Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уплътняване на старовремска кормилна кутия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

    Оппа, Стефане...
    престара се
    тук става въпрос за Мерседес, а не за УАЗ - това са диаметрални противоположности, все таки...

    Тео да даде размерите на кечето, все ще има от какво да го клъцнем...
    "Стара къща" е широко понятие, дори географски е широко..

    А пък, знаеш, че за марката, много неща даваме..

    Сърцето сме го дали вече

    давай размерите, бързо, че няма да съм във форума някое време

    Коментар


    • #17
      От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

      Бе, виж. Имам чувството, че в тоя агрегат масло се слага по навик - нали има картер. Един вид - дървенящината на инженерите. При скоростите на въртене на колелата в него, маслото не би трябвало да работи изобщо. По теорията. Така че правилното нещо за там е грес.
      Сега, има и оправдание. Под -10 по Целзий, видимо отначало няма да имаш волан, освен ако не използваш арктични смазки. Но ако ги имаш - ...

      Коментар


      • #18
        От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

        Дадоха ми този готов размер за семеринг, дали върши работа, или да меря вътрешни и външни диаметри? 28 x 42,5 x 8

        А при минус 10, трябва да ми е омръзнал животецът, за да тръгна с такава сглобка нанякъде
        Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

        Коментар


        • #19
          От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

          Ако го има луфта, за който говоря и кечето няма да помогне. Първо трябва да се провери за него и премахне, и тогава вече може и семеринг.

          п.п. За греста, не е от голямо значение, ако кутията не се ремонтира Някаква по-рядка все пак. На волана не се усеща, проверено с години.

          Коментар


          • #20
            От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

            Мен са ме учили 50% грес 50% трансимсионно масло.
            Опитът ми показва че работи перфектно и не тече. Дори и зимата е ок.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

              Бе, то и Стефан, и Лука - и двамата сте прави..

              ама изпускате и двамата една малка подробност - тук става въпрос не за възстановяване, а за реставрация - това са две големи разлики..

              и е добре, както го е измислил геносе конструктор, така да е и сега..

              а как е било измислено - Тео, братко, търси - ти си на ход...

              и успех, от сърце, че тая работа, дето си я хванал, иска много сърце

              стискам ти палци

              ( нямам никакви мануали за твоята машина, за огромно съжаление )

              Успех!!!!

              Коментар


              • #22
                От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                Не ми бъркай с рашпилата в джигера, не и по същество! Според динамиката и съпромата, червячната кормилна кутия не може да съществува по принцип. Понеже не може да работи повече от един оборот, и една дупка. Но тя видимо е тъпа, и не е чела. Заради което не знае че не съществува.
                Тъй де, заради реставрацията и се ангажирам. Сега малко хора посягат, пък като знам какво е да намериш и съвременна нормална гайка ... Трети ден търся стандартни шпилки. Търговците се гордеят че нямат. Зае...и ...(((

                Коментар


                • #23
                  От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                  Първоначално публикуван от Теодор МБ Преглед на мнение
                  А при минус 10, трябва да ми е омръзнал животецът, за да тръгна с такава сглобка нанякъде
                  аа, не така...
                  преди няма и 65-70 години същата марка, за която си говорим, е пердашила при -40 в една определена посока - да не обяснявам коя е марката и коя е посоката, че много ревниви модератори се навъдиха...

                  че и почти е стигнала - марката де, не нещо друго - сега в Москва е много модерно да се кефиш на трилъчевата звезда - има седем или осем клуба на марката..

                  Не ми бъркай с рашпилата в джигера, не и по същество! Според динамиката и съпромата, червячната кормилна кутия не може да съществува по принцип. Понеже не може да работи повече от един оборот, и една дупка. Но тя видимо е тъпа, и не е чела. Заради което не знае че не съществува.
                  абе така е, ама все таки я има, пущината....
                  и си раб`ти - на стотици хиляди жигулита, че и на Бенцове, според темата на разговора..
                  пустата кутия, не е чела бумаги...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                    Вени, повечето машини не са ли с двигатели Майбах на тия -40 дето ги визираш?
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                      Хмм, фана ме натясно...
                      не ми се чете сега, че сабахлента ще ставам рано, ама..
                      не знам, не мога да кажа сега, а и утре...

                      Теодор трябва да е готов с отговора..

                      Коментар


                      • #26
                        От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                        Pz I - Krupp
                        Pz II - Maybach
                        Pz III - Maybach
                        Pz IV - Maybach
                        Pz V - Maybach
                        Pz VI - Maybach

                        sdkfz 251 - Maybach

                        Opel blitz - Opel

                        Daimler-Benz правят двигателите на Bf 109


                        Само да не ни накажат за спама
                        Последно редактирано от turtey; 21-08-10, 00:05.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #27
                          От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Сега малко хора посягат, пък като знам какво е да намериш и съвременна нормална гайка ... Трети ден търся стандартни шпилки. Търговците се гордеят че нямат. Зае...и ...(((
                          Същото е и с кабелите. Дори в уж специализиран магазин не можах да намеря мешани цветове от сорта червено-жълто; червено-черно; синьо-зелено; и така нататък. Накрая като последния бунак ще си разплитам окабеляването и ще диря бедата, ако изкочи нещо. За бога, та те нямаха дори кафяв, ама видиш ли, сега било на мода черното...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                            Това е положението с търговците. Темата за цветните жички сме я обсъждали нееднократно. А относно шпилките - пълна трагедия. Елементатна шпилка М10х1, даже М10Х1.5 нямаше дори и в Евроболт. А аз се кефех, докато вървях по Раковска: "хе-хе-хе - ще си взема от неръждавейка, щот' съм гъзар". Блажени са вярващите, мда. . Сега сигурно ще трябва да търся магазин Соцболт


                            До Теодор - върши ти работа всякаква по-хубава лагерна грес и такова трансмисионно масло.

                            Относно избора на уплътнение - може би аз лично бих сложил семеринг. А дори и да сложиш "кече" или набивка, и в двата случая трябва да спазиш следните условия - хлабината в триещите лагери (фосфоро-бронзовите втулки) да не е над допустимата, също така и повърхността на кормилния вал, там където ляга уплътнението, трябва да е гладка. За да е дълготрайна цялостната концепция.


                            п.п. Четох всички мнения в темата и ми направи впечатление едно нещо - не бъркайте "ос" с "вал", както и графитна с лоена набивка. Последната се използва във водни помпи, стари перални и пр. В автомобилостроенето се (е) използва/ла графитна набивка.
                            Последно редактирано от м20_маниак; 21-08-10, 02:13. Причина: допълнение
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                              Ти луд ли си бе, трай си че ако верно вденат какво питаш - боя не ти мърда.
                              Колко ти трябват? Имам тука събрани някакви, вече знам кои няма да трябват ни за Сивия, ни за Багирата. Някак вече стандартизирах за себе си цветовете, научих се да им надписвам краищата, горе-долу реших проблема за себе си. Най-шарените ми останаха. Има някои - по няколко метра. Ако ти вършат работа - опъваме ги на двора да ги оценяваш. На ценител ще ги дам с радост.

                              П.С. Стоянчо, и на тебе трябва да дам разни работи, ти знаеш на кой да ги раздадеш в ретрото. Другата седмица ще ги домъкна вкъщи.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Уплътняване на старовремска кормилна кутия

                                Ще ти се обадя другата седмица. То и аз имам неща за даване - за ТНТМ-то. Точно сега, като писах за помпите и лоените набивки се сетих, че имам макет на центробежна водна помпа. Предния капак е плексигласов, за да се вижда к'во става вътре в нея, а пък в корпуса й има резба, в която се навива кух болт, през който минава задвижващия вал и чрез него се притяга набивката... Страшна гъзария е...
                                С "Фармахим" - непобедим
                                Дизел - само дънки!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X