Пускам тази тема по молба на колеги "Самураяджии".
След 1 добро търкаляне, реших, че кожения гюрук не е много SAVETY. Не че беше останало много от него. За това преминах към по RACING варианата, да затворя джипа с алуминиева рифелова ламарина. Но варианта за КАБРИО си остана. За това първо изработих рамка от квадратен кух профил 10х10която да ляга плътно по купето. На рамката има 4 планки с отвори (дупки) през които със самонарезни винтове Ф4 рамката се закрепва към купето. По купето има достатъчно отвори по вътрешната стена за да не се налага да се правят нови. По вертикалната част на рамкара се правят отвори Ф6, които да съвпадат с отворите на водачите на гюрука.Така рамката се фиксира плътно за купето и гредата на джипа, Но има възможност да се махне цялата ако искаш КАБРИО за лятото. Следва изрязване на отделните ламарини, които се нитоват за рамката. За да не дрънчат (тази идея дойде с опита) преди да се нитоват по рамката се залепя двоъно залепващо тиксо. Има едно по-дебело и доста здраво но е широко, и за това още докато е на ролка се реже/цепи ролката на 2 с маркетен нож.
Другото е лесно залепваш тиксото, залепваш ламарините и после много лесно се нитоват с поп-нитове. Накрая се изръсваш и 12-15 лева за парче плексиглас. Когато нитоваш плексигласа има 2 правила!!!
1. не натискай с дрелката - пука се (лош опит)
2. купи 4мм шайбички и ги слагай преди нитоването. Иначе пак се пука.
При мен съм направил едно скосяване, тъй като там ми работят спортните колани.
На последната снимка е друг подобен начин на затваряне с рифел, но при него рамката се подсилва в средата с още 2 профила за може да носи тежеста на резервната гума + тежеста на някой ИДИОТ седнал върху нея. При този вариант задната врата си остава работеща и се получава скромен по обем багажник.
След 1 добро търкаляне, реших, че кожения гюрук не е много SAVETY. Не че беше останало много от него. За това преминах към по RACING варианата, да затворя джипа с алуминиева рифелова ламарина. Но варианта за КАБРИО си остана. За това първо изработих рамка от квадратен кух профил 10х10която да ляга плътно по купето. На рамката има 4 планки с отвори (дупки) през които със самонарезни винтове Ф4 рамката се закрепва към купето. По купето има достатъчно отвори по вътрешната стена за да не се налага да се правят нови. По вертикалната част на рамкара се правят отвори Ф6, които да съвпадат с отворите на водачите на гюрука.Така рамката се фиксира плътно за купето и гредата на джипа, Но има възможност да се махне цялата ако искаш КАБРИО за лятото. Следва изрязване на отделните ламарини, които се нитоват за рамката. За да не дрънчат (тази идея дойде с опита) преди да се нитоват по рамката се залепя двоъно залепващо тиксо. Има едно по-дебело и доста здраво но е широко, и за това още докато е на ролка се реже/цепи ролката на 2 с маркетен нож.
Другото е лесно залепваш тиксото, залепваш ламарините и после много лесно се нитоват с поп-нитове. Накрая се изръсваш и 12-15 лева за парче плексиглас. Когато нитоваш плексигласа има 2 правила!!!
1. не натискай с дрелката - пука се (лош опит)
2. купи 4мм шайбички и ги слагай преди нитоването. Иначе пак се пука.
При мен съм направил едно скосяване, тъй като там ми работят спортните колани.
На последната снимка е друг подобен начин на затваряне с рифел, но при него рамката се подсилва в средата с още 2 профила за може да носи тежеста на резервната гума + тежеста на някой ИДИОТ седнал върху нея. При този вариант задната врата си остава работеща и се получава скромен по обем багажник.
Коментар