Дайте да уточним от 3-те е най-добре за гората...... .
Понеже наскоро счупих някой и друг автоматичен хъб и казах че слагам капачките и забравят за хъбове-мъбове и щуртийки.
Автоматичните хъбове е ясно за нашите нужди са кенефи .
Тук седи въпроса ръчни хъбове VS капачки .
За мен предимството на ръчния хъб е само когато джипа се кара и доста по хасфалта което уж води до някаква икономия на гориво .
Капачки за мен е най-доброто заради това че отпада още една механика която при проблем с нея (замръзване и т.н) те оставя без 4х4........ .
Единствения смислен хъб за мен е този от Патрул с 3-те положения : Free,Lock,Auto
Спора който водих на скоро е че имало разлика в поведението на автомобила със капачки и хъбове при положение на раздатката 4х2........... което няма много смисъл ?
Понеже наскоро счупих някой и друг автоматичен хъб и казах че слагам капачките и забравят за хъбове-мъбове и щуртийки.
Автоматичните хъбове е ясно за нашите нужди са кенефи .
Тук седи въпроса ръчни хъбове VS капачки .
За мен предимството на ръчния хъб е само когато джипа се кара и доста по хасфалта което уж води до някаква икономия на гориво .
Капачки за мен е най-доброто заради това че отпада още една механика която при проблем с нея (замръзване и т.н) те оставя без 4х4........ .
Единствения смислен хъб за мен е този от Патрул с 3-те положения : Free,Lock,Auto
Спора който водих на скоро е че имало разлика в поведението на автомобила със капачки и хъбове при положение на раздатката 4х2........... което няма много смисъл ?
Коментар