До: Хромиране - какво, как и къде
Хромирал съм 8 кормилни рейки от Форд понеже покритието им беше нарушено.Първо се остъргва с 1мм в диаметър после 0,8 мм покритие хром и след това шлайф и си идват на оргиналния размер.До колкото си спомням електролита е нещо като каша от дървени пилки и около 24 часа е времето за галванизация.За шлицовата двойка на карданите няма как да се постигне размер само с галванизация,а за шлайф на шлиците след хромиране ........Според мен този възел (шлицовата двойка )е по лесно да се смени и става добре.Американските са направени с пласмасово покритие което е износоустойчиво и поглъща шума
Хромирал съм 8 кормилни рейки от Форд понеже покритието им беше нарушено.Първо се остъргва с 1мм в диаметър после 0,8 мм покритие хром и след това шлайф и си идват на оргиналния размер.До колкото си спомням електролита е нещо като каша от дървени пилки и около 24 часа е времето за галванизация.За шлицовата двойка на карданите няма как да се постигне размер само с галванизация,а за шлайф на шлиците след хромиране ........Според мен този възел (шлицовата двойка )е по лесно да се смени и става добре.Американските са направени с пласмасово покритие което е износоустойчиво и поглъща шума
Коментар