Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

    Привет колеги, на Фронтерата по предния капак и на тавана има изгорял лак, леко е олющен на места като мехурчета, самата основа-боя е здрава, дали ще стане добре, ако се свали при бояджия целия лак на цялата кола до матиране, и след това да се пръсне изцяло с нов лак без самата боя? И ако да, има ли колега сред вас в София, който да я подхване? Също и колко би струвало ориентировъчно? Може и на ЛС.

  • #2
    От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

    Пребоядисва се цялостно.

    Коментар


    • #3
      От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

      Точно товa гледaх и по моятa преди мaлко и си мисля когa ли ще зaпaля шкурките,може би ще е преди зимaтa.Нaй-добре е цялостно,китвaне тук тaме,нa сухо с 220воднa,после с 400 нa сухо ,еднa ръкa водно ,съхнене ,облепвaне и след боятa не можеш дa я познaеш.Сaмо свaляне нa лaк е супер непостижимо зaнимaние,дaвaй цялостно и товa е.
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #4
        От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

        Шкурка, шприцкит, боя, лак.
        Ако само го лакираш, ще се обели пак.
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #5
          От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

          Благодаря колеги за мненията, решил съм да пребоядисам както трябва, боя и лак, само предния капак и тавана, всичко друго е напълно здраво и няма смисъл цялата да я боядисам че финансите ми ще са кът след като я обслужа от-до масла, ангренаж,ролки, водна помпа, филтри и т.н., сега остава да ми кажете при кой да я боядисам, дали колегата Таран още се занимава с това, и предполагам е в София, препоръчайте ми колега който е в София и се занимава с автобояджийство?
          Последно редактирано от Еделвайс; 08-05-16, 20:22. Причина: Пояснение

          Коментар


          • #6
            От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

            В София не знaм ,туи при нaс в Нови Искър имaм някои познaти ,които рaботят добре.Последно кaрaх еднa Грaнaдa ,сaмо зa пръскaне метaлик ,инaче aз си прaвя подготовкaтa и облепвaнето,щото много съм го рaботил тоя зaнaят,но сегa нямaм къде.Тези дето ги знaм тук сa добри !
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #7
              От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

              Какво мислите за идеята да облепя само предния капак и тавана с оригинално карбоново фолио, с UV защита на фирмата 3М като от тях ще е и монтажа, да кажете  плюсове и минуси? Ако не е добра идеята с фолиото, ще се боядисат както си му е реда?
              Последно редактирано от Еделвайс; 09-05-16, 21:46. Причина: Пояснение

              Коментар


              • #8
                От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                Идеята с облепването е много временно решение,след няколко месеца ще започне да се разлепва! Подготви се за боядисване!
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #9
                  От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                  Имал съм такъв проблем скоро след боядисване на капака на Кашкая (1 година след боядисването)...
                  При последващо посещение в сервиза 'майстора' надълго и нашироко ми обясняваше, че в конкурентния им сервиз така се получава поради неспазване технологията на боядисване изчакване времената между нанасяне на покритията, температури, слънчево греене и т.н.
                  Като погледнах документите - ами аз съм я бил карал в същия сервиз
                  Пребоядисаха капака без да мрънкат, и вече 6 години няма никакъв проблем...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                    Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                    Какво мислите за идеята да облепя само предния капак и тавана с оригинално карбоново фолио, с UV защита на фирмата 3М като от тях ще е и монтажа, да кажете  плюсове и минуси? Ако не е добра идеята с фолиото, ще се боядисат както си му е реда?
                    @Павка, това не си е работа. През 2014, преди да падне голямата градушка в София , правих сметка да налепя тавана и предния капак на либрата на баща ми с фолио (В крайна сметка каското покри почти цялостно пребоядисване). Тогава осъзнах, че цената, която ми дават за 3м фолио+монтаж тогава излизаше с около 30% по-евтино от пребоядисване на детайлите. Като цяло е по-бюджетно решение, но не за дълъг период от време. Масово търговците рекламират, че фолиата им издържат по 3-4 отлепвания. Да, издържат, ама става въпрос, че може да се отлепят по време на монтажа и то преди да бъдат финално обезвъздушени. Другото нещо е, че в един хубав ден, след 1-2 години, когато вече фолиото е тотално амортизирано и решиш, че е време за пребоядисване - ще ти се разкаже играта докато го свалиш. Изпечено от слънцето фолио няма махане.

                    Поздрави,
                    Ники
                    Николай Савов
                    Опел Фронтера А КБ, 2.0
                    +359885 07 00 92

                    Коментар


                    • #11
                      От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                      На ферозата предния капак целостно пребоядисахме, вратата сам опочистихме и с лак. Капака още е ОК, вратата пак е за правене.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                        Първоначално публикуван от Nikolay Savov Преглед на мнение
                        @Павка, това не си е работа. През 2014, преди да падне голямата градушка в София , правих сметка да налепя тавана и предния капак на либрата на баща ми с фолио (В крайна сметка каското покри почти цялостно пребоядисване). Тогава осъзнах, че цената, която ми дават за 3м фолио+монтаж тогава излизаше с около 30% по-евтино от пребоядисване на детайлите. Като цяло е по-бюджетно решение, но не за дълъг период от време. Масово търговците рекламират, че фолиата им издържат по 3-4 отлепвания. Да, издържат, ама става въпрос, че може да се отлепят по време на монтажа и то преди да бъдат финално обезвъздушени. Другото нещо е, че в един хубав ден, след 1-2 години, когато вече фолиото е тотално амортизирано и решиш, че е време за пребоядисване - ще ти се разкаже играта докато го свалиш. Изпечено от слънцето фолио няма махане.

                        Поздрави,
                        Ники
                        Вече съм се убедил че ще се боядиса капака и тавана, за да е както трябва. Нека да мина фронтерата през КАТ за регистрация, да я обслужа изцяло, оказва се че и амортисьорите трябва да сменям, ще пиша в отделна тема в скоро време, та боядисването ще остане за по-нататък, но ще се боядисва, никакво фолио.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                          Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                          Вече съм се убедил че ще се боядиса капака и тавана, за да е както трябва. Нека да мина фронтерата през КАТ за регистрация, да я обслужа изцяло, оказва се че и амортисьорите трябва да сменям, ще пиша в отделна тема в скоро време, та боядисването ще остане за по-нататък, но ще се боядисва, никакво фолио.
                          Айде, айде, чакам с нетърпение да видя снимки на новия звяр. Стискам палци всичко да е наред!
                          Николай Савов
                          Опел Фронтера А КБ, 2.0
                          +359885 07 00 92

                          Коментар


                          • #14
                            От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                            Ако има ръбове отворени на горе фолиото се отлепва във времето
                            Ако са надолу държи
                            Sent from my HM NOTE 1W using Tapatalk
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение

                              А после как се чисти лепило от разлепено фолио...
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X