Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръждясали болтове за маса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръждясали болтове за маса

    Здравейте, втори път се случва при опит за развиване на болта, държащ маса-кабелчетата, да се скъса главата. Отдолу под гредата има заварена гайка, в която се навива болта, но ми се струва, че нямам достъп до гайката. Какво да правя ако пак нещо се скъса при отвиване - става ли да се захване към друга ламарина наблизо(като черната от снимката) или е задължително да е както е заводско?


  • #2
    Под червеното кръгче имаш голям болт, който е на същата ламарина. Закачай кабелите на него и да не ти пука. Вариант ако ламарината е достатъчно дебела за резба си направи нов отвор с резба за болт какъвто ти харесва и си готов.

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Сравнително често срещано при "застаряващият ни парк". "Лечението" или ново подходящо място или монтирам нит-гайка 8мм.Задължително зачиствам метала и преди стягане "профилактично" мажа с медна смазка.

    • Stbd
      Stbd коментира
      Редактиране на коментар
      Не се слага "медна смазка" защото предизвиква корозия, а електроизолационна грес - силиконова грес е идеална за това.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Точно

      Суперлюб грес ползвам за какво ли не,нерви няма и се развива по-лесно ако се наложи.Аз ръждиво нямам,но пък кабели се намират в изобилие

  • #3
    4мм. жица от минуса захваната някъде на метал, с което да се изолира оригиналния кабел ли?
    Кримп-гайка и нит-гайка ги проверих в гугъл, но ако трябва да се пробие ламарината отдолу и тази гайка да стърчи, няма място.

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Пробива се и се монтира отгоре надолу. И "стърчащата" част е 1мм.

  • #4
    Имайте предвид че някои по-нови коли (с по-прецизен контрол на зареждането) може да изпаднат в пълен шаш ако си вземете маса от акумулатора за някой консуматор.

    Коментар


    • #5
      Гнилото си е гнило. Пускай тлъста жица за маса до другия край.

      Коментар


      • #6
        Ако има кой да ти завари един болт към тази ламарина-няма по-лесно решение.
        Та-зачиства се ламарината от боя и ръжда, с телчарката се заварява подходящ болт(към ламарината се заварява главата, а резбата стърчи нагоре), нанизваш обувката, стягаш с гайка и газ.

        Зачистването на контактните повърхности се подразбира...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          И след това да не пропуснеш да напълниш рога с парафин

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          То щом е дошло ред да се къса този болт от ръжда- и на рога не му остава много, та няма кой знае какъв смисъл от пазене отвътре.
          А и да не е изгнил рога-от заваряването през ръждясването до изгниването ще минат едни 4-5 години. Не вярвам, че джипа/колата ще изкара толкова, с оглед на ръждясалия болт.

          Апропп-вариантите с нит гайка не осигуряват с нищо повече неизгниването. На всичко отгоре нямат и достатъчно добра електрическа връзка. След няколко намокряния ще започне да пали трудно, и други електрически дреболии предизвикани от лоша маса.

        • neumoren
          neumoren коментира
          Редактиране на коментар
          това ще е най-вероятното решение. Но да се надяваме, че майстора си е свършил работата последния път и няма да има повече такива ситуации

      • #7
        Баси все някъде има нещо което не е гнило.По лодки разни ползваме дебели / и по коли де ма ме е срам да си призная / ползваме какви кабели са останали от някои проекти,в някой случаи дебелината е колко палеца ти,дърпай един як и ако трябва директно на шасито с болтове.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Ясен
          Ясен коментира
          Редактиране на коментар
          И по колите правим така.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Сигурен съм,че е така,едва ли съм открил топлата вода заедно с морски електричар и неговите макари с кабели.

          Нитчета,кабелчета колко сламка от ония комунистическия модел,обувчици........тегли му един кабел,мацай с правилната грес,пляс един болт с 2 яки шайби и контра гайка и пей сърце .

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X