След поредното ми закъсване заради НЛО под задния диференциал и повдигнати задни гуми се замислих за блокаж отпред. Карам Форд Експлорер.
Схемнта е такава:
Имам един излишен преден диф който мисля да заваря.
Едната ми предна полуоска се състои от 2 части и има муфа за разделяне с вакуум.
Имам копче за 4х4 AUTO - 4х4 HIGH - 4x4 LOW което мисля да тунинговам за да имам и само задно.
При нормално каране ще съм на 4х4 AUTО, като съм спрял предното принудително с тунинга и ще съм изключил (разделил) полуоската.
Ако искам 4х4 HIGH ще изключа тунинга на копчето и ще съм със задно + предна дясна гума.
Ако се омажа в някоя кал зацепвам и предно дясно колело.
Дали ще имам проблем зимата в снега?
В задния диф имам шпер от типа на пластина между двете планети. Дали да не си сложа такава и в предния вместо да го заварявам?
Ето така изглежда задния
Мислех и за този вариант
Схемнта е такава:
Имам един излишен преден диф който мисля да заваря.
Едната ми предна полуоска се състои от 2 части и има муфа за разделяне с вакуум.
Имам копче за 4х4 AUTO - 4х4 HIGH - 4x4 LOW което мисля да тунинговам за да имам и само задно.
При нормално каране ще съм на 4х4 AUTО, като съм спрял предното принудително с тунинга и ще съм изключил (разделил) полуоската.
Ако искам 4х4 HIGH ще изключа тунинга на копчето и ще съм със задно + предна дясна гума.
Ако се омажа в някоя кал зацепвам и предно дясно колело.
Дали ще имам проблем зимата в снега?
В задния диф имам шпер от типа на пластина между двете планети. Дали да не си сложа такава и в предния вместо да го заварявам?
Ето така изглежда задния
Мислех и за този вариант
Коментар