пускам тази тема за да се внесе повече яснота относно качествата на lsd диференциала.
според мен при наличие на такъв lsd, блокаж на съответния мост не е нужен-въртящ момент винаги ще има и за колелото със сцепление(както е и при блокажа)
а при наличие на два такива моста и блокаж на междумостовия диференциал (както е при ниссан x-trail t31), на теория ефекта трябва да е като при g-klas (механичен блокаж на 3 отворени дифа)
така ли е и на практика?
според мен при наличие на такъв lsd, блокаж на съответния мост не е нужен-въртящ момент винаги ще има и за колелото със сцепление(както е и при блокажа)
а при наличие на два такива моста и блокаж на междумостовия диференциал (както е при ниссан x-trail t31), на теория ефекта трябва да е като при g-klas (механичен блокаж на 3 отворени дифа)
така ли е и на практика?
Коментар