Здравейте, болтът на тампона на шасито е превъртял и планката ми пречи на флекса. Някакви идеи как да го срежа? И с ножовка не може.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да срежа превъртял болт на кофти място?
Свий
X
-
Ако има снимка може и да се роди някаква идея....."Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев
Коментар
-
Коментар
-
-
Коментар
-
Заварка с по-дебел болт/желязо и развиване. Плазмата лекува добре ако има място и ако има къде да се захване масата, болт в гумен тампон е доста трудно за закачане освен ако не се капне нещо на което да се закачи масата.
Ел ножовка е много бавна и ако няма място или болта се върти и не може да се фиксира е загубена кауза, разпробиване с постоянно увеличаване дебелината на бургията е добра идея, отново ако има място и може да се фиксира детайла.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Тук говоря счетоводно:
Каквото и да е конструкцията, оригинално е заработена с резба в гредата. Реставрирането в оригинален вид може да струва колкото цяло МПС втора ръка. Тампонът ще го сглобя с каруцарски болт директно през пода. Даже съм взел тампон от мотокар - в пъти по-качествен от кашкаваления каучук на братушките. Ще стане бързо и вечно.
-
Коларския болт е с якост 4.8.
По закрепването на "модерните" коли основно ползват винтове с якост 6.8 или 8.8.
Пробий с боркорона пода над "проклетия" винт. Така ще имаш поле за действие - както за сваляне на старата гайка, така и за нова сглобка.
-
-
Коментар
-
С какво разполагаш като техника, инструменти и умения? Ако имаш електрожен, електрода може да го въртиш както искаш и да капнеш нещо на болта или на гайката, с телоподаващо подобно ако има място. След като е капнат болта/гайката вече може да се разпробива или отвърта или дърпа в обратен чук или набива с чук и секач примерно. Може да се нагрява с горелка докато прогори де що има гума по тампона и после да се отвърти. И пак без снимка е супер тъпо да се гадае, чудя се толкова ли е трудно да направиш няколко?? Да гадаем размери, да гадаем отстояния, кабели, горивопроводи в близост точния детайл ... не постъпваш удачно с нас ми се струва
С плазма, с дебел електрод и мощен електрожен и малко умения може да издухаш/прогориш болта/гайката, много може ама ти какво можеш и каква е ситуацията е тъмнина и мрак към момента
-
-
Коментар
-
Ох бе Владко бе...
Ще си отрежеш някой пръст, не се опитвай сам. От предишните ти изяви из форума се знае, че си напълно бос в техниката, ама, че си бил и несръчен не се знаеше.
Съвсем добронамерен съвет-не се опитвай сам да срежеш проклетия болт. Ще се осакатиш, почти гарантирано. Иди при някой на когото това му е работата да ти го свърши както трябва.
Ще излезеш някакви левове, ама няма да е нищо страшно.
Хора които знам, че са с ръце растящи от правилното място са оставали без пръсти и почти без половин длан, не си го причинявай насила...Има ли желание-има и начин!
- 2 likes
Коментар
-
Препоръчвам на потребители в пенсионна и предпенсионна възраст да се фокусират върху темите за далаверата ковид и американските избори. Техническите теми да оставят на младите. Съвсем добронамерен съвет.
- 1 like
Коментар
-
При офроуда имам много вода и много кал постоянно. Та нищо чудно дето болтовете ръждясват.
Другите коли обаче не са по-цвете. Химията по асфалта(за да могат все пак да се движат някак) е смърт за желязото, и развиването на болтове които са станали жертва на ковид...опааа, на ръждата, извинявайте... се оказва трудна задача.
Аз въпреки развититие си десетки хиляди болтове и гайки понякога късам и се налага да го вадя със зор, та какво остава за грешкаджии.
-
За кво возило иде реч че нещо не разбрахИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар