Здравейте, започнах смяна на ангренажния ремъка на колата, френска е. Та не ми се ще да развивам болта на киляновия вал с чука и секача, и търся съвет при избор на електрически гайковер не много скъп, хубаво ли е да има регулировка на усилието, какво да гледам при описанието, от какъв материал, и каквото там се сетите. Препратка към тема ако е обсъждано. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Електрически гайковерт
Свий
X
-
С кабел задължително, за по-инатести болтове около 17-24мм +, марката няма значение. Гледах в описанието на някои гайковерти регулировка на усилието, едни стойности на затягане и други при развиване, това за хубаво ли е или не е? По колата няма много болтове който да се запъват, по другите пречила има, и са много, точно този на коляновия вал неща да го боря с лошо.Последно редактирано от мариновдт20; 18-02-22, 16:33.
Коментар
-
Вероятно няма да се получи с "масовите",а тези които ще се справят няма да ВИ харесат(като цена). Ако съединителя и спирачките са добре , може да се ползват за задържане на коляновия вал при развиването на болта.
Има случаи в които се налага да се изработи "шайба" (с отвори както са на демпферната шайба) и със заварена дръжка да се задържи коляновия вал. Тази схема ползвам при някой модели БМВ,заради затегнатостта и малкото пространство (за гайковерт-пневматичен).
Чук,секач и подобни нямат "работа " по тези места
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
4 пръста тръба,арматурно желязо,и винкел от моите боклуци.Работа за 15 минути.
По скоро ме затрудни ключа...метър рамо и заварена тръба за камъка.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от мариновдт20 Преглед на мнениеС кабел задължително, за по-инатести болтове около 17-24мм +, марката няма значение.
Колегата е прав че заради една гайка да купуваш гайковерт е лудост. Намери някой як назаем - тя работата е за 5 минути. Иначе наистина читав и як е 4-цифрена сума.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Болта е с глава 22 стеблото най-вероятно е 18мм, рамото с което го напъвах е почти метър, с дръпната ръчна и на скорост двигателя не превърта, а болта и той не мерда. При предишна смяна вероятно са се престанали, корозия макар че при френските не се среща много, също не я изключвам, 25-30кг. ги вдигам с една ръка без много напън, с напън към 50, ама цък. При Руска и Френска техника съм забелязал че ласка и смазка вършат работа. Въпроса не е за болта, при "крив"болт грееш,биеш, мажеш, и така. Питането е за гайковерт, с регулировка на усилието или без, марка, модел, или при масовите няма значение. На село съм се разпищолил, то хора не останаха Вие гайковерт търсите, имам си копче търся му балтон, батерийните не ги харесвам малко не са ми еко и обслужването им. Двигателя е 2хди, на ДТто болтовете на главата са 18мм и се стягат с 18кг/м а тук с 50 неще да се развие. За гайковерт питам, моля.Последно редактирано от мариновдт20; 18-02-22, 20:08.
Коментар
-
Търсете с над 1000нм., ако искате сигурност в развиването на подобни "сглобки". Същото се отнася и за пневматичните.
Имах случай при който скъсахме преходника от 1" към 3/4"с камионджийски гайковерт,а развиването стана с редукторен гайковерт.
-
Как точно вдигаш 50 кг с една ръка.Ако правиш бицепс със 100 кг.....чисто...ми не ти трябва гайковерт.Аз немога да правя бицепс със 100 кила права щанга,а повярвай ми...мога доста.Ако разчиташ на бицепс да въртиш ключа с метър рамо,трябва да си доста здрав.Там се напъва със трицепс.Щом на ръчна и скорост шайбата не превърта,какъв е проблема да я развъртиш.Ако ползваш камък и голямата тресчотка с тръба,не е правилно,защото вероятно си се наврял в подкалника,как ще натиснеш здраво.
Моя ключ е със един метър камък и метър и половина рамо...подпирам на трупче ъгъла и ти гарантирам че ще повдигна колата,ако болта не се развие!
-
-
Кво еко и кво обслужване бре? Имам 1800 и кусур Nm на Milwaukee батериен. Ще ти свали гайката с 5 удара. Електрически с толкова нютони нямат (и не само те). Нито с нещо цапа, нито иска други ласки или грижи - седи си в куфара докато дотрябва. През останалото време се ползва един 250Nm пак на същата марка.
Те ти го:
https://etools.bg/product/23775/milw...933459727.html
Те ти и по-як:
https://etools.bg/product/24160/milw...933459733.html
Силно подценяваш батерийните инструменти.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
MILWAUKEE M18O ползвах днес за едни гайки 46 и 65. Просто изтраква и развива, ама 1200 пари...
На кабел надали ще намериш нещо сериозно, ако и е на захват 1/2 със сигурност няма да стане.
За твоя болт Ронина ти е показал начина, запъваш ключа в земята и чукваш на стартер, без да си на скорост с натиснати спирачки.
Коментар
-
За въпросния болт, не съм го напъвал, моля го с кротост и търпение. Като ми се изчерпи търпението ще го напъна с нужната сила. Ръчната спирачка е на предните колела та блокирането на двигателя не е проблем, е докато не скъсам жило. Имам и някоя гайка 46 ама се държат човешки. Болта е предтекст до някъде.Връткалото ще се ползва евентоално, за болтчето с който ще се справи и 250Nm-вия на Спарки. Толкова пари няма да вложа за работата която ще му създавам. Та да питам пак, регулировка на усилието, материала на корпуса, при масовите нискобюджетници, имат ли значение, или са от лукавия, и са излишни? На един пише регулировка на усилието, на друг корпуса от метал, това има ли, и доколко значение, или всички са кокошки от един курник, и няма нужда да се втелявам толкова?
Коментар
-
Аз пак на мойта песен.Електрическия няма да развие въпросния болт.Акумулаторен или пневматичен и то не какъв да е....аз със леко модифициран лидълски ,развивам болта на шайбата на КВ на галопера и полуоските на транзита,срещу тоя от снимката по горе,обаче е безсилен......Акумулаторния е много ок.
Скоро купувах още един двигател от морга,там ползваха електрически , понеже проявих желание част от нещата да си ги сваля сам,ползвах техния наличен мисля райдер беше...в общи линии удобен инструмент,малко дълъг ми се стори...но не очаквай сила от него.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Здравейте, благодаря за мненията, "кривите" болчета ги моря като им досаждам докато се предадат. Сила, сила колко сила от електричката, поне на 80процента от обявената да дава, пак благодарим. Повече полза от ударната част предполагам че има, притесняваме малко че ако е без регулировка на усилието болчета под 17 да не ги къса докато се усетя. Килограмите на инструмента доколко оказват влияние на ударноразвивните му възможности, или и там мечо Пух колкото повече. Поздрави.
Коментар
-
Подариха ми електрически гайковерт, раптор някакъв. За гумите на таралясниците. Справя се на развиване, като че ли няма нужда от дозатягане и при завиване за гайки и болтове с глава 17 и 19. Тежи ужасно, няма регулиране на усилията, освен от спусъка, ма го пробвах на дюбел 12 с винт 10 по 150 в бетон - справи се без да го скъса. По-късно ще видя какво пише по него и ще допиша.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар