Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Модификация гаечен ключ за ламбда сонда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Модификация гаечен ключ за ламбда сонда

    Здравейте. Хрумна ми, вероятно тъпата идея, да изрежа отвор във звездогаечен ключ, за да може оттам да минат кабелите на ламбда сондата и да може да се развие. Има ли смисъл да пробвам или ще съсипя ключа? Пробвах да я развия с другия край на ключа, но не става - ключа се вади защото самата сонда е леко под ъгъл. На снимката се вижда къде смятам да отрежа прорез
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240228_133040.jpg
Прегледи:345
Размер:31.3 КБ
ID:6957770

  • #2
    Има готови , този ще се отвори като напънеш.

    https://www.olx.bg/d/ad/vlozhka-za-l...&sliderIndex=0
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • neumoren
      neumoren коментира
      Редактиране на коментар
      Знам че има готови. Това за тресчотка ли е? Нямам място за нея

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      И според мен само ще съсипеш ключа ако го направиш.
      Готовите са с усилени стени за да се компенсира отслабването заради отвора.
      При по-малък размер и не толкова спечени неща този начин е ок.
      В случая обаче почти сигурно само ще счупиш ключа и пак ще купиш фабричен.

  • #3
    Ако го срежеш ще се отвори, може и да го счупиш. Не е смятан за такова усилие, същата работа е с ключовете за спирачни тръби, навремето си направих като теб, нямаше дълъг живот. Иначе има и цял ключ https://itt-shop.bg/kluch-za-lambda-...22-mm-10287809
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #4
      Здравей, преди 30-35 год. си правих ключове за спирачните тръбички . Тогава с ножовка и пила, сега на лазер. Дебелина колкото искаш 10-15мм. Вечно. с ръцете стискаш да не се отваря или с тръбичка, кутия. Борето Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240228_142623.jpg
Прегледи:331
Размер:139.0 КБ
ID:6957776

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
        Здравей, преди 30-35 год. си правих ключове за спирачните тръбички . Тогава с ножовка и пила, сега на лазер. Дебелина колкото искаш 10-15мм. Вечно. с ръцете стискаш да не се отваря или с тръбичка, кутия. Борето Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240228_142623.jpg
Прегледи:331
Размер:139.0 КБ
ID:6957776
        Има доста по-лесен и изпълним в домашни условия вариянт. В планката се пробива отвор с подходящия размер. Вкарва се камък от гедория отрязан на дебелината на планката. Прекапва се. С флекс се прорязва канала за кабелите/тръбичката.
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • #6
          Абе вие не си ли цнеите времето , при положение ,че има готово, работещо решение за 10-20 лева ....!?!?!?!?!?!?
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • #7
            Благодаря ви. Тогава няма да съсипвам ключа. Като дойде време за ремонт по колата, ще кажа в сервиза да развият сондата

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
              Абе вие не си ли цнеите времето , при положение ,че има готово, работещо решение за 10-20 лева ....!?!?!?!?!?!?
              Защо винаги всичко трябва да е свързано с парите!? Не си ли изпитвал удовелствие от това,че сам си си направил нещо,което модеш и да купиш!? То и колите (джипките) можем да си караме в сервиз,ама повечето членове на форума ,сами си ги човъркаме.
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                Човека е казал , че иска да развие ламбда сондата , а не иска хоби занимания
                Изобщо не говоря за пари , а за време , то е единствения ресурс , който не можем да увеличим .
                А относно правенето ма жиПките вкъщи , много повече са виновни баш—майсторите, отколкото мераците ни да сме механици

            • #9
              Половината от свършената работа е от качествения инструмент... и правилния де.
              Фиат Купе
              Опел Фронтера В
              Мицубиши Паджеро Пинин

              Коментар


              • #10
                Такива ключове за тръбички имам и ползвам поне от 20 години . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_8301.jpg
Прегледи:278
Размер:142.6 КБ
ID:6957830
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Имат ги във всеки сервиз .

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  И в магазина - около 20лв за брой...

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има и комплекти по няма 30 лева https://www.olx.bg/d/ad/komplekt-kly...2-ID9olYj.html

              • #11
                Защо не "нанижеш" кабела на сондата през "звездата" на ключа? В краен случай - извади буксата, пинчетета от буксата се вадят "с поглед"

                Коментар


                • #12
                  А каква е колата. Защото на моята Хонда първата сонда е в нещо като "падина" и срязан ключ няма да стане. Трябва от тези дълбоките.
                  CR-V 2.0i RVSi 147PS

                  Коментар


                  • #13
                    В крайна сметка си свърших работата с ключа от първия ми пост. Само трябваше малко да разхлабя кората и да се освободи място. Не ми се разглабяха пиновете
                    Сондата съм я сложил в едно шишенце с бензин да се изчисти. Причината е че при шофиране и двете сонди показват почти еднакъв волтаж - превключват стойности между 0,1 и 0,9 волта. Това би трябвало само смесообразуваща да го прави, а тази след катализатора да е на около 0,5 волта през повечето време
                    Пс - ще демонтирам за почистване и горната
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240307_143235.jpg
Прегледи:157
Размер:352.0 КБ
ID:6958851
                    Последно редактирано от neumoren; 07-03-24, 13:33.

                    Коментар


                    • #14
                      Ако катализатора е заминал ще показват еднакво. Може да започне да записва и p0420.

                      Коментар


                      • neumoren
                        neumoren коментира
                        Редактиране на коментар
                        нямам такива симптоми. Първо със сондите искам да пробвам

                    • #15
                      Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнение
                      .... а тази след катализатора да е на около 0,5 волта през повечето време
                      ....
                      Това определено е далече от истината.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X