Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво трябва да знаем за компресорите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Какво трябва да знаем за компресорите

    Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
    Таблицата с размерите на резбите копирах преди време от някой от форумите тук, ама не се сещам от къде точно. Извинявам се, че не цитирам от кой, но предполагам, че няма да ми се сърди
    Публикувана е във форума. Ще си позволя да се цитирам:
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Полезна таблица, но като я позагледах, май има грешка. Някак странна ми изглежда стъпка от 0.85мм. за резба М1.2. Тая стъпка по пасва за М5 - М6. Хубаво е да се провери дали няма и други несъответствия.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #17
      От: До: Какво трябва да знаем за компресорите

      имам компресор без пресостат. оригинален е, но няма пресостат. та въпроса ми е, пресостата как се свързва с двигателя. връзката само със ел. кабели ли е... и да разбирам ли че пресостата върши цялата работа- пускане на двигателя и спирането му, като направи определено налягане.

      Коментар


      • #18
        От: До: Какво трябва да знаем за компресорите

        Първоначално публикуван от jak12 Преглед на мнение
        имам компресор без пресостат. оригинален е, но няма пресостат. та въпроса ми е, пресостата как се свързва с двигателя. връзката само със ел. кабели ли е... и да разбирам ли че пресостата върши цялата работа- пускане на двигателя и спирането му, като направи определено налягане.
        Пресостата се свързва с пускателя на ел.двигателя и влиза в оперативната верига.След първо началния пуск той управлява работата на ел.двигателя.При достигане на определено зададено макс. налягане изключва ел.двигателя и при определено мин. налягане включва ел.двигателя.

        Коментар


        • #19
          От: Какво трябва да знаем за компресорите

          Като допълнение към предното виж първия пос - точки 4, 7 и 8.
          Освен, че управлява работата на двигателя, пресостата има функция и да изпусне налягането в тръбата от главата до ресивъра. Така улеснява пуска, когато в ресивъра има налягане. Тази екстра може и да не се ползва, защото предполага не само "електрическа намеса". Но при условие, че така или иначе ще трябва да се занимаваш с "пневматика" (пресостата трябва да е свързан директно към ресивъра, за да знае какво е налягането там) усилието да включиш и "разтоварваща верига" няма да е голямо.
          Успех!
          Suzuki GSXR
          VW Touareg
          Mitsubishi Pajero II

          Коментар


          • #20
            От: Какво трябва да знаем за компресорите

            И аз много благодаря за ценната информация !

            Коментар


            • #21
              От: Какво трябва да знаем за компресорите

              Привет, търся филтри за водни, прахови и маслени частици - общо клас 2 за не стационарни компресори, подобни на показаните на снимката. Трябва да се присъединяват на изхода със стандартен щуцер. Идеи от къде мога да закупя такива, а и да ми препоръчате марки. Благодаря!
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0890.jpg
Прегледи:1
Размер:50.2 КБ
ID:5740779
              Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

              Коментар


              • #22
                От: Какво трябва да знаем за компресорите

                ОЛХ , Базар бг. , камоци ( офиса има е по диагонал на стадион ,,Ботев") , Метал йорк ( офис на ,,Кукленско шосе" ) , Варум (до ВИХВП) , Томис (Завода за дървообработващи машини) . И на старата ,,Карловска "има магазин за разни подобни изостанали от стари складове и заводи неща . От практика - през този филтър (на снимката ) минава масло и вода по принцип .

                Коментар


                • #23
                  От: Какво трябва да знаем за компресорите

                  Първоначално публикуван от gy6ter Преглед на мнение
                  ОЛХ , Базар бг. , камоци ( офиса има е по диагонал на стадион ,,Ботев") , Метал йорк ( офис на ,,Кукленско шосе" ) , Варум (до ВИХВП) , Томис (Завода за дървообработващи машини) . И на старата ,,Карловска "има магазин за разни подобни изостанали от стари складове и заводи неща . От практика - през този филтър (на снимката ) минава масло и вода по принцип .
                  Благодаря, намерих коректна фирма и свършихме чудесна работа.(контакти при нужда само на ЛС, за да няма реклама)
                  Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Какво трябва да знаем за компресорите

                    Здравеите имам един въпрос ако някои може да помгне. Имам компресор 150 литра, 2.2 киловата 10 бар. монофазен 400л/мин. каква бутилка мога да му сложа ката допалнителна .Извинявам се ако питането ми неее за тук

                    Коментар


                    • #25
                      От: Какво трябва да знаем за компресорите

                      Фабричните компресори с 200 литрова бутилка и 400 литра дебит пълнят прилично бързо. На 270 литра бутилка вече става тегаво, ще го чакаш. Ти избери дали те устройва.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Какво трябва да знаем за компресорите

                        имам 500 литрова налична така ми стои има ли вариант да използвам и нея

                        Коментар


                        • #27
                          От: Какво трябва да знаем за компресорите

                          То има, въпроса е колко ще я пълни до като изключи? Тези глави трябва да почиват и като я напънеш може да се окоти .

                          Коментар


                          • #28
                            От: Какво трябва да знаем за компресорите

                            Здравейте! Имам стара немска готова система. Мотора е 0,75 кв. 2900 об./мин. трифазен, компресорната глава е V образна с дебит 120 л. в минута на 950 оборота, ресивера/бутилката/ е 80 л. Системата има пресостат, предпазен клапан. Компресорната глава изглежда е поизносена или с повредени/зацапани клапани и вдига въздух много бавно и по този начин е почти неизползваема. Изпадна ми друга компресорна глава уж читава с дебит около уж около 280 литра в минута на 900 оборота. Като гледам замяната на едната глава с другата ще стане лесно, но се чудя дали има шанс това "бебешко" моторче да върти главата с другата глава която е с по голям дебит. Другото което ме притеснява са шайбите, някой да знае как се смятат ремъчни предавки /явно съм спал по физика/?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Какво трябва да знаем за компресорите

                              Здравейте !Тези дни се сдобих с 250 литров компресор Ingersoll 253 T30.Само че му липсва някакъв предпазен вентил ли е или нещо друго на входа на по малкия цилиндър .
                              По големия подава на по малкия и от малкия цилиндър отива в бутилката.Ако някой може да ми каже какво точно трябва да се монтира на този отвор който е 3/8 резба ще му бъда много благодарен.Прилагам снимки .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180930_135222.jpg
Прегледи:1
Размер:72.2 КБ
ID:5799657Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180930_135238.jpg
Прегледи:1
Размер:74.8 КБ
ID:5799658Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180930_135359.jpg
Прегледи:2
Размер:86.7 КБ
ID:5799659Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180930_135408.jpg
Прегледи:2
Размер:99.7 КБ
ID:5799660Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180930_135423.jpg
Прегледи:2
Размер:73.2 КБ
ID:5799661
                              TODAY TOMORROW [COLOR=red]TOYOTA[/COLOR]

                              Коментар


                              • #30
                                И аз да изтупам малко прах от темата. Имам монофазен, 200 литров компресор, води се уж италиански, работно налягане 10 бара.
                                Търся спирален маркуч за него, с вътрешен диаметър 8 мм., ще се радвам да ме насочите откъде да го взема.
                                Другото, което търся е пневматична група с омасляване, защото няма да се ползва за боя, а основно за работа с пневматични инструменти.
                                Благодаря предварително!

                                Коментар


                                • Veselinv
                                  Veselinv коментира
                                  Редактиране на коментар
                                  Най-лесно може да намериш всичко в големите строителни хипермаркети. Имат и маркучи и пневмогрупи с нелошо качество.

                                • Kirilpm
                                  Kirilpm коментира
                                  Редактиране на коментар
                                  Нитех ако има в твоя край, от магазините за камиони също, по-големите магазини за авточасти също предлагат, но при тях цените са неприятни.
                                  П.С. Забравих за колегата Драгозов при него също има, а ще ти каже коя стока отговаря на твоите нужди.

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X