Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресор+пружина?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Ресор+пружина?

    Повечето ресори за бусове и камиони които купувам в момента са параболични/по-дебели в средата и по-тънки в краищата/ така че това не е нещо ново. А идеята за по-меко окачване ме привлича че комбинацията от къса база и ресори взе да ми разкача бъбреците На джипката и качам на-много 200кг за повече си имам ремарке. В случая ме интересува доколко ресора ще може мно-о-о-о-о-ого пъти да се огъва и връща в изходно състояние/еластичност ли е това, да ме поправят знаещите/ иначе казано да не се изправи след една година. Така или иначе 2300лв ще имам най-рано през ранната есен а дотогава време за мислене бол

    Коментар


    • #17
      Re: Ресор+пружина?

      Това вече можем само да предполагаме . Може да потърсиш мнения
      в интернет или да се свържеш директно с производителя и да попиташ за гаранционните условия.

      ПС: Всъщност условията ги има и на сайта им:

      Warranty

      HST Parabolic suspension systems are warranted against defects in material and workmanship for 2 years or 40.000 Km, from date of purchase. Labor or shipping charges are not covered. Components which have been abused, fitted to rally / race vehicles or fitted in combination with non original modifications, like body lifts etc., are not covered by this warranty.

      Коментар


      • #18
        Re: Ресор+пружина?

        Обърках в коя тема да слижа мнението и го изтрих
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #19
          Re: Ресор+пружина?

          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
          Обърках в коя тема да слижа мнението и го изтрих
          Ами като има две теми с едно и също заглавие...
          B+

          Коментар


          • #20
            Re: Ресор+пружина?

            А тая въобще не я бях видял преди да пусна мойта

            А грешката стана от това че след като Стоянчо беше пуснал линка,прочетох темата и се записах...... и чак после видях къде пиша
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #21
              До: Ресор+пружина?

              имам въпрос: това може ли да се направи на уаз?

              Коментар


              • #22
                До: Ресор+пружина?

                Ето:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F3%E6%E8%ED%E0
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #23
                  До: Ресор+пружина?

                  Нищо не разбрах. Егати разправията, само и само да не се смени очевидно умряла резервна част. Че и евтина. Кви пружини, кви пет лева. Умрелите ресори няма да започнот да работят от това че са подпрени с нещо.
                  Оня американец явно печели от гъзарии. Или май там му казват оптически тунинг. С такова колите не вървят. И той скромно не показва обосновка по еластиката ...
                  Пружини или ресори? Двете заедно са дявол на магаре. Ако някой може - да обясни как работи. Според мене - не работи.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ресор+пружина?

                    Стефане бре, работи. И аз сложих на късия Ровър отзад. Стойката си му е правилна, стои в завоите като тухла, товаря го с 6 туриста и аз. Перфектно. Май само трябваше да взема някои по-меки пружини. Сложих от Пасат комби. Пък задницата ми е доста лека. Никога не е късно да ги сменя. Но определено е по-добре от преди. Преди се люлееше като дрогирана патка. Бъди здрав.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ресор+пружина?

                      Колата се вдигна осезаемо (около 6-7 см), но новите листи бяха по-дебели от оригиналните и возията стана ужасно твърда. След няколко разходки така - реших да махам листи, защото не се понасяше. По черни пътища не можех да карам с повече от 15-20 км/ч. Колата подскачаше на най-малките неравности - кошмар. Махах, докато отзад не останаха два, возията се пооправи, като преди смяната на ресорите, но двата листа не издържаха тежеста на колата и задницата провисна пак . Виждайки се в чудо вече, по съвет на моите майстори реших да сложа и пружини. Е, само след два дни работа - вече положението е несравнимо с преди. С по два листа на ресорите и пружини от лека кола, задницата се вдигна отново на желаното ниво и возията се подобри многократно. Пружините работят на слабите и средни удари по окачването, а ресорите се включват при по-големите натоварвания. Засега съм доста доволен. Горещо препоръчвам на всички такова решение. Ако се направи от кадърен майстор, не виждам рискове, даже напротив - получаваш подсигуряване на окачването: ако счупиш ресор - ти остава пружина и обратно Ето две снимки на "хибрида".


                      Виж колегата колко хубаво го е обяснил.Това горното не съм го писал аз, но съм абсолютно съгласен.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ресор+пружина?

                        Чакай сега. Увеличаваме неподресорената маса, вкарваме елемент с непредвидима еластичност, натоварваме ресора неправилно, само в краищата на дъгата, очакваме пружината да остане да работи вместо счупения ресор ... Тя ще излети и ще пребие някого като се счупи ресорът.
                        Изобщо не разбирам какво се цели с тая дивотия. Вдигане на колата? Възстановяване на изкривените ресори? Новите струват по-малко от слагането на тая пружина и разправиите около нея.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ресор+пружина?

                          Стига де Стефане - не винаги си прав.

                          Теоретично погледнато може да си е тъпо безмислено и какво ли не, но ти на такива коли возил ли си се, някой замервал ли е разликата в друсането, стабилността по завои и т.н....

                          И аз съм на този път, просто защото според мен друга алтернатива няма.

                          Тъпо ми е да дам 3 цифри за ресьори които ще са пътници след 1-2 години след като мога да дам 20 лева за пружини(два броя) и за 30-50 лева да си ги монтирам, без да падат защото ще са фиксирани и за моста и за рамата...

                          Мисля, че беа да има някой сравнителни тестове и подробни описания и защитата и обвинението в тази тема са силно субективни, сиреч безсмислени...

                          Моите две стинки

                          Много поздрави,
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ресор+пружина?

                            Ми тогава трябва да се добави тел и пирони. За да стане наистина прогресивен амортизиращ елемент. Макар че простите хора кой знае защо го правят с чакащ лист (не е хубаво в джиповете щото се закача и хваща камъни), с променлив профил на листовете, със слагане на подходящи амове.
                            Егати шашкънията, само и само да не се сложат НОРМАЛНИ ресори ...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ресор+пружина?

                              Или ресьор или пружина. Тия дни теглих с джипката двуосна платформа (от тежките) по макадам , чукан камак или каквато е там дивотия с 50 км/ч.Воден от правилото "большая дупка-большая газ" Платформата подскачаше на половин метър , а уаза си вървеше съвсем прилично и единственото ми притиснение беше за газовата бутилка, която не беше закрепена въобще а просто се "возеше" най-отзад. Ресьорите нормално си поглъщаха наравностите . Не ми се мисли какво щеше да бъде ако имаше и по твърди пружини. Щяхме да се придвижваме на подскоци .
                              Мани, хората са си го изчислили. Ако е требвало да са сложили и едни пружини за 3 рубли
                              Уморените коне не ги убиват , нали ??

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ресор+пружина?

                                Колега не е точно така както го описваш това което ние имаме предвид...

                                Пружина+ресор аз визирам например Дайхатсу(Роки/Фероза).

                                Там причините са неиздръжливи ресори, чупят се много и лесно и бързо лягат и спират да си вършат работата, остават си само като носачи на моста.

                                С добавянето на пружина и смъкване на листи от оригиналната комплектовка се цели и би трябвало да се цели приблизително същата височина и твърдост както при заводско окачване.

                                Няма промяна или не би трябвало да има в твърдоста на окачването.

                                За мен ефектите са два(поне тези които аз целя)
                                1. Ниска цена ( ресори около 100тина лева х 2)пружини 10-20-30 лева, има ги много варианти и цени, за разлика от ресорите
                                2. Намаляване на теглото(ресорите си тежат а еднас пружинка за Ферозата ми примерно е поне на 30-40% по лека)

                                При УАЗовете не виждам защо нещата да са много по-различни.

                                Ето и други дето не разбират от джипове какво са натворили

                                Моите две стотинки

                                Поздрави,
                                Последно редактирано от BatGeorgeone; 02-09-07, 02:01.
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X