Здравейте колеги
Имам странно запитване - някой да има свален заден диференциал от Фронтера А. Аз търся инво за размера и закрепването на корона и пиньйона. Имам бус който се оказва с почти същи мост като фронтера, само че диференциала ми е 5.2 към 1. мноооого бавен и разбира се е с двойна гума. Според някои източници диференциали трябва да са взаимосменяеми.
Информация която намерих из нета:
Фронтера:
The GKN 16HA is a very beefy axle with 32 spline 35mm thick shafts, gearing up to 5.13:1 ( доста як мост, с 32 шлеци на 35мм-ови полуоски, с диференциали до 5.13:1)
Буса:
Полуоси 35мм диаметър с 26 шлеци, Диференциали от 4.45 :1 до 5.2 :1
Пиньйона - 10 шлеци на 32мм за фланеца на диференциала, цяла дължина 204мм
Короната 230мм диаметър, 12 болта за закрепване с PCD 175мм.
Ако има начин за съвместяване - ще е супер.
Имам странно запитване - някой да има свален заден диференциал от Фронтера А. Аз търся инво за размера и закрепването на корона и пиньйона. Имам бус който се оказва с почти същи мост като фронтера, само че диференциала ми е 5.2 към 1. мноооого бавен и разбира се е с двойна гума. Според някои източници диференциали трябва да са взаимосменяеми.
Информация която намерих из нета:
Фронтера:
The GKN 16HA is a very beefy axle with 32 spline 35mm thick shafts, gearing up to 5.13:1 ( доста як мост, с 32 шлеци на 35мм-ови полуоски, с диференциали до 5.13:1)
Буса:
Полуоси 35мм диаметър с 26 шлеци, Диференциали от 4.45 :1 до 5.2 :1
Пиньйона - 10 шлеци на 32мм за фланеца на диференциала, цяла дължина 204мм
Короната 230мм диаметър, 12 болта за закрепване с PCD 175мм.
Ако има начин за съвместяване - ще е супер.