Както си карам днес предно ляво почна да задържа. Нямаше как да спирам, и докато се прибера колелото задържаше до степен че колата тръгваше много трудно.
Като спрях чак таса се беше разкривил от горещината.
Спирачния маркуч се беше цепнал радиално на двата края където влиза в щуцерите, от единия край се беше омазнил с течност.
Най интересното е че не миришеше изобщо на феродо,
Течноста не беше завряла, спирачната помпа беше леко топла.
От какво се получи това?
Има ли опасност от прегряването да съм опекъл уплътненията на буталото или лагера на главината?
Като спрях чак таса се беше разкривил от горещината.
Спирачния маркуч се беше цепнал радиално на двата края където влиза в щуцерите, от единия край се беше омазнил с течност.
Най интересното е че не миришеше изобщо на феродо,
Течноста не беше завряла, спирачната помпа беше леко топла.
От какво се получи това?
Има ли опасност от прегряването да съм опекъл уплътненията на буталото или лагера на главината?
Коментар