Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тенекиджия в София и околностите, терано 2 - бензин?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тенекиджия в София и околностите, терано 2 - бензин?

    Здравейте, колеги моля за препоръка за автотенекиджия. След дълго търсене взех Терано 2.4, 2000 г., внос от Германия, казвам дълго защото бензинови на практика няма! Мечтата ми е отдавна за кола за разходки, та въпросното терано на което гледах предимно рамата, изглежда съвсем прилично, явно е и правено, пребоядисвано през годините, толкова ядове брах в Кат, не може да се регистрира с ролбар и стъпенки, махай ги, та нейсе с триста зора с превод на немския талон, където пише че ги има. Та какво се случва - след една разходка се разскърца - оказа се изгнила лапа на купето най-отзад под бронята, казах си добре ще търся майстор да я прави,подложихме временно една дебела гума. След още една разходка се разскърца отпред. Оказа се изгнила заварка на гредичката която носи радиаторите вдясно за лапата отпред която носи кабината към рамата, отляво също не е много добре, така го виждам. Зная, че може да има още изгнили места. Ядосах се , не я карам 2 месеца, мислех дали да не я продам, да се отърва от нея. Стигам до извода, че такова читаво не може да се намери! Приказките за отделяне на кабината и цялостна обработка, не зная доколко си заслужава - споменаха ми 5-6000 лв. Не мисля, че тераното е чак за такава процедура. Реших да опитам, нямам обаче автотенекиджия - търпелив. Не търся ниска цена! - колкото толкова! Категорично да го направи, както трябва! Язък за мечтата! Ако не става - да си търся Дачия Дъстер, то се е видяло, че джипове вече няма! Тва шеговито, разбира се. Благодаря, че ми изчетохте глупостите!

  • #2
    Снимай поразеното.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20221009_164253.jpg
Прегледи:479
Размер:463.6 КБ
ID:6893600 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20221009_164039.jpg
Прегледи:474
Размер:448.7 КБ
ID:6893601 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20221009_164509.jpg
Прегледи:481
Размер:784.7 КБ
ID:6893602 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20221009_164411.jpg
Прегледи:473
Размер:371.4 КБ
ID:6893599

      Коментар


      • #4
        Автотенекиджилъка винаги е бил един от занаятите, в които клиентите знаят повече от практикуващите го и то най-вече около ценообразуването.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          Съжалявам обърках реда, първа и четвърта са под бронята отпред вдясно, то се вижда пред паразитния хебел, там е откъсната гредата на радиаторите и над нея под акумулатора има малко, втората е под задната броня отляво болта играе свободен явно е изгнило купето където е тампона там

          Коментар


          • #6
            Мисля, че всеки труд, трябва да е оценен, затова и казах колкото толкова.Искам да разбера дали си заслужава да се направи, ако не здраве да е.

            Коментар


            • #7
              Казали са ти цена, дали си заслужава преценяваш сам ( баланс кеф/разход ) И да, за да стане както трябва да се отдели шасито от купето, тогава ще излезнат и куп други малки проблеми и те така.......виж темите на Спарки за неговите "Терано" и после за "Гранда" Пътьом като ходиш по майстори гледай и какво оборудване имат, да ти покажат какво са правили, че на приказки всички са велики, после "ама то точно както го искаш нЕа кЪ да станИ..."
              П.П. Ако имаш въпроси звънни
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                Спарки не е кърпил нищо освен 2 прага на по-старото терано. Малко ръжди може - на това вече му се знае чалъма да се спрат, гнилочи - не. Предпочитам да дам 2-3-4 хилки повече при покупка, отколкото да ги дам после за кърпене.

                По тоя повод, джипка от Германия, Австрия и от сорта, на повече от 10 години - категорично тсъ. Предпочитам да е издъхнала италианка без ръжди, която да разхвърлям на кванти, отколкото гнилоч.


                А защо си искал бензин, не знам. И двата дизела са категорично по-добри във всяко отношение, освен че бензина е и слабичък.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Бензина в момента се предпочита, заради ниската цена на пропан бутана. Колко е рентабилно, след като теглиш чертата - всеки си знае. Аз предпочитам дизел.

              • #9
                Не си представям как тези захвати могат да се оправят без отделяне на купето от шасито
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не са само те. Вероятно праговете в задната част също са тръгнали, под задната седалка също, задните подкалници около болта на коланите, както и отвътре - вижда се през капака на отделението за крика. Вероятно и калниците под пластмасовите вежди също ги няма.

              • #10
                Момчетата по-нагоре са казали повечето неща. Особено пък Терано от Германия или Австрия - никога. Тъй като са ми слабост като машини, много съм оглеждал, може би над 200-300 през годините.

                Всички без изключения от тия две страни са били тотални гнилочи или кърпени яко - къде хубаво, къде едно към гьотере, нагледал съм се на какви ли не щуротии.

                Вече си го взел, та ако технически е ОК и салона също е запазен имаш два варианта. Или хвърляш сериозна сума и го възстановяваш както трябва да бъде, та да изкара едни 10-15 години или го пускаш за продаване, като там пак хлътваш със сериозна сума, освен ако не дойде някой непретенциозен и незапознат. Има такива купувачи, ама са рядко, много рядко.

                П. П. Това Терано да не го взе от Казанлък ?
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #11
                  Ловеч, той продава отдавна такива...Чета Ви ...и си мисля...определено е правено личи си, праговете са нови, под седалките отзад няма ръжди, ще видя утре през капака за крика, вратите отвътре са като нови, салона е почти без забележки, тва няма значение в случая, че смених всички масла, накладки и помпите на съединителя, трябваше да се замисля за проблема с корозията, моя майстор, който не е тенекиджия вика абе според мен е здраво, като изключиш тези 2 та проблема, рамата е изпръскана цялата с нещо черно матово.И не мога да го продам така с тая скъсана гредичка, все пак...Ще ми се да го види някой с опит. Бих бил склонен на сериозен ремонт и се надявам на много по-малко от 10-15 години.

                  Коментар


                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Спарки, аз работих с 0.6 ъъъъ баси колко е гадно на дълъг шланг, за това си купих "спул гън" или там както му се казва с горна ролка ( + алуминий ) ама трябва и телподаващото да сменя и муза ......ама при стари и умрели смоци и музата не идва 🤣

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Деди, телоподаващото ти не става за 0.6, според мен. Отделно и шланга не става, щото е за 300+ ампера (MB25). Отделно, аз с твойто телоподаващо кардинално не мога да работя, не знам и механизма за подаването дали става за 0.6. Отделно работиш с CO2, което също не знам в комбинация с 0.6 колко става.

                    Някой хубав ден ще ти донеса моето, ще му сложим 0.6 и коргон и ще видиш кардиналната разлика - ламарина 0.5 се заварява непрекъснато и с ваничка без да я прогори, с малко внимание предполагам и 0.25 може да стане, но със застъпващи се точки без да се оставят да изстинат със сигурност ще стане.

                    Но за теб тенекеджийството, доколкото изобщо ти се случва (до сега все разни дебели железа съм те виждал да заваряваш, а това не е тенекеджийство), е придружаваща второстепенна дейност, та е оправдано. Ама има хора, дето с това уж си изкарват хляба и го работят по цял ден. И пак мърлявщина, все едно са го правили когато най не им се е работело. То и поп-нитове и кви ли не простотии съм виждал.
                    Последно редактирано от sparkybg; 09-10-22, 23:23.

                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Значи ще даваш телефона на този който призвеждаше заваръчни машини и да се гмурам у глибокуту ☕

                • #12
                  А защо не се въоръжиш с търпение и да изчакаш “Спарки” да си пусне Терано—то за продажба?
                  Вярно, че неговото е дизел, ама ти си имаш бензинов двигател
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар


                  • #13
                    Спарки, мини една външна кръпка на врата на цял шев с 0.6 и коргон, и после ще си говорим кое как става. След това сигурно и бояджията ще ти е виновен, че е сложил много кит

                    П.П. За протокола - кърпил съм 2 броя Ситроен 2ЦВ с 0.6 и СО2, като вземеш под внимание, че той целият е от ламарина 0.6.

                    Последно редактирано от коко келеша; 10-10-22, 06:33.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #14
                      Кръпка на врата се прави най-лесно като се смени вратата.

                      И да, има места на които не може, но точно толкова не може и прикапaна ламарина през 2см, а това е масов случай. Обаче категорично няма място дето да не може с последователно точковане да се получи плътен шев, тоест за кърпене от тоя вид оправдание, освен гъзоръкост, няма:
                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:karpene.jpg Прегледи:0 Размер:65.6 КБ ID:6893711

                      Бояджията ще ми е виновен ако е замазал положението без никаква обработка на основата, което също е масов случай. Върху това от снимката, евентуално почистено колкото може с телена четка, директно се прави замазка от кит и се боядисва, което в комбинация с нулевата обработка отвътре нацъфтява най-късно след втората зима, ако не още след първата.

                      ПП: Да не говорим че има и такива "чудеса" като заварки със специално формулиран за целта бронз, които освен че не ръждясват, не позволяват и на близката зона на топлинно влияние, която е в пъти по-малка, защото телта работи на доста по-ниска температура, да ръждяса. Е, за това вече трябва съвсем читаво телоподаващо и оператор, на който ръцете са порасли от правилното място, което е съвсем рядкост за нашите ширини.
                      Последно редактирано от sparkybg; 10-10-22, 07:38.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #15
                        Valionty, няма да ти отговорят, щом започнаха с лакърдиите и меренето.
                        По-добре питай в БГ Мама.
                        подаръци за мъже от FACOM
                        промоция на читави инструменти

                        и на хоби такива

                        тел. О879 Ч8Ч 2З5

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X