Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на маслен амортисьор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на маслен амортисьор

    Здравейте колеги. Малко извън цялостната идея на форума. Абаче, когато не си карам мотра карам едно Фолксваген Поло 1995 година. Та на въпросната машината са и прокапали амортисьорите (маслени са) . Не ми се дават 200лв за 4 броя нови. А пък и като се замисля. Обслужването на предницата на мотора ми излиза 40-50лв. Та въпроса ми е как стои въпроса с обслужването на обикновенни маслени амортисьори за лек автомобил. Всякаква техническа литература, снимки, инструкции ....... абе всичко ще ми бъде от полза. Имам два стари амортисьора от Венто. Първо тях ще разглобя да придобия представа какво да очаквам. Но все пак всяко предварително подготвяне с литература не е излишно.

  • #2
    От: Ремонт на маслен амортисьор

    Пасата ми е 1991г. и е с неразглобяеми. Лада 2105 1984г. от ФРГ - също.
    Съмнявам се твоите да са ремонтопригодни.

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на маслен амортисьор

      То това си е консуматив. Няма какво да ги ремонтираш, требе си нови. И да си играеш да ги дупчиш и пълниш ефекта е краткосрочен.
      карай си така за сега ако не са блокирали, аз едно лято карах кола с един изтекъл амортисьор и не беше толкова зле.
      Ники

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на маслен амортисьор

        Автомобила е доста популярен.
        Според мен намирането /ако щеш/ и само на един амортисьор 2-ра ръка не е проблем.
        Life is too short to drive dull cars!

        Fight global warming !
        ... turn on your A/С !

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на маслен амортисьор

          и четерите са протекли и се движи като лодка. Със скоростите с , които шофирам, а именно 110км/ч максимална скорост не е проблем. Просто ми стана интересно. Въртеше ми се идея да ги отрежа на струг примерно на 4-5-6см в горния край. Подмяна на семеринги и масло. И направата на 4 нови капачки вече със резба иулей за някакъв О-пръстен.

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на маслен амортисьор

            Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
            и четерите са протекли и се движи като лодка. Със скоростите с , които шофирам, а именно 110км/ч максимална скорост не е проблем. Просто ми стана интересно. Въртеше ми се идея да ги отрежа на струг примерно на 4-5-6см в горния край. Подмяна на семеринги и масло. И направата на 4 нови капачки вече със резба иулей за някакъв О-пръстен.
            И колко пари ще дадеш за ремонтен комплект/ако въобще се предлага/ и колко за стругар.И друго интересно-ако имаш деца не ги вози с тези амортисьори при 110 км/ч. Иначе съм пробивал и пълнил с по-тънко масло като са вървяли доста.Даже колата става по-стабилна.Въпроса е да улучиш количеството.На Опел рекорд 85 год-за предни 50-60 мл на бройка.Ефекта беше поразителен.Все пак говоря за 92-3-4 години когато за амортисьори искаха майка си и баща си в магазините, пък и морги не се бяха навъдили.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на маслен амортисьор

              Не се занимавай да ги ремонтираш ; не можеш да ги направиш като в завода. Търси по моргите здрави със сходни параметри. В зората на демокрацията и аз ремонтирах на Ескорта на един приятел. Даже правих специални клещи за отваряне на капсулован макферсън. Сложихме ново масълце нова семерига ; ама не искара много; пак протече. Не си заслужава.
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на маслен амортисьор

                При цена 200 за четири нови, аз не бих се колебал. Пък после може да си поиграеш със старите.

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на маслен амортисьор

                  Да ремонтираш непредвиден за ремонтиране амортисьор е като да ремонтираш скъсан презерватив. Едно че като време и пари може да ти излезе и по-скъпо, и друго че ефекта ще е силно съмнителен, още повече ако са на над 50-60000км. То толкова си им е животеца, при това за нашите пътища е по-скоро оптимистичен вариант.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на маслен амортисьор

                    Не е кой знае каква философията да ги отремонтираш. Не е ракетна технология все пак. Обаче това ако не са надрани и изпоръждясали стеблата и тръбите вътре. Имаше на кръговото в Павлово и по нагоре след кръстовището с околовръстното едни хора дето това правят. По 30-40 лв. беше ремонта. Даже Бай Марин даваше и две години гаранция.

                    Ако ти е любопитно какво има вътре и не ти се реже ела до Банкя и ще ти покажа. Имам срязани от Пасат и разни други. Аз си вадя от тях разни полезности. Например стъблото на някои става за върток за гедоре, за длето за бетон..... някои твърдят че се изковават хубави ножове /не съм пробвал/. Изобщо има място за изява на мангализма в душата ми.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на маслен амортисьор

                      Амортисьора ти дава стабилността на автомобила. Ако искаш да се пробваш да се претрепеш - моля, НО незабравяй, че не си сам на пътя!
                      Не си мисли, че ще ти излезне по- евтино ако се пробваш с ремонта. Особено ако не е предвидено да се разглобява!

                      За втора употреба - иди при италианеца на входа на овча купел. За серийни автомобили се намира почти всичко.
                      АИГ-Заваряване ООД
                      Производител на заваръчни апарати "DEL"
                      http://www.aigwelding.com
                      0889 522 036

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт на маслен амортисьор

                        Няма амортисьор който да не може да се ремонтира,но за да стане ремонто-пригоден излиза в пъти по-скъпо от колкото да си купиш нов,на пазара се предлага всичко за серийни автомобили на що-годе поносими цени.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X