Здравейте!
До сега само чета из форума, но ето че и на мене ми се наложи да потърся помощ. Търсих из нета, из форума, в други форуми и къде ли не.Нищо по въпроса. ГугълОт и той мълчи.
Значи проблемът е следният. Имам пикап Мазда 2200 на който блокират задните колела при лекичко натискане на спирачния педал.Това става когато се кача след дълъг престой, денонощие примерно. Прави този "номер" 3-4 пъти и после всичко се нормализира. Може да се кара, спирам, дори през по - дълъг период, 5-6-7 часа и няма подобен проблем.Проблемът е един и същ и лятото, а и сега при по - студено. Това доскоро не ме впечатляваше, но зимата наближава и нещата могат да станат опасни за мен и за другите участници в движението. Работата е там, че "кантарът" му е безраменен. Имам резервен, но дефектен, разглобих го да добия някаква представа, но нищо не стоплям. Знам само, че има голяма сачма и в зависимост от натоварването тя затваря един отвор или той си остава отворен.Последно днес се помъчих да го регулирам, има си едната страна на планката елипсовиден отвор за целта, а и ресорите са доста поомекнали, но нещо ми се струва, че няма да се размине толкова лесно. Ако някой е на "ти" с подобен проблем или е разглабял подобно устройство, да сподели. Върши ми работа и английското наименование на въпросното устройство, че да търся из англоезични сайтове.
До сега само чета из форума, но ето че и на мене ми се наложи да потърся помощ. Търсих из нета, из форума, в други форуми и къде ли не.Нищо по въпроса. ГугълОт и той мълчи.
Значи проблемът е следният. Имам пикап Мазда 2200 на който блокират задните колела при лекичко натискане на спирачния педал.Това става когато се кача след дълъг престой, денонощие примерно. Прави този "номер" 3-4 пъти и после всичко се нормализира. Може да се кара, спирам, дори през по - дълъг период, 5-6-7 часа и няма подобен проблем.Проблемът е един и същ и лятото, а и сега при по - студено. Това доскоро не ме впечатляваше, но зимата наближава и нещата могат да станат опасни за мен и за другите участници в движението. Работата е там, че "кантарът" му е безраменен. Имам резервен, но дефектен, разглобих го да добия някаква представа, но нищо не стоплям. Знам само, че има голяма сачма и в зависимост от натоварването тя затваря един отвор или той си остава отворен.Последно днес се помъчих да го регулирам, има си едната страна на планката елипсовиден отвор за целта, а и ресорите са доста поомекнали, но нещо ми се струва, че няма да се размине толкова лесно. Ако някой е на "ти" с подобен проблем или е разглабял подобно устройство, да сподели. Върши ми работа и английското наименование на въпросното устройство, че да търся из англоезични сайтове.
Коментар