Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически гайковерт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Милоукито при желание с лекота къса 12х1,5 шпилка за джанта. Има и един баш такъв електрически Раптър и съм на мнение, че за нищо не го бива, освен да си затискаш нещо с него. Откакто ползвам акумулаторния, забравих и за електрическия и за пневматичния.
    Хубаво е да се ползват ударни вложки, когато може.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Никола
      Никола коментира
      Редактиране на коментар
      И около вложката заваренa някоя въздебеличка шайба за "маховик".

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Милуокито къса и М14 10.9. Пробвано. Направо го отвя.

  • #17
    Да допиша - раптера е 1100W и 450 май нютонметра, до колкото видях без очила. Това по етикет, дали така - ба ли го

    Коментар


    • #18
      Първоначално публикуван от мариновдт20 Преглед на мнение
      Болта е с глава 22 стеблото най-вероятно е 18мм, рамото с което го напъвах е почти метър, с дръпната ръчна и на скорост двигателя не превърта, а болта и той не мерда.
      Ей тоя метод винаги съм се чудил защо се практикува.
      Първо имаш едни пружини дали в диска ,дали в демферния маховик,после луфтовете в поне две двойки зъбни колела,после в планети и сателити и накрая в шлиците.На някой ако му е интересно може да смята колко градуса загуба ще има.
      С една по здрава отвертка застопори директно на зъбите на маховика през някой от отворите на кутията и пробвай. Даже без метър тръба ще го отвиеш тоя болт.

      Коментар


      • #19
        Здравейте, днеска взех от колега една Макита 18V май 450Nm, нищо не направих с нея.Явно ще се ходи по сервизи и морги и ще има:
        - Бате може ли да ти пипна играчката.
        Докато намеря нещо според табията ми, Макитата и лоста, имаше и с две рамена лост.Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220220_134256.jpg Прегледи:0 Размер:625.2 КБ ID:6819570 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220220_134256.jpg Прегледи:0 Размер:625.2 КБ ID:6819571
        Последно редактирано от мариновдт20; 20-02-22, 16:46.

        Коментар


        • Никола
          Никола коментира
          Редактиране на коментар
          Ако ползваше метода с тръбата в земята до сега щеше да си забравил за тоя болт. Не си по як в ръцете от стартера.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Не на последно място, ако с гайковерта си опитвал през това точно удължение, до гайката е стигал въртящ момент, много по-малък от номиналния за машината.

      • #20
        Слабичко е това.
        Аз преди около 2 години купих машина на 18V и около 900Nm, пак на 1/2.
        Доколкото си спомням към 400Nm беше моделът с кабел на маркара.
        Тоест може да е х2 и то не за някаква супер-хипер-мега машина.

        Враг усраине

        Коментар


        • #21
          Първото значимо предизвикателство преди повече от 30г. преодолях със саморъчно изработен редуктор ( червячна двойка поставена в кутия и блокираща щанга -зъбната рейка от крика на Волга).
          Години по късно пневматични,електрически,акумулаторни,но не изхвърлям механичните.
          Купих и преработих един редукторен механичен гайковерт (планетарен механизъм) за най тежките цели и никога не ме е "предал".Къса и чупи всичко което се "опъва". А цената на тези комплекти е просто смешна-60-80лв.
          Та не е лошо човек да се сдобие и има подръка най могъщия инструмент за развиване в домашни условия.

          Коментар


          • #22
            То хубаво могъщ, ама ако се окаже че за развиване на въпросната гайка трябва момент, няколко пъти по-голям от тоя на мотора, нищо чудно могъществото да резултира в потрошено нешо по мотора/скоростите и т.н.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              За възможностите "просто подсказах",а как се прави съм описал (а Roninn след това качи и снимки) . При БМВ моторите за да не се разкача много (вентилатори,радиатори) се ползва блокираща шайба с дълго рамо. А затягането също си е сериозно (300нм.).
              Само веднъж съм виждал скъсан болт-храповик и то на ЮМЗ. Скъса ли се болта на коляновия вал ,самият болт е най малкият проблем.
              А ,когато се ползва за "фиксиране"- маховика (през венеца), също има шанс за "усложнение". В много шибани ситуации съм блокирал с дървено трупче чрез противотежестите на коляновия вал при първи цилиндър . При скоростите- обикновено изпуска съединителя или спирачките.
              Развиването изглежда проблемно, когато опита с тази дейност е ограничен ,епизодичен. Както скъсани- болтове по главини, подгревни или запалителни свещи, вкарват във филм лаиците.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X