Как се измерва втр/внш конус, инструмент за измерване на конус на детайл, например шарнирен болт и легло на болта?
Здравейте,
Понеже ми предстои, даже започнах да наливам торби с пари за една камара шарнирни болтове и кормилни накрайници се чудех как точно да измеря конусите им, защото:
1. на различните марки и модели автомобили слагат различни конуси и на болтовете (и на леглата съответно) на шарните болтове;
2. тунинг частите често изискват промяна/престъргване до нов конус;
3. има американски мерки примерно 2.5 инча на фут скосеност има и метрични мерки?
Та трябва ми напътствие как точно се мери външен конус, примерно на шийката на шарнирен болт и как точно се мери вътрешен конус, примерно в леглото на шарнирния болт на кормилния хебел?
Имам някаква идея да меря в най-тънката и най-дебелата част на болт и после да смятам спрямо дължината на скосения участък но това при износени и по-точно, по неравномерно износени детайли е загубена кауза според мен.
Не мисля да закупя набор от конуси за четирицифрена сума но ако има някой инструмент или набор шаблони/макети за човешки цени бих взел защото има шарнири от по 20 кинта има и от по 200 и много бих желал да мога да си търся точните детайли за джиповете и за камиона.
Най-голямата ми нужда идва от това, че съм десен волан, и масово частите за десен волан са трудни за намиране + карам стари джипове и камион на 30 години, за които АвтоДата и електронните каталози имат меко казано оскъдна иформация и почти не съумявам да намирам алтернативни части и консумативи.
Много благодаря!
Здравейте,
Понеже ми предстои, даже започнах да наливам торби с пари за една камара шарнирни болтове и кормилни накрайници се чудех как точно да измеря конусите им, защото:
1. на различните марки и модели автомобили слагат различни конуси и на болтовете (и на леглата съответно) на шарните болтове;
2. тунинг частите често изискват промяна/престъргване до нов конус;
3. има американски мерки примерно 2.5 инча на фут скосеност има и метрични мерки?
Та трябва ми напътствие как точно се мери външен конус, примерно на шийката на шарнирен болт и как точно се мери вътрешен конус, примерно в леглото на шарнирния болт на кормилния хебел?
Имам някаква идея да меря в най-тънката и най-дебелата част на болт и после да смятам спрямо дължината на скосения участък но това при износени и по-точно, по неравномерно износени детайли е загубена кауза според мен.
Не мисля да закупя набор от конуси за четирицифрена сума но ако има някой инструмент или набор шаблони/макети за човешки цени бих взел защото има шарнири от по 20 кинта има и от по 200 и много бих желал да мога да си търся точните детайли за джиповете и за камиона.
Най-голямата ми нужда идва от това, че съм десен волан, и масово частите за десен волан са трудни за намиране + карам стари джипове и камион на 30 години, за които АвтоДата и електронните каталози имат меко казано оскъдна иформация и почти не съумявам да намирам алтернативни части и консумативи.
Много благодаря!
Коментар