Компресорът е с трифазен мотор и копресорната глава е директно свързана с мотора посредством фланец. Махнах всички тръби за въздух, развих четирите болта (горният е виден на снимката) и.. до там. Главата не иска да се "откачи" от мотора. Пробвах да го разположат вертикално и да вдигна самата глава с надеждата да се отдели от мотора, но не стана. Пробвах леко с пластмасова щанга да разделя главата от фланеца, но като изключим отлепване на двете едно от друго, нищо не стана.
Реших да не опитвам повече и да се посъветвам с вас. Ако някой има опит с този компресор или идея как да сваля мотора.
Отзад където е охлаждащата перка има болт 6 мм с шайба който държи перката, но нищо повече, мислех, че през остра на ротора има отвор в който се навива дълъг болт за да се "избие" главата както е при генераторите, но не е така. Ако случайно се чудите защо е упражнението, идеята беше да сваля мотора и да търся монофазен, сега обаче и прецаках гарнитура така че трябва да го разглобя някък.
Главата е Boge krb 250-2,9, целият компресор Boge SBDL-250-2,9-80.
Гугъл не помогна, особено с моя немски през преводача.
Благодаря.
Реших да не опитвам повече и да се посъветвам с вас. Ако някой има опит с този компресор или идея как да сваля мотора.
Отзад където е охлаждащата перка има болт 6 мм с шайба който държи перката, но нищо повече, мислех, че през остра на ротора има отвор в който се навива дълъг болт за да се "избие" главата както е при генераторите, но не е така. Ако случайно се чудите защо е упражнението, идеята беше да сваля мотора и да търся монофазен, сега обаче и прецаках гарнитура така че трябва да го разглобя някък.
Главата е Boge krb 250-2,9, целият компресор Boge SBDL-250-2,9-80.
Гугъл не помогна, особено с моя немски през преводача.
Благодаря.
Коментар