Здравейте! Купих струг С11 от вторични, стар модел без ел. двигател и съответно без ремъци. Намерих двигател 7.5квт от българска фреза, 1430 оборота. Може ли някой да премери колко е диаметърът на 4-каналната шайба на ел. двигателя 7.5 квт, каква е ширината на шайбата, с какъв диаметър е отворът в нея и колко са широки и дълбоки пистите на шайбата?
Другото ми питане е какви са размерите на ремъците?
Машинката е стояла навън на дъжда преди да я натоваря, но е омазана с масло и не е много ръждясала. Моделът е от първите, заоблените, а не по-новите с ръбове. Има 3 вала (винта), не 4. РМЦ е към 2 метра, тежи 1970 кг без ел.двг и стойката. Тялото е с два крака, не с три. Какво друго ... Разбрах че има няколко разновидности на С11. Научих го докато си търсех стойка за двигателя и също по повод къде стои двг за бързия ход. На едни стои в дясната подпора. При моя там няма нищо, няма дори капаци, през които нещо да се монтира вътре. Предполагам че е в супорта някъде, ама къде ... Може и да има, а може и той да е свален, още не знам. Отворих капака на предавателната кутия или както там се нарича (при шпиндела и универсала + ремъчната шайба). Маслото е старо, зъбчатките изглеждат наред, тръбичките за мазане изглеждат по местата си, само дисковете на съединителя нещо съмнително стоят хлабави.
За да го пробвам преди цялостно да се разглоби и стегне, ми трябва шайба за двигателя, ремъци и някой техник да свърже таблото. Самото табло прилича като да си има всичко, изглежда свежо, но ще видим дали ще го бъде. Иначе супортът се движи напред-назад, напречното и малкото надлъжно подаване се движат с лекота, нониусите са прилични, има табелите за резбите и подаванията и задното седло също се движи с лекота.
Другото ми питане е какви са размерите на ремъците?
Машинката е стояла навън на дъжда преди да я натоваря, но е омазана с масло и не е много ръждясала. Моделът е от първите, заоблените, а не по-новите с ръбове. Има 3 вала (винта), не 4. РМЦ е към 2 метра, тежи 1970 кг без ел.двг и стойката. Тялото е с два крака, не с три. Какво друго ... Разбрах че има няколко разновидности на С11. Научих го докато си търсех стойка за двигателя и също по повод къде стои двг за бързия ход. На едни стои в дясната подпора. При моя там няма нищо, няма дори капаци, през които нещо да се монтира вътре. Предполагам че е в супорта някъде, ама къде ... Може и да има, а може и той да е свален, още не знам. Отворих капака на предавателната кутия или както там се нарича (при шпиндела и универсала + ремъчната шайба). Маслото е старо, зъбчатките изглеждат наред, тръбичките за мазане изглеждат по местата си, само дисковете на съединителя нещо съмнително стоят хлабави.
За да го пробвам преди цялостно да се разглоби и стегне, ми трябва шайба за двигателя, ремъци и някой техник да свърже таблото. Самото табло прилича като да си има всичко, изглежда свежо, но ще видим дали ще го бъде. Иначе супортът се движи напред-назад, напречното и малкото надлъжно подаване се движат с лекота, нониусите са прилични, има табелите за резбите и подаванията и задното седло също се движи с лекота.