Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко може да струва ремонта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    Това е проблемът че съм питал. И досега не съм намерил някой който да работи за такива пари но продължавам да търся. Въпросът е че моите изисквания са не просто да е боядисано а да е точно като фабричния детайл. Със съответните поцинковки и най-вече обработка от вътрешната страна на ламарината. И без никакъв кит освен само за микро драскотините... Че иначе хубостта трае много малко време...
    Значи стигаме до въпроса ,дали искаме колата да стане перфектна или само хубава. Тедо избора е твои :5-6 хил. за перфектна или до 2000 за хубава.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Това е проблемът че съм питал. И досега не съм намерил някой който да работи за такива пари но продължавам да търся. Въпросът е че моите изисквания са не просто да е боядисано а да е точно като фабричния детайл. Със съответните поцинковки и най-вече обработка от вътрешната страна на ламарината. И без никакъв кит освен само за микро драскотините... Че иначе хубостта трае много малко време...

      Какъв е проблема тогава да се купи нов детайла и да се направят съответните обработки.Тогава кита ще е наистина най-малко.

      Коментар


      • #18
        Това става за много от новите автомобили. За уникални и някои по стари модели намирането на нови части от купето ще е по скъпо от цифрите които споменах...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #19
          Здравейте,тук се заформя една доста обширна дискусия относно технология,методи и "философия" на авторепаратурата.Г-н Петров поставя по-високи изисквания,нормално е да заплаща и съответната цена.Немога да се съглася обаче,че ползването на кит автоматично опорочава резултата от ремонта,според мен при увреден детаил които фабрично е заварен към колата е по-добре да се ползва повече кит,пред смяната на целият детаил и респективно-увеличаване на предпоставките за корозия на местата на заварките.Като казах фабрично,при Фиат Пунто,боядисването е едно,при Мерцедес-друго,а за някои Лади нямам думи.Другото което ми се струва невъзможно да се случи в седвизни условия,е да ви галванизират детаил.Всичко друго което се прави по химически път няма нищо общо,а в някои случай може да навреди.Обикновенно под кита и боята се ползват пасиватори.Абсолютно съм съгласен,че трябво да се обърни сериозно внимание на вътрешната част на детаилите.В много и най-добрият външен резултат изчезва с появата на ръжда по детайла.С две думи-използването на кит,шприцове,филери и др материали технологично правилно и в умерени количества може да доведе до напълно задоволителни резултати.
          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

          Коментар


          • #20
            Добрее ......

            Тази ... на снимките по-горе може да се направи за много малко пари и БЕЗ да се сменя НИЩО !!!!
            Имам предвид по ламарините ... пластмасите са друга бира ...
            Като за ремонта на цялата кола като гледам ще стигне и 1кг. кит .... което според мен е допустимо.

            Отдавна има "лепки" за "издърпване" на ламарина .... така че ....

            И от много години се използва .... даже май вече никъде, технология за запълване на нервности по ламарината, която след това не корозира.
            Не става въпрос за китове, смоли, стъкломати и др. подобни ...

            Който се сеща за какво става въпрос ..... значи може и да го направи !
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #21
              За оловно "китосване" ли говориш.Правено е до педесетте години ,а може и да се лъжа.Ама е трудничко. Затварял съм оловни кабели с оловна муфа и калаено-оловна композиция. Още по гадно.Пък и тогава нямаше газови горелки, а бензинови лампи. Мизерия!
              Уморените коне не ги убиват , нали ??

              Коментар


              • #22
                Само като информация, без коментар. Миналата седмица си взех пикапа от БалканСтар, положението беше дори по-лошо + спукано предно стъкло от доста поддалата колона. Всичко е сменено само с оригинални части ( врати, калници и ...) и направено перфектно. Цената която видях в протокола към застрахователя беше 10 800 с ДДС.

                Коментар


                • #23
                  Да !!!
                  Ама не е само чисто олово .... а композиция ......
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение

                    И от много години се използва .... даже май вече никъде, технология за запълване на нервности по ламарината, която след това не корозира.
                    Не става въпрос за китове, смоли, стъкломати и др. подобни ...

                    Който се сеща за какво става въпрос ..... значи може и да го направи !
                    В Дупница има едни образи, гледах че напрашават алуминиева пудра върху детайла. Тя е някаква специална, смесена е с някакъв полимер и се нанася на тънък слой след което се облъчва с ултрафиолетови лампи за да полимеризира. Следва шлайфане и пак пръскане, светене и така докато не се запълнят неравностите. Много бавен и трудоемък, поради това скъп процес. Преди години голямата градушка в София наби едно чисто ново Толедо. Е след месец работа по него и 2500 лева стана като ново (разлика между боядисани заводски детайли и пребоядисани няма съвсем). Няколко години по-късно все още не се е проявил никакъв дефект и не си личи автомобила да е бил пребоядисван.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      сигурно има какви ли не космически технологии за дълговечност на тенекиджийските ремонти, но около нас се движат стотици хиляди коли ремонтирани по стария познат способ, просто старателно и грамотно и резултата е и по ефтин и също толкова траен, а в края на краищата вечни неща няма. по вероятно е да ти изгният веждите докато изгние изчукваната врата в нашия климат. един детайл може да има 5 кила кит и той да е положен качествено и пръснат също качествено и да не си личи (ама хич) и да изгние последен от цялата кола. всичко е субективно. а тея козметики с поцинковане алуминиеви пудри и полимери са ако ще се гмуркаш в Мъртво море....

                      един приятел (в зората на далаверата) пълнеше изгнилите вежди и прагове с вестници, отгоре кит, перфектна боя и фокус-мокус за 2 часа колата е с 1000-1500лв нагоре. една "капка" (на негов "клиент") се подвизаваше дълги години в квартала от един пенсионер и веждите и праговете не мръднаха.
                      "..there is no substitute for cubic inches.."

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X