Първоначално публикуван от Венцислав Петров
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Колко може да струва ремонта
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеТова е проблемът че съм питал. И досега не съм намерил някой който да работи за такива пари но продължавам да търся. Въпросът е че моите изисквания са не просто да е боядисано а да е точно като фабричния детайл. Със съответните поцинковки и най-вече обработка от вътрешната страна на ламарината. И без никакъв кит освен само за микро драскотините... Че иначе хубостта трае много малко време...
Какъв е проблема тогава да се купи нов детайла и да се направят съответните обработки.Тогава кита ще е наистина най-малко.
Коментар
-
Здравейте,тук се заформя една доста обширна дискусия относно технология,методи и "философия" на авторепаратурата.Г-н Петров поставя по-високи изисквания,нормално е да заплаща и съответната цена.Немога да се съглася обаче,че ползването на кит автоматично опорочава резултата от ремонта,според мен при увреден детаил които фабрично е заварен към колата е по-добре да се ползва повече кит,пред смяната на целият детаил и респективно-увеличаване на предпоставките за корозия на местата на заварките.Като казах фабрично,при Фиат Пунто,боядисването е едно,при Мерцедес-друго,а за някои Лади нямам думи.Другото което ми се струва невъзможно да се случи в седвизни условия,е да ви галванизират детаил.Всичко друго което се прави по химически път няма нищо общо,а в някои случай може да навреди.Обикновенно под кита и боята се ползват пасиватори.Абсолютно съм съгласен,че трябво да се обърни сериозно внимание на вътрешната част на детаилите.В много и най-добрият външен резултат изчезва с появата на ръжда по детайла.С две думи-използването на кит,шприцове,филери и др материали технологично правилно и в умерени количества може да доведе до напълно задоволителни резултати.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
Добрее ......
Тази ... на снимките по-горе може да се направи за много малко пари и БЕЗ да се сменя НИЩО !!!!
Имам предвид по ламарините ... пластмасите са друга бира ...
Като за ремонта на цялата кола като гледам ще стигне и 1кг. кит .... което според мен е допустимо.
Отдавна има "лепки" за "издърпване" на ламарина .... така че ....
И от много години се използва .... даже май вече никъде, технология за запълване на нервности по ламарината, която след това не корозира.
Не става въпрос за китове, смоли, стъкломати и др. подобни ...
Който се сеща за какво става въпрос ..... значи може и да го направи !Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
За оловно "китосване" ли говориш.Правено е до педесетте години ,а може и да се лъжа.Ама е трудничко. Затварял съм оловни кабели с оловна муфа и калаено-оловна композиция. Още по гадно.Пък и тогава нямаше газови горелки, а бензинови лампи. Мизерия!Уморените коне не ги убиват , нали ??
Коментар
-
Само като информация, без коментар. Миналата седмица си взех пикапа от БалканСтар, положението беше дори по-лошо + спукано предно стъкло от доста поддалата колона. Всичко е сменено само с оригинални части ( врати, калници и ...) и направено перфектно. Цената която видях в протокола към застрахователя беше 10 800 с ДДС.
Коментар
-
Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
И от много години се използва .... даже май вече никъде, технология за запълване на нервности по ламарината, която след това не корозира.
Не става въпрос за китове, смоли, стъкломати и др. подобни ...
Който се сеща за какво става въпрос ..... значи може и да го направи !Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
сигурно има какви ли не космически технологии за дълговечност на тенекиджийските ремонти, но около нас се движат стотици хиляди коли ремонтирани по стария познат способ, просто старателно и грамотно и резултата е и по ефтин и също толкова траен, а в края на краищата вечни неща няма. по вероятно е да ти изгният веждите докато изгние изчукваната врата в нашия климат. един детайл може да има 5 кила кит и той да е положен качествено и пръснат също качествено и да не си личи (ама хич) и да изгние последен от цялата кола. всичко е субективно. а тея козметики с поцинковане алуминиеви пудри и полимери са ако ще се гмуркаш в Мъртво море....
един приятел (в зората на далаверата) пълнеше изгнилите вежди и прагове с вестници, отгоре кит, перфектна боя и фокус-мокус за 2 часа колата е с 1000-1500лв нагоре. една "капка" (на негов "клиент") се подвизаваше дълги години в квартала от един пенсионер и веждите и праговете не мръднаха."..there is no substitute for cubic inches.."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар