Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Таван от рифел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Таван от рифел

    Пускам тази тема по молба на колеги "Самураяджии".
    След 1 добро търкаляне, реших, че кожения гюрук не е много SAVETY. Не че беше останало много от него. За това преминах към по RACING варианата, да затворя джипа с алуминиева рифелова ламарина. Но варианта за КАБРИО си остана. За това първо изработих рамка от квадратен кух профил 10х10която да ляга плътно по купето. На рамката има 4 планки с отвори (дупки) през които със самонарезни винтове Ф4 рамката се закрепва към купето. По купето има достатъчно отвори по вътрешната стена за да не се налага да се правят нови. По вертикалната част на рамкара се правят отвори Ф6, които да съвпадат с отворите на водачите на гюрука.Така рамката се фиксира плътно за купето и гредата на джипа, Но има възможност да се махне цялата ако искаш КАБРИО за лятото. Следва изрязване на отделните ламарини, които се нитоват за рамката. За да не дрънчат (тази идея дойде с опита) преди да се нитоват по рамката се залепя двоъно залепващо тиксо. Има едно по-дебело и доста здраво но е широко, и за това още докато е на ролка се реже/цепи ролката на 2 с маркетен нож.
    Другото е лесно залепваш тиксото, залепваш ламарините и после много лесно се нитоват с поп-нитове. Накрая се изръсваш и 12-15 лева за парче плексиглас. Когато нитоваш плексигласа има 2 правила!!!
    1. не натискай с дрелката - пука се (лош опит)
    2. купи 4мм шайбички и ги слагай преди нитоването. Иначе пак се пука.

    При мен съм направил едно скосяване, тъй като там ми работят спортните колани.
    На последната снимка е друг подобен начин на затваряне с рифел, но при него рамката се подсилва в средата с още 2 профила за може да носи тежеста на резервната гума + тежеста на някой ИДИОТ седнал върху нея. При този вариант задната врата си остава работеща и се получава скромен по обем багажник.
    Прикачени файлове
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

  • #2
    До: Таван от рифел

    Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
    Когато нитоваш плексигласа има 2 правила!!!
    1. не натискай с дрелката - пука се (лош опит)
    2. купи 4мм шайбички и ги слагай преди нитоването. Иначе пак се пука.
    Плексигласа първо се пробива с много малко свредло (1,5-2мм) и след това до желания размер
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #3
      До: Таван от рифел

      По-добре ще стане, ако вместо плексиглас се използва поликарбонат. Значително по-здрав и пластичен е, и за разлика от плексигласа, не се чупи на остри парчета.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #4
        До: Таван от рифел

        Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
        Пускам тази тема по молба на колеги "Самураяджии".
        След 1 добро търкаляне, реших, че кожения гюрук не е много SAVETY. Не че беше останало много от него. За това преминах към по RACING варианата, да затворя джипа с алуминиева рифелова ламарина. Но варианта за КАБРИО си остана. За това първо изработих рамка от квадратен кух профил 10х10която да ляга плътно по купето. На рамката има 4 планки с отвори (дупки) през които със самонарезни винтове Ф4 рамката се закрепва към купето. По купето има достатъчно отвори по вътрешната стена за да не се налага да се правят нови. По вертикалната част на рамкара се правят отвори Ф6, които да съвпадат с отворите на водачите на гюрука.Така рамката се фиксира плътно за купето и гредата на джипа, Но има възможност да се махне цялата ако искаш КАБРИО за лятото. Следва изрязване на отделните ламарини, които се нитоват за рамката. За да не дрънчат (тази идея дойде с опита) преди да се нитоват по рамката се залепя двоъно залепващо тиксо. Има едно по-дебело и доста здраво но е широко, и за това още докато е на ролка се реже/цепи ролката на 2 с маркетен нож.
        Другото е лесно залепваш тиксото, залепваш ламарините и после много лесно се нитоват с поп-нитове. Накрая се изръсваш и 12-15 лева за парче плексиглас. Когато нитоваш плексигласа има 2 правила!!!
        1. не натискай с дрелката - пука се (лош опит)
        2. купи 4мм шайбички и ги слагай преди нитоването. Иначе пак се пука.

        При мен съм направил едно скосяване, тъй като там ми работят спортните колани.
        На последната снимка е друг подобен начин на затваряне с рифел, но при него рамката се подсилва в средата с още 2 профила за може да носи тежеста на резервната гума + тежеста на някой ИДИОТ седнал върху нея. При този вариант задната врата си остава работеща и се получава скромен по обем багажник.
        Благодарско на колегата, много ще е от полза неговият опит
        SUBARU OUTBACK 2.5
        LZ1WLF

        Коментар


        • #5
          До: Таван от рифел

          Добре е станало
          Само ако се сещате, може ли да кажете цената на рифела, размери и дебелина или се продават стандартни парчета като обикновена ламарина 1.25х2
          Мерси предварително
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #6
            До: Таван от рифел

            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: Таван от рифел

              http://www.persei.org/artcolor7.html
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #8
                До: Таван от рифел

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                10x
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X