Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    При по-късните модификации на ТЛК80 също има такъв set-up, като споменатия от теб на Субару - междуосев отворен диференциал с виско муфа. На Алекс е така.
    Това е много добре. Честно не го знаех.
    Имам една 80ка под ръка. Ще взема да и вдигна едната гума на крик да видим какво е решението при нея.

    Коментар


    • #77
      До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

      С две ръце съм за фул тайма,просто на всякакъв терен си супер,и на асвалт,и на сняг,навсякъде.Е разхода на гориво е в повечко,все пак си постоянно на 4х4.но .....А да попитам за анкетата ,дава ми че съм гласувал,а аз да не знам
      SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

      Коментар


      • #78
        До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

        Пламене,относно по-горе писаното ти за Субару,моята Корола има блокаж на средния диф.,това значи ли че нямам муфа както при субару,а пак и по този начин няма как при повдигане на предния мост клата да стои на место,знам ли...
        SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

        Коментар


        • #79
          До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Първоначално публикуван от Yaro
          При по-късните модификации на ТЛК80 също има такъв set-up, като споменатия от теб на Субару - междуосев отворен диференциал с виско муфа. На Алекс е така.
          Това е много добре. Честно не го знаех.
          Имам една 80ка под ръка. Ще взема да и вдигна едната гума на крик да видим какво е решението при нея.
          Ами и аз. Модификации 95-97г. (последните).

          Коментар


          • #80
            До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от BOBI_27M Преглед на мнение
            Пламене,относно по-горе писаното ти за Субару,моята Корола има блокаж на средния диф.,това значи ли че нямам муфа както при субару,а пак и по този начин няма как при повдигане на предния мост клата да стои на место,знам ли...
            Това че има виско муфа или многодисков съединител в ПАРАЛЕЛ на междуосовия диф, не изключва наличието и на твърд междуосов блокаж. Нито обратното е в сила. Може и тако и вако.
            Когато при фултайм е включен междуосовия блокаж, задвижването 4х4 става абсолютно същото както при парт тайм в режим 4х4.
            Така 100% от въртящия момент може да бъде насочен към единия от двата моста. Преден или заден. И ако вдигнеш например предната гума на крик във въздуха колата ще тръгне защото задните две ще я избутат.

            Коментар


            • #81
              До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

              Аз мислех че с включен блокаж на междуосевия диф разпределението на върт.момент става 50/50,а ти пишеш че върт.момент ще отиде 100% във моста които не е е във въздуха.Мисля че дори единия мост да е във въздуха с блок.цент.диф пак въртящия момент ще бъде 50/50,знам ли....
              SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

              Коментар


              • #82
                До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                Първоначално публикуван от BOBI_27M Преглед на мнение
                Аз мислех че с включен блокаж на междуосевия диф разпределението на върт.момент става 50/50,а ти пишеш че върт.момент ще отиде 100% във моста които не е е във въздуха.Мисля че дори единия мост да е във въздуха с блок.цент.диф пак въртящия момент ще бъде 50/50,знам ли....
                Имам някакви съмнения че резултата от анкетата е точно от незнание.
                Въртящия момент е СИЛАТА на двигателя която се придава на колелата. Не оборотите на колелата.
                Когато въртящия момент е разпределен 50/50 с твърд блокаж и единия мост е във въздуха и двата моста се въртят с еднакви обороти но целия въртящ момент е насочен към моста който е на земята, защото за движението на въздушния мост не се изисква никаква сила.

                При системите 4х4 с три блокажа може 100% от въртящия момент да бъде придаден на едно единствено колело.
                Вдигаш трите гуми във въздуха и пак тръгва.

                Коментар


                • #83
                  До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                  Ясно Пламка мерси,има доста да се уча и да питам.Само да си жив и здрав да обясняваш
                  SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

                  Коментар


                  • #84
                    До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                    да...аз не ги разбирам тези неща..маи ще ми трябва висше...
                    оки де . за да изка4а нещо си високо наклонено със завои , независимо по какъв да е път какво да ползвам...и кога да го ползвам :
                    преди изкачването да вклю4а на 4H ( 4L) и така до горе , нищо 4е има завои
                    или
                    независимо караш си еи така и включваш , без да спираш... и си щурмуваш висо4ината ли ...?

                    хм.никои не ми обясни това като си купувах машинката , затова надявам се на вашата помощ
                    колата ми е с парт таим раздатка
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #85
                      До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                      Ако буксува пускаш 4Н, ако наистина е много стръмно и недостига мощност спираш и превключваш на 4L. Няма нищо сложно!
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • #86
                        До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                        Здравейте,от скоро и аз се сдобих с джип-Feroza 1.6 16v,с ръчни хъбове-новак съм още и си признавам че не разбирам ,но ми е интересно и бързо схващам.
                        Още като я купувах ми се стори ,че направих една грешка ,но не съм сигурен и за това се обръщам към вас по старите кучета за съвет!
                        От Силистра съм,но я вземах от Видин,представете си кво каране беше на връщане/камани в бъбреците гаранция нямам вече/-освен че си друса и ниската скорост/90-100km/h / други претенции нямах,обаче там като сме я пробвали сме забравили хабовете включени и така през целия път съм карал на преден и заден мост!Питането ми е дали съм повредил вече нещо и по какъв начин и кога да си използвам възможностите на джипката!В момента си я карам видимо нищо и няма и всичко си работи,ама аз да си зема акъл от по старите в занаята-мерси предварително!!!

                        Коментар


                        • #87
                          До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                          Ако само си забравил хъбовете,а лоста на раздатката е бил на 2Н-няма проблем.Просто ги изключи..
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #88
                            До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                            За Nissan patrol 3.3 TD 85 год. това което ми стана ясно от написаното до тук-part time без блокировки на диференциалите.4H включвам до 40-50 km/h.4L включвам когато съм спрял.Вярно ли съм разбрал от темата.Благодаря!!!
                            "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                            Кольо.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                              Леймърски въпрос:

                              паркетник с on demand с виско муфа, при 2 колела във въздуха по диагонал .. -> ще избута ли?
                              Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                              Коментар


                              • #90
                                До: Различни схеми за 4х4 - плюсове и минуси

                                Ако няма блокаж на някой от мостовете, не.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X