От: Технология - поцинковане,боядисване
1.Аз съм заложил на лакпромския за моята кола.Тогава при еднаква цена, разфасовката беше малко повече-примерно 1 кг, срещу 800 гр за останалите марки.Второто което ми хареса-доста гъст.За пистолет не става, мазах с четка.Че е цинк го доказа заваряването върху него, кипи страшно, до невъзможност да се заварява нормално без да се почисти предварително мястото.На кутията даваха доста скромна рецепта за разреждане-нещо от сорта на 5-10%, вероятно за да се гарантира ефекта от цинка, но за пръскане с пистолет това е малко.
2.Не е задължително-след механична обработка като пясъкоструя, метала би следвало да е почистен идеално, което е желателно за цинковия грунд.От друга страна обаче, ацетона не е киселина, а обезмаслител, а също така е възможно масло да попадне от компресора.Така че, обезмасляване може, но киселина-излишно.
1.Аз съм заложил на лакпромския за моята кола.Тогава при еднаква цена, разфасовката беше малко повече-примерно 1 кг, срещу 800 гр за останалите марки.Второто което ми хареса-доста гъст.За пистолет не става, мазах с четка.Че е цинк го доказа заваряването върху него, кипи страшно, до невъзможност да се заварява нормално без да се почисти предварително мястото.На кутията даваха доста скромна рецепта за разреждане-нещо от сорта на 5-10%, вероятно за да се гарантира ефекта от цинка, но за пръскане с пистолет това е малко.
2.Не е задължително-след механична обработка като пясъкоструя, метала би следвало да е почистен идеално, което е желателно за цинковия грунд.От друга страна обаче, ацетона не е киселина, а обезмаслител, а също така е възможно масло да попадне от компресора.Така че, обезмасляване може, но киселина-излишно.
Коментар