Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Боядисване на калници и под с асвалт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Боядисване на калници и под с асвалт

    а това какво е бивали го? днес го купих

    в магазина ми викат че после мога и да го пръскам от горе стига да искам иначе е сиво на цвят.пръска се с някъв странен ,,пищов,, за тази цел.
    поздрави

    Коментар


    • #17
      До: Боядисване на калници и под с асвалт

      Боди-моди-шмоди-антикорози... Пичове, ще ви питам за последен път.
      Реставрираме ГАЗ 24. Какво ще препоръчате за отдолу?

      Коментар


      • #18
        До: Боядисване на калници и под с асвалт

        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
        Боди-моди-шмоди-антикорози... Пичове, ще ви питам за последен път.
        Реставрираме ГАЗ 24. Какво ще препоръчате за отдолу?
        За шасито, ако няма много ръжда - ръждопреобразувател на вюрт, където трябва, и отгоре проста боица.

        За калници и т.н. - те това от снимката, или еквивалент. Ако ще слагате грунд, трябва да питате в магазина за грунд, с който това е съвместимо.

        За вътрешната част на шасито и други затворени колонки - Tectyl на Valvoline, или еквивалент. Това обаче се слага най-накрая, след като всичко друго е нанесено и изсъхнало.
        Последно редактирано от sparkybg; 11-08-09, 11:03.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Боядисване на калници и под с асвалт

          Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
          а това какво е бивали го? днес го купих
          в магазина ми викат че после мога и да го пръскам от горе стига да искам иначе е сиво на цвят.пръска се с някъв странен ,,пищов,, за тази цел.
          поздрави
          Може и с четка да го мажеш, ако нямаш пистолет. Това може би е едно от най-добрите продукти от тоя сорт, но е подходящо за места, където няма да има удари от камъни - подкалници например, и всякакви ламарини - отвътре и отвън.

          За шасито - някаква обработа ако има много ръжда, и проста боица. Убедил съм се вече няколко пъти че други покрития по шасито по-скоро вредят. Рано или късно или се напукват, или където е имало ударчета - подкожушват и вътре ръждата си действа, при това без да я виждаш.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Боядисване на калници и под с асвалт

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Може и с четка да го мажеш, ако нямаш пистолет. Това може би е едно от най-добрите продукти от тоя сорт, но е подходящо за места, където няма да има удари от камъни - подкалници например, и всякакви ламарини - отвътре и отвън.

            За шасито - някаква обработа ако има много ръжда, и проста боица. Убедил съм се вече няколко пъти че други покрития по шасито по-скоро вредят. Рано или късно или се напукват, или където е имало ударчета - подкожушват и вътре ръждата си действа, при това без да я виждаш.
            Ха, аз пък си мислех да мазна тук-там шасито с Вюрт и след това директно черното боди (с четка).
            Сега разбирам, че трябвало да сложа грунд и т.н.
            Би ли ми написал (като за абсолютен лаик) последователността, процесите и марките на използваните материали.
            Конкретно въпросите са ми свързани с третиране на рамата (повърхностна ръжда), и разните железарии по дъното на автомобила.
            Ръждопреобразувателя е ясно, че ще е Вюрт, но останалото какво да бъде?

            Благодаря предварително.
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • #21
              До: Боядисване на калници и под с асвалт

              1. Колкото можеш, зачистваш ръждата с телена четка или по друг начин.
              2. Ръждопреобразувател, където трябва
              3. Грунд
              4. Най-обикновена черна боя за метал, която дя е съвместима с грунда. Аз лично ще пробвам с класически алкиден грунд и алкидна боя върху него.
              5. Пръскане по дупките с Tectyl, или еквивалент.

              Тая процедура ще я правя тая есен май и на двете си джипки на шасито. Случая е същия - повърхонстна ръжда тук-там.

              Това е, до което със стигнал, мислейки какво ли не.

              Тук има далеч по-опитни от мен хора, и те могат да ти дадат и по-добри от мойте съвети. Вероятно добър вариант е и грунд и боя на водна основа, но още не съм търсил.

              На твое място бих отишъл в някой хубав магазин за бои, където имат и консултанти, да питам и да купя всичко на една марка.

              Класическия алкиден грунд е напълно съвместим с боите на водна основа, след като е напълно изсъхнал - това поне съм го пробвал. За година и кусур навън не е мръднало изобщо. Дори си мисля за вариант черен грунд, и само безцветен лак на водна основа върху него.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Боядисване на калници и под с асвалт

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                1. Колкото можеш, зачистваш ръждата с телена четка или по друг начин.
                2. Ръждопреобразувател, където трябва
                3. Грунд
                4. Най-обикновена черна боя за метал, която дя е съвместима с грунда. Аз лично ще пробвам с класически алкиден грунд и алкидна боя върху него.
                5. Пръскане по дупките с Tectyl, или еквивалент.

                Тая процедура ще я правя тая есен май и на двете си джипки на шасито. Случая е същия - повърхонстна ръжда тук-там.

                Това е, до което със стигнал, мислейки какво ли не.

                Тук има далеч по-опитни от мен хора, и те могат да ти дадат и по-добри от мойте съвети. Вероятно добър вариант е и грунд и боя на водна основа, но още не съм търсил.

                На твое място бих отишъл в някой хубав магазин за бои, където имат и консултанти, да питам и да купя всичко на една марка.

                Класическия алкиден грунд е напълно съвместим с боите на водна основа, след като е напълно изсъхнал - това поне съм го пробвал. За година и кусур навън не е мръднало изобщо. Дори си мисля за вариант черен грунд, и само безцветен лак на водна основа върху него.
                Благодаря!
                Ще действам по описаният от теб начин и после ще споделя впечатления и резултати.
                08седемшест5едно513четири

                Коментар


                • #23
                  До: Боядисване на калници и под с асвалт

                  каква е процедурата ако имаме един ето такъв праг?

                  бил е ударен и за да се ремонтира му е свалена боята изпънат е и дупките на пласмасовите кори ца затворени има заварани ламаринки отгоре.по логика се китосва за да се изглади и после какво нанасям?
                  искам да напръскам праговете с продукта на 3М който по горе ви показах че съм купил и върху него ще боядисам с цвета на джипа.
                  поздрави

                  Коментар


                  • #24
                    До: Боядисване на калници и под с асвалт

                    Не знам дали може да се китова върху ръждопреобразувател на вюрт. Някой да каже, ако знае. Май по-скоро не. Иначе би било добре, понеже ще го пасивира. Тъпото на заварките е че активират метала покрай тях, и после там пак избива. Като сложиш и от гуменото - под него ще си работи, и в един момент ще те изненада.

                    Иначе - грунд, основа, това на 3M, и върху му - боядисване, май.

                    Някой от тенекеджиите да каже, аз не съм компетентен. На мен ламарините винаги са ми били ужасът за правене.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Боядисване на калници и под с асвалт

                      Не претендирам нито за особена компетентност в материята, нито за изчерпателност по темата, но ето какво направих накратко миналата есен по пода на моя Джийп (в салона, че беше влизала вода под гумирания мокет и подът беше позагнил от вътрешната страна):

                      "Изшлайфах" с телен накрайник на бормашина и шкурка всички места с ръжда и отнех горния слой на боята, където беше здрава. "Голите" места чист метал третирах с ортофосфорна киселина (ръждопреобразувател).
                      След изсъхването на този химикал, направо върху цялата повърхност на пода нанесох един слой цинков грунд "Мистър Цинк":



                      После, след като изсъхна - положих слой Боди 910 (сивото, на гумена основа):



                      Накрая, довърших с един пласт Боди 930 (черното, на битумна основа):



                      И трите покрития съм ги нанасял на ръка с четка. Резултатът е защитен от водата под и по-добра шумоизолация. След една зима навън в снега (нямам гараж), нямам наблюдения за напукване и падане на люспи от покритието. Преди да върна подовата настилка на мястото й, поставих от полимерната изолация, която се предвижда при монтаж на ламиниран паркет (така че, си имам "паркетник" ), което още повече редуцира шума и има топлоизолационни качества, освен това - при случайно намокряне, не попива течности и не гние.

                      ПП. Нямам наблюдения - как "се държат" тези покрития при досег с външна среда, например - пода от външната му страна.
                      proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                      NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                      Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                      Коментар


                      • #26
                        До: Боядисване на калници и под с асвалт

                        Какво да кажа? Ние работим, мъчим се, цапаме се, губим време, губим пари (а могат да се харчат в бар "наздраве" ), а ръждата се увеличава! Това е лично мнение и не ангажирам никого. Единственото хубаво нещо: Обработеният джип изглежда добре! За момента...
                        Та, с каквото и да го обработите, все ще изглежда добре.
                        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                        Коментар


                        • #27
                          До: Боядисване на калници и под с асвалт

                          Колеги, избягвайте продуктите на Боди. Особено 910 след 5г. започва да пада само. 930- по-добре спира корозията, защото е на битумна основа. Доста време го ползвах добавяйки му сребърен феролит, за да не се люпи. Но пак където има камъчета се лющи. Лакпром имат битумен аналог- Ларопласт. На светлинни години е от гръцките боклуци. На новол ползвом пулеоретановите лепила, доволен съм- сигурно и защитните покрития са им по- добри. Но до сега такова като сивите еластични от завода не съм срещал. Колегата с боята върху грунда- това е лоша идея. Някога Варелите излизаха така фабрично. Който ги помни знае за какво става дума. Тествано е и не е трайно. Обработка на ръждата, цинков грунд /обикновенния пропуска влага, има специални за шасита , но са скъпи/. Мистър цинк на Оргахима е добър. Отгоре- ако имате пари и ще карате доста- напръскайте с пистолет синтетични покрития, но маркови- не на Боди. Ако бюджета е нисък- битумни с четка. Всяка пролет се измива, преглежда и на места се мацва- предимството е, че с един парцал короселин и не е нужна друга подготовка.В кухините- восъчен шпрей- Тектила наистина е най-добрия който съм ползвал. За колегата със заварения праг- не забравяй обработката от вътре! Обилно измиване, продухване и подсушаване. После пръскане яко с компресора докато протече- аз лично ползвам много разреден Ларопласт, може и грунд преди това. Ако имаш достъп като изсъхне нанеси и парафинов слой- става вечно. Много е важно да има дренажните отвори там където се оттича водата! И да не пръска кал и сол директно в тях. Това е в общи линии, макар, че сериозната обработка с/у корозия е неизчерпаема тема. В различните случаи се постъпва различно.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Боядисване на калници и под с асвалт

                            Хора, имам следното питане, с какво да третирам подкалниците на Фиеста 2006г. , за да няма проблеми с ръжда ? И от къде мога да купя продукта?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Боядисване на калници и под с асвалт

                              Продукта можеш да го купуш от всеки магазин за боя, но се нанася със специален "пистолет".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X