Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на хидравлична преса за гаража

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на хидравлична преса за гаража

    Девойки и младежи, със сили свежи.
    Подскажете подходяща хидравлична преса за домашни/ гаражни условия. Няма да се изкарват пари с нея (освен на парче, някой закъсал приятел) Ще се ползва няколко пъти в годината/ месеца за смяна на лагери и др. дейности по ремонт на разни железарии. Може да е и по-компактна, за да е лесно преносима.

    На първо четене гледам 10 тонни на съвсем прилични цени. 20 тонните вече идват 2-3-4 х.
    Дайте някакви ориентири с кое какво може да се избива/ набива.
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
    -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

  • #2
    То всичко зависи от това колко са големи железата. Ама 10тона стигат за повечето автомобилни работи, пък, ако някой особено спекъл лагер на главина например се опъне. Има оксижени за тези случаи.

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Вадил съм с оксижен запекли втулки, после гнездото се разширява, и новата втулка стои хлабаво.
      Иначе точно лагери на главини сменям тия дни, та ми писна да маам с гОУемия чук, та искам мааалко цивлизацийка.
      Гледам тук-там има и 15 тонни. Още не съм се ориентирал в това, което се предлага, видимо изобилието е голямо. Под боята може да се окажат 2-3 модела...

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      30т ще свърши ли работа за главини на бусове/джипове?

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      30т е ок. Най-банални тампони понякога тръгват на 15 -18 тона, така че 10 е крайно недостатъчно.

  • #3
    Като караш по карловско,след бившата мото техника влизаш в разбития път в локалното,покрай стъклата мустанг ,в дъното преди новия парк с лидъл и т.н в дясно има магазин за авто инструменти магнум фс

    Кледам че имат няколко модела от 380 и нагоре....имат наличности и можеш да погледнеш намясто ...а и са ти на път.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #4
      Ако досегашните ти лагери излизат с "почукване" - и 20т. преса ти върши работа.
      Ако "мааш яко с големио чук" - оглеждай 60-80 т.

      Основното усилие е в избиването.

      При сглобяване/набиване използваш до 2-3т макс за почти всичко.

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Да, знам че най-трудното е да тръгне избиването.
        Досега повечето пъти се оправях с разни скоби, приспособления, или най-накрая с гоУемиО чук 6-7 кг. Ама в последно време нещо ми писна да се чекна и да мааам, та ще пообиколя да видя.

    • #5
      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Като караш по карловско,след бившата мото техника влизаш в разбития път в локалното,покрай стъклата мустанг ,в дъното преди новия парк с лидъл и т.н в дясно има магазин за авто инструменти магнум фс

      Кледам че имат няколко модела от 380 и нагоре....имат наличности и можеш да погледнеш намясто ...а и са ти на път.
      Тази ли имаш предвид? На снимката малко кекава ми се вижда, но за любителска работа би трябвало да може. Гледам, че имат и по-яка, пак 20т около двойна цена. Трябва да се види на място.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:SCR00068.jpg Прегледи:0 Размер:34.1 КБ ID:6933720

      Тази ми изглежда по-читава. Абе трябва да се види на място.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:SCR00069.jpg Прегледи:0 Размер:18.3 КБ ID:6933721

      Бих искал да прочета и други мения, и препоръки. Освен за лагери и за втулки, и други галимации ще върши работа. Само да е подръка.
      Последно редактирано от KingofROAD; 16-08-23, 14:01.
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Гледах и такава, чудех се за какво е този сгъстен въздух, но прецених че не ми е жизненоважен. И без него ще работи. Като има две скорости за мен е достатъчно.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Второто е преса. Първото е крик със стойка.

        Двете скорости приключват при над 100ина кила натоварване и после ти се откача ръката от помпане. Лично бил мислил за електрическа или пневматична помпа, но това може и по-късно, като се изчекнеш от клатене на тая ръчка.

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Сега точно имам натрупана работа за такава преса, та направо ще ми се изплАти. Електрическа помпа, може да се добави и по-нататък. До момента работя предимно на бързата скорост, и лагера в шенкела на кораба-майка си излезе точно на нея при 6-7 тона, ако не се лъжа. Бавната скорост засега само съм я пробвал дали помпи. Едно по едно могат и подобрения да се правят, ако или когато се наложи.

    • #6
      Да докладвам на полза форумУ.
      Така, гледах да има повечко тонове на по-ниска цена. Двете скорости на буталото също са полезна играчка. Пневматиката само усложнява конструкцията.
      В крайна сметка купих Гебо туулс - Gebo tools. Има го в жужъла. 30 тонна. Много подобна на 30-тонната от линка на Сек1. Може само боята да се окаже разликата. Засега успях само втулки да избивам, и един лагер на главината на кораба-майка. Лагера тръгна на около 5-6 тона на бързата скорост. След това излезе съвсем мазно и леко. Впечатленията за момента са, че има доволно голям запас. Остра липса на дорници, тръбички, втулки, подложки и тн. По необхподимост, правя и приспособявам от подръчни материали. Прилагам снимков материал. Общо взето много съм доволен.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2023-08-24_19-05-02-396.jpg
Прегледи:503
Размер:241.8 КБ
ID:6934634 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2023-08-24_19-05-02-783.jpg
Прегледи:491
Размер:235.6 КБ
ID:6934635 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2023-08-24_19-05-02-214.jpg
Прегледи:484
Размер:248.0 КБ
ID:6934636

      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • #7
        Ми, честитутка!
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #8
          Да докладвам. Опитно установени ТТД на пресата по манометъра. На бързата скорост (голямото бутало) дава около 10 тона, на бавната скорост (малкото бутало) дава около 26-7 тона. Това е измерено като работния цилиндър е излязъл докрай по хода си. И по манометъра това се отчита.

          До момента 90% работя на бързата скорост. Втулките ги мляска, като макарони. Не ги и забелязва даже. Бавната скорост само един път съм ползвал последната седмица, на единия шенкел лагера даде зор на бързата, но на бавната търгнА и излезе доста плътно, но излезе. За това, което ми е потрябвала до момента се справя даже прекрасно, като за китаец. Нарочно гледах да има малко повечко запас в тонове, че когато нещо се закучи да имам място на увеличаване на натиска. А не да работя почти винаги близо до максимума, и като нещо запекло се закучи и жмръц...
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
          -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

          Коментар


          • piron45
            piron45 коментира
            Редактиране на коментар
            Ето ти и дорници http://gamateh.com/product/10202/kom...hna-presa.html

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Имам вече подобни от Геботуулс. Кадмирани са. Но са до малък диаметър. 30 и няколко мм.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Не са кадмирани. Първо са поцинковани, после жълтото е някакво хромово покритие (не 6-валентно). Кадмиране вече никой не прави. Жълт цинк му кават. Като защита е малко по-добре от обикновен бял цинк, но не подлежи на боядисване.

        • #9
          Честито.Моята е същата само че синя.На дебелите черни планки отдолу съм капнал по два квадрата за да се местят само наляво и дясно.Че няколко пъти падат много близо до пръстите на краката.

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Да вярно, хитра идея. Абе гледам аз, че малко късички идват, та си мислех да изрязвам други. Имам една дебела плоча, и съм рязал от нея. Благодаря за подсказката колега.

        • #10
          То не ти и трябват по дълги.Само им направи нещо да не се въртят и пързалят навън.Не че и така неможе да се работи,но лично аз съм по спокоен и държа по малко неща от тетриса от детайл,втулки дорници и подложки.Имах и с ел.двигател 50 т.но я продадох.Ръчната е в пъти по безопасна и за предпочитане за такъв тип работа.

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Ясно, до момента гледах да си свърша работа, че се бяха натрупали и оборотни неща. Та натисках педала, тъкмо да се поизплати. Ще го имам предвид, и в първия момент, когато хвана електрожен, или телоподавката, ще му лепна нещо да подпира, против плъзгане. Мен ме съмнява, че тези плочи са от по-малка преса. Иначе да, и при мен са падали, но съм с гумени галоши на краката.

            Иначе да и на мен ми се налага да строя кули, или пъзели от дорници, втулки или плочки и тн. За да стане всичко както трябва - културно и грамотно. Полека лека трупам някакъв опит.

            Наложи се да купя 3-4 куфарчета с инструмент за вадене/набиване на втулки/лагери и тн. Единия комплект има много плочки, другия втулки, третия дорници и тн. Общо взето покриват повечето пъзели, които ми се налага да правя. Имам и разни стари втулки, шпилки и дорници, правени през времето, но от обикновене материал, и под конктретни втулки, лагери. Тя пресата идва напълно гола, освен двете плочки на масата. Сглобяваш я, и ами сега? това така, онова така. Та айде доокомплектовка.
            Гледам по-универсални комплекти, с повече части. Ще свършат работа и за пресата, и за работа на място.

        • #11
          Аз днес до тука я докарах П профил 100х50х5 утре ще й ударя едно профилче отдолу да я спъна да не отваря. И плъзгач за крика.
          Равносметката е около 140лв. железа и крик според мераците. нали сме българи и трудът не го броим, но да кажем пет часа труд пиша го още 100лв.
          Специални благодарности на Николай Димитров за достъпа до голямата бормашина и, че калибрира ръждясалите железа до фи 20.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #12
            Желязото беше зарязано във времето(трябва и на работа да се ходи), но не и забравено, вчера си довърших и боядисах.
            Днес сглобих и натиснах един стар тампон за пробата, че това беше под ръка. Отблезвам като грешка, че не му направих водач за дорници отдолу, но това ще бъде поправено скоро.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Браво, ще върши полезна работа.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X