Привет колеги, на Фронтерата по предния капак и на тавана има изгорял лак, леко е олющен на места като мехурчета, самата основа-боя е здрава, дали ще стане добре, ако се свали при бояджия целия лак на цялата кола до матиране, и след това да се пръсне изцяло с нов лак без самата боя? И ако да, има ли колега сред вас в София, който да я подхване? Също и колко би струвало ориентировъчно? Може и на ЛС.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Свий
X
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Точно товa гледaх и по моятa преди мaлко и си мисля когa ли ще зaпaля шкурките,може би ще е преди зимaтa.Нaй-добре е цялостно,китвaне тук тaме,нa сухо с 220воднa,после с 400 нa сухо ,еднa ръкa водно ,съхнене ,облепвaне и след боятa не можеш дa я познaеш.Сaмо свaляне нa лaк е супер непостижимо зaнимaние,дaвaй цялостно и товa е.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Благодаря колеги за мненията, решил съм да пребоядисам както трябва, боя и лак, само предния капак и тавана, всичко друго е напълно здраво и няма смисъл цялата да я боядисам че финансите ми ще са кът след като я обслужа от-до масла, ангренаж,ролки, водна помпа, филтри и т.н., сега остава да ми кажете при кой да я боядисам, дали колегата Таран още се занимава с това, и предполагам е в София, препоръчайте ми колега който е в София и се занимава с автобояджийство?
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
В София не знaм ,туи при нaс в Нови Искър имaм някои познaти ,които рaботят добре.Последно кaрaх еднa Грaнaдa ,сaмо зa пръскaне метaлик ,инaче aз си прaвя подготовкaтa и облепвaнето,щото много съм го рaботил тоя зaнaят,но сегa нямaм къде.Тези дето ги знaм тук сa добри !Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Какво мислите за идеята да облепя само предния капак и тавана с оригинално карбоново фолио, с UV защита на фирмата 3М като от тях ще е и монтажа, да кажете  плюсове и минуси? Ако не е добра идеята с фолиото, ще се боядисат както си му е реда?
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Имал съм такъв проблем скоро след боядисване на капака на Кашкая (1 година след боядисването)...
При последващо посещение в сервиза 'майстора' надълго и нашироко ми обясняваше, че в конкурентния им сервиз така се получава поради неспазване технологията на боядисване изчакване времената между нанасяне на покритията, температури, слънчево греене и т.н.
Като погледнах документите - ами аз съм я бил карал в същия сервиз
Пребоядисаха капака без да мрънкат, и вече 6 години няма никакъв проблем...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеКакво мислите за идеята да облепя само предния капак и тавана с оригинално карбоново фолио, с UV защита на фирмата 3М като от тях ще е и монтажа, да кажете  плюсове и минуси? Ако не е добра идеята с фолиото, ще се боядисат както си му е реда?
Поздрави,
НикиНиколай Савов
Опел Фронтера А КБ, 2.0
+359885 07 00 92
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Първоначално публикуван от Nikolay Savov Преглед на мнение@Павка, това не си е работа. През 2014, преди да падне голямата градушка в София , правих сметка да налепя тавана и предния капак на либрата на баща ми с фолио (В крайна сметка каското покри почти цялостно пребоядисване). Тогава осъзнах, че цената, която ми дават за 3м фолио+монтаж тогава излизаше с около 30% по-евтино от пребоядисване на детайлите. Като цяло е по-бюджетно решение, но не за дълъг период от време. Масово търговците рекламират, че фолиата им издържат по 3-4 отлепвания. Да, издържат, ама става въпрос, че може да се отлепят по време на монтажа и то преди да бъдат финално обезвъздушени. Другото нещо е, че в един хубав ден, след 1-2 години, когато вече фолиото е тотално амортизирано и решиш, че е време за пребоядисване - ще ти се разкаже играта докато го свалиш. Изпечено от слънцето фолио няма махане.
Поздрави,
Ники
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеВече съм се убедил че ще се боядиса капака и тавана, за да е както трябва. Нека да мина фронтерата през КАТ за регистрация, да я обслужа изцяло, оказва се че и амортисьорите трябва да сменям, ще пиша в отделна тема в скоро време, та боядисването ще остане за по-нататък, но ще се боядисва, никакво фолио.Николай Савов
Опел Фронтера А КБ, 2.0
+359885 07 00 92
Коментар
-
От: Обелен, олющен лак, какво е правилното решение
Ако има ръбове отворени на горе фолиото се отлепва във времето
Ако са надолу държи
Sent from my HM NOTE 1W using TapatalkGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар