Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разглобяеане на компресор Boge

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разглобяеане на компресор Boge

    Компресорът е с трифазен мотор и копресорната глава е директно свързана с мотора посредством фланец. Махнах всички тръби за въздух, развих четирите болта (горният е виден на снимката) и.. до там. Главата не иска да се "откачи" от мотора. Пробвах да го разположат вертикално и да вдигна самата глава с надеждата да се отдели от мотора, но не стана. Пробвах леко с пластмасова щанга да разделя главата от фланеца, но като изключим отлепване на двете едно от друго, нищо не стана.

    Реших да не опитвам повече и да се посъветвам с вас. Ако някой има опит с този компресор или идея как да сваля мотора.

    Отзад където е охлаждащата перка има болт 6 мм с шайба който държи перката, но нищо повече, мислех, че през остра на ротора има отвор в който се навива дълъг болт за да се "избие" главата както е при генераторите, но не е така. Ако случайно се чудите защо е упражнението, идеята беше да сваля мотора и да търся монофазен, сега обаче и прецаках гарнитура така че трябва да го разглобя някък.
    Главата е Boge krb 250-2,9, целият компресор Boge SBDL-250-2,9-80.
    ​​​​​​Гугъл не помогна, особено с моя немски през преводача.


    Благодаря.
    Прикачени файлове
    LZ1DSM

  • #2
    След като си развил болтовете на фланеца, главата върти ли се спрямо корпуса на двигателя? Доколкото виждам от снимката, предната част на двигателя е капак на цилиндровата глава. Предполагам ако извадиш цилиндрите и буталата с биелите ще виш как са захванати двата вала.
    "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

    Коментар


    • #3
      На мотора пише 1400 об/мин. Не ми се вярва директно да върти коляновия вал на компресора, най-вероятно има планетарен редуктор. Някъде има отвор, през който се разконтря централната зъбчатка.

      Вариант две - сваляш перката, развиваш четирите болта на капака, които са дълги, минават през целия статор и се завиват на предния фланец. Сваляш задния капак с лагера, а след това изваждаш статора. Там се откриват нови възможности за разглобяване.
      Последно редактирано от Паджеровод; 28-05-22, 21:34.

      Коментар


      • #4
        Колега, ако не се справиш, може да звъннеш на този телефон 0885381909 /Владо/. Това е фирма LD, която е дистрибутор на компресори Боге. В предишната ми фирма имах няколко компресора Боге и контактувах с Владо за сервизните обслужвания и ремонт.Човека е свестен и все ще ти даде някакви насоки, или пък ако се разберете направо за сервизен специалист на място. Фирмата е в София.

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Браво Колега,
          -Това е компетентна помощ и се надявам колегата повдигнал темата да се възползва от ,Жокера".
          То и тати може и аз мога ,ма козата сака..............

      • #5
        Благодаря ви, ще се възползвам от Жокера.
        LZ1DSM

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X