Скоро бях пуснал тема, че търся да си купя "настолно" стругче. Пари с това няма изкарам, но ми беше мерак от доста време. Лека полека започнах да се замислям дали не може за подобни пари да се купи нещо "по-голямо"-и без това се вадят пари, барем да е максимално функционално. Пък и малкият танк на лейтенант Грубер е правен на голям струг. Място вкъщи нямам, все пак има и коли, а да сложа струга и да запуша канала, дето сам съм го копал и отливал и колите да спят отпред на улицата, не ми се стори добре. Трябваше нещо късо, за да мога да го напъхам на мястото на някой шкаф. И така все повече се оглеждах за С8. Разбира се изпадна нещо различно-СУ-321 88година. Четох мнението на Станьо по темите, но с оглед на това, че е работил едни 30 и кусур години, сигурно по цял ден, не виждам причина да не избута и още 100 от дъжд на вятър.
Стругчето си има някои проблеми, но изглежда всичко си му работи добре. Малко по малко ще се оборудвам с всичко необходимо, защото има доста неща, които нямам(някои измервателни инструменти също).
Проблеми, които виждам на първо време:
1. Инсталацията е преправяна ужасно. Бързия ход е срязан. Лампа няма. Таблото на скоростната кутия не се ползва, а се ползва друг прекъсвач.
2. Капака на съединителя беше без гарнитура(на този струг е най-ниската точка), тъй че масло е нямало. При "отлупване" на горния капак на скоростната кутия предавките изглеждат добре.
3. Лек луфт между вала за надлъжно подаване и ръчката. Още не съм го разглабял, но не мисля, че ще е нещо фрапантно.
4. Малката шейна за надлъжно подаване се върти трудно с една ръка. Не съм сигурен, но си мисля, че не би трябвало да е така.
5. Болтовете на ножодържача са с приличен луфт. Един от тях се вади на ръка. Дано минем само с нови болтове. Първо ще ги отрежем с флекса, защото са толкова сплескани, че няма да излязат.
6. Капе масло от супортната кутия. Стича се по винтовете. Не съм имал време да го гледам подробно.
Като цяло има работа по него, но аз не бързам за никъде и без това не ми изкарва пари. Преди да оправя всичко хич няма да се пробвам да правя каквото и да било.
Нещо не успявам да кача снимки. Пише, че са повредени, пък нищо им няма.
Стругчето си има някои проблеми, но изглежда всичко си му работи добре. Малко по малко ще се оборудвам с всичко необходимо, защото има доста неща, които нямам(някои измервателни инструменти също).
Проблеми, които виждам на първо време:
1. Инсталацията е преправяна ужасно. Бързия ход е срязан. Лампа няма. Таблото на скоростната кутия не се ползва, а се ползва друг прекъсвач.
2. Капака на съединителя беше без гарнитура(на този струг е най-ниската точка), тъй че масло е нямало. При "отлупване" на горния капак на скоростната кутия предавките изглеждат добре.
3. Лек луфт между вала за надлъжно подаване и ръчката. Още не съм го разглабял, но не мисля, че ще е нещо фрапантно.
4. Малката шейна за надлъжно подаване се върти трудно с една ръка. Не съм сигурен, но си мисля, че не би трябвало да е така.
5. Болтовете на ножодържача са с приличен луфт. Един от тях се вади на ръка. Дано минем само с нови болтове. Първо ще ги отрежем с флекса, защото са толкова сплескани, че няма да излязат.
6. Капе масло от супортната кутия. Стича се по винтовете. Не съм имал време да го гледам подробно.
Като цяло има работа по него, но аз не бързам за никъде и без това не ми изкарва пари. Преди да оправя всичко хич няма да се пробвам да правя каквото и да било.
Нещо не успявам да кача снимки. Пише, че са повредени, пък нищо им няма.
Коментар