш спирачките, по-скоро вярното решение е градски транспорт.
                    После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за кантар на кола

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Гоуфът беше с два кръга на спирачките и свързани по диагонал, нали така?
                      Точно така. С две задни маркучета за същия модел заспива работата.
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за кантар на кола

                        С барабани е от зад.
                        Ще пробвам да понапъна кантара на първо време, но ме съмнява.
                        Ръчната си работи нормално, държи.
                        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за кантар на кола

                          Едно материалче по темата: http://forum.g3c.ru/index.php?showtopic=19289
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за кантар на кола

                            Ако ви се занимава да четете руски форуми, търсете и за Самара (съветският Гоуф). Спирачната му система е устроена по същия начин и проблемите са същите, а в Русия е по-разпространена и коментарите са повече.

                            Радикалната преработка популярна при Самара е да се пусне единият кръг само на задните колела, а другият само на предните. По-ентусиазираните добавят кантар от Жигули (едноканален).

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за кантар на кола

                              Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                              Ще пробвам да понапъна кантара на първо време, но ме съмнява.
                              Обикновено се получава. Изпробвано.
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X