Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нов активен диференциал от BMW
Свий
X
-
Re: Нов активен диференциал от BMW
Първи го приложиха Митсубиши на ЕВО-то. Идеята е при завой не просто да оставим дифа пасивно да разпределя усилието между вътрешното и външното колело, а да го накараме да ускори външното насила. Това се постига с два планетарни редуктора свързани към полуоските и при завой електрониката включва този на външното колело като го развърта принудително по-бързо, като по този начин ти намества задницата в завоя все едно си истински рали пилот
Като забележи къде е идеята - досегашните системи за разпределяне на усилието използваха спирачките като спираха вътрещното в завоя колело, и по този начин забавяха автомобила, докато тук принудително ускоряваш външното - няма спиране и забавяне.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Нов активен диференциал от BMW
според мен няма смисъл от този диференциал в стандартна кола-единственото място където може да е използва са рали автомобилите от висок клас (ВРЦ).Какъв е смисъла да имаш такъв диференциал да джип дето ще го ползваш само в града или на места дето може да се мине и без блокировка.Всичко това е излишно усложняване на диференциала и навсичко отгоре го прави и по скъп...изгъзица...
Всичко това от написаното по горе не се отнася за ВРЦ автомобилите ,защото само там можеш да оцениш ползата от него.
...иначе на нормална кола човек би осетил единствено неговите недоставъци-ако нещо се повреди в него в сервиза ще ви се зарадват !много преди старта...
Коментар
-
До: Нов активен диференциал от BMW
Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнениеспоред мен няма смисъл от този диференциал в стандартна кола-единственото място където може да е използва са рали автомобилите от висок клас (ВРЦ).Какъв е смисъла да имаш такъв диференциал да джип дето ще го ползваш само в града или на места дето може да се мине и без блокировка.Всичко това е излишно усложняване на диференциала и навсичко отгоре го прави и по скъп...изгъзица...
Всичко това от написаното по горе не се отнася за ВРЦ автомобилите ,защото само там можеш да оцениш ползата от него.
...иначе на нормална кола човек би осетил единствено неговите недоставъци-ако нещо се повреди в него в сервиза ще ви се зарадват !
Все едно слушам Стефан. Според него всичко повече от УАЗ е за педали и розови панделки
Идеята на това нещо е е именно улесняване на живота и опазването му.
Освен това замисълът му не е за в гората.
Някога и перманентното задвижване на всички колела е било приоритет на състезателните автомобили, пък сега е масово."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Нов активен диференциал от BMW
По думите на журналистите които са го тествали позволява на обикновен водач който няма навици на състезател да кара като негоВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Нов активен диференциал от BMW
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеПо думите на журналистите които са го тествали позволява на обикновен водач който няма навици на състезател да кара като него
Даже тези журналисти подстрекават към опасно каране собствениците на тези автомобили.Нали знаеш че хората много вярват на тези приказки и някои ги възприемат много сериозно.
Защото днес всеки купува не това което му е нужно ,а това което рекламират.много преди старта...
Коментар
-
До: Нов активен диференциал от BMW
Ъхъ, яко голфаджийство. Идеята е тъкмо това - стабилизация на скорост. Като се появи преди няколко години го кръстиха "принудително 4х4".
Сега от това ще има още много трупове. Всяко дебилче ще се пише състезател, без да може всичко останало. И естествено без да може да спира.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар