Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Боядисване на калници и под с асвалт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Боядисване на калници и под с асвалт

    Ще ми кажите ли дали ще има полза ??

  • #2
    До: Боядисване на калници и под с асвалт

    Бе знаеш ли, всъщност е голямо свинство. С чист асфалт много няма да успееш, понеже изстива бързо. После пък се кърти на големи парчета като се вдлъбне ламарината. Разните битуми по хващат, обаче имат гнусното свойство веднъж намокрени с бензин или нафта, никога да не изсъхват. Стоят вечно като разлято олио, цапат, всъщност не можеш и да ги избършеш.

    Коментар


    • #3
      До: Боядисване на калници и под с асвалт

      Едно време са го мажели по вътрешната част на пода като изолация от нискочестоните шумове.
      По долната част на колата е безумие - до 1-2 години се напуква и се бели на големи парчета. Това пък което не се е обелило образува нещо като джоб, пълнещ се редовно с вода и кал, който след време се превръща в огнище на корозия. С две думи - бЕгай далече.

      Купи си нормален шагрен от магазините за бои. Ако не ти се дават много пари, най-евтиното е bodi 910 - сиво на цвят. Върху него МОЖЕ да се боядисва.
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • #4
        До: Боядисване на калници и под с асвалт

        Добре мерси за отговорите

        Коментар


        • #5
          До: Боядисване на калници и под с асвалт

          А пък боди 930 е точно на асвалтова основа и го водят за това дето питаш. Не се обядисва по принцип вурху него, ма на добре исъхнало става, имат разфасовки по 1, 2.5, 5кг
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #6
            До: Боядисване на калници и под с асвалт

            А ако искаш, новите коли фабрично излизат с такова, но не на бутумна основа. Седи гумено, обикновено сиво на цвят. Има го в гамата на BODY, както и на други производители. Съхне сравнително бързо.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Боядисване на калници и под с асвалт

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              А ако искаш, новите коли фабрично излизат с такова, но не на бутумна основа. Седи гумено, обикновено сиво на цвят. Има го в гамата на BODY, както и на други производители. Съхне сравнително бързо.
              Да, точно това, сивото, е body 910. 930 е гнусното битумно. Върху 910 може да се боядисва, върху 930 - не.
              910 се продава в същите развасофки като 930. Ако се търси малко по-високо качество, CarSistem и Novol примерно имат подобни продукти. Glasurit - за който може да си го позволи...
              С "Фармахим" - непобедим
              Дизел - само дънки!

              Коментар


              • #8
                До: Боядисване на калници и под с асвалт

                Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                Да, точно това, сивото, е body 910. 930 е гнусното битумно. Върху 910 може да се боядисва, върху 930 - не.
                910 се продава в същите развасофки като 930. Ако се търси малко по-високо качество, CarSistem и Novol примерно имат подобни продукти. Glasurit - за който може да си го позволи...
                Ако не те затруднява - какво имаш предвид под "гнусно" за битуумното покритие на Боди? Баща ми в момента възстановява един Шатъл и отдолу всичко е наплескано с него. Ако има някакъв сериозен проблем, казвай докато колата е все още на "стапела".
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  До: Боядисване на калници и под с асвалт

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Ако не те затруднява - какво имаш предвид под "гнусно" за битуумното покритие на Боди? Баща ми в момента възстановява един Шатъл и отдолу всичко е наплескано с него. Ако има някакъв сериозен проблем, казвай докато колата е все още на "стапела".
                  Ми, гнусно е, щото никога не изсъхва съвсем баш. А зимата става твърдо като камък. И често от леко огъване на ламарината се троши и пука.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Боядисване на калници и под с асвалт

                    Ако няма да се боядисва, има едни спрейове на Динитрол. Съдържат някакви восъци и смоли, които зиме не се втвърдяват и падат. 400мл. покриват около 2 кв.м. Аз съм пробвал върху един стар Ситроен БХ и държа окло 2 години. Беше на калника и праговете външно, но за това време се отми от пароструйките.
                    подаръци за мъже от FACOM
                    промоция на читави инструменти

                    и на хоби такива

                    тел. О879 Ч8Ч 2З5

                    Коментар


                    • #11
                      До: Боядисване на калници и под с асвалт

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Бе знаеш ли, всъщност е голямо свинство. С чист асфалт много няма да успееш, понеже изстива бързо. После пък се кърти на големи парчета като се вдлъбне ламарината. Разните битуми по хващат, обаче имат гнусното свойство веднъж намокрени с бензин или нафта, никога да не изсъхват. Стоят вечно като разлято олио, цапат, всъщност не можеш и да ги избършеш.
                      ,моята джипка я е правил някъв виртуоз....Вътре е наплескана с битум/асфалт-постелките сега са чудесно залепнали за него,а кадето няма постелки-каквото се допре до него залепва ,голям кеф,другата хубава страна е,че като се загрее,мирише .
                      Зимата,наистина пада на люспи,пука се и в пукнатините влиза влага и си работи...
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Боядисване на калници и под с асвалт

                        Остави това дето е на битумна основа. Пробвай с Боди 950 или на Новол. Аз лично предпочитам Новол. Пробвал съм и Боди 950, но не е толкова здраво. Новол имат 2 модела. 600, към 8 лв кг. и "Икономична серия" към 5 лв за кг. По съм доволен от икономичната серия. Нанася се с пистолет, ама ако нямаш и с четка става. Има и спрей, ама е по скъпо. Като изсъхне и плимеризира е мн здраво и еластично. Почисти преди това с разтворител или бензин срещу мазнотии. С бензин е по евтино. Аз махнах битума и измих с бензин, ама беше много трудно. На места беше разлят бензин и се беше размекнал битума. Смърди, като го стържеш остава по малко, бе с една дума зор. Там дето не беше размекнат излизаше на люспи, ама където се беше напукал и влязла вода си беше ръждясало. Та след измиването почисти ръждата (може с дрелка с накрайник), удари един преобразувател за ръжда, задължително грунд и след това Новол или Боди и си готов.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Боядисване на калници и под с асвалт

                          Разликата м/у двете покрития е голяма едното

                          е за подове и подкалници (след удар от камък покритието се саморазлива и продължава да изпълнява антикорозионната си функция и по тази причина не се боядисва цена към 8.00лв

                          или 8874 (цена към12.00лв), върху което се боядисва, но при повреда в покритието водата започва да прониква под него и последиците са по-лоши от случая при липса на покритие.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Боядисване на калници и под с асвалт

                            На Новол съм чул,че са по-долри продуктите от тези на Боди.Бодито беше 930.Миналата година намазах един Москвич 412 и на местата,на които имаше грунг изпопада.Обаче на местата,които имаше боя "Автоемайл лак" не падна и държи много здраво.Чудя се при следващо намазване да мина с грунд,боя и след това Боди 930.Струва ми се,че 910 или 950 са по-добри от него,но всичко ще си покаже с практиката.Каквито и покрития да се нанасят не може да се предпази метала за повече от 5 години.
                            Аз съм намислил да си правя подкалници,от някаква еластична пластмаса или от алуминиева тънка ламарина.

                            Поздрави!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Боядисване на калници и под с асвалт

                              И битумното и другото са несъвместими с някои грундове. Отиди в някой специализиран магазин и питай какъв грунд да използваш. Иначе не хваща и след време пада.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X