От: Защита на автомобилни прагове - отвътре...
Ами разглобявам новият праг:

Пясъкоструене с кварцов пясък:

Студено поцинковане, като първо изсипвам матряла в тръбата, затварям отворите и ръчкам, колкото да съм сигурен, че тръбата е порядъчно покрита и отвътре с цинк:


Грундиране, същата система както при поцинковането:


Тръбата (въздуховодът на парното) облепям с изолацията:

Събирам прага, като отново премахвам транспортният грунд, поцинковам и грундирам:

Имаме същият като новия праг, но вече застрахован против корозия и конденз, което би трябвало да надвиши и живота му в пъти...

Правим пробен монтаж, налага се и лека помощ от чука, все пак не е оригинал, а репродукция и, както при оригиналният си оставяме сервизни отворчета:

Когато бъде заварен на мястото си, пораженията от заварките ще обработим от задната част, която оставяме отворена и през сервизните отвори, накрая ще го наблъскаме и с парафинов препарат за кухини...
Незнам за вас, ама аз завидях на собственика за тоя праг...
Ами разглобявам новият праг:

Пясъкоструене с кварцов пясък:

Студено поцинковане, като първо изсипвам матряла в тръбата, затварям отворите и ръчкам, колкото да съм сигурен, че тръбата е порядъчно покрита и отвътре с цинк:


Грундиране, същата система както при поцинковането:


Тръбата (въздуховодът на парното) облепям с изолацията:

Събирам прага, като отново премахвам транспортният грунд, поцинковам и грундирам:

Имаме същият като новия праг, но вече застрахован против корозия и конденз, което би трябвало да надвиши и живота му в пъти...

Правим пробен монтаж, налага се и лека помощ от чука, все пак не е оригинал, а репродукция и, както при оригиналният си оставяме сервизни отворчета:

Когато бъде заварен на мястото си, пораженията от заварките ще обработим от задната част, която оставяме отворена и през сервизните отвори, накрая ще го наблъскаме и с парафинов препарат за кухини...

Незнам за вас, ама аз завидях на собственика за тоя праг...
Коментар