Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изработка на този детайл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Изработка на този детайл

    Първоначално публикуван от Smaxnatiq Преглед на мнение
    ами усилието ще е като да държиш педала на спирачката натиснат мисля че не е мн голямо
    В кой край на педала? Едни 500N на стъпенката през лоста стават много интересни, като стигнат до помпата. И още малко нарастват, като стигнат оста.

    Коментар


    • #17
      До: Изработка на този детайл

      На толкова малка площ не е много голямо. Огромно е.
      Казвам ти, на такива места никой не ще и закалени стомани. Слагат направо циментация. Това са твърдости, сравними със стъклото.
      Невинния вид лъже, такива детайли изобщо не са шега. За да публикуват чак чертеж без да им мигне окото, западняците много добре знаят че не всеки може да го направи. Затова се и гаврят. Че ние все още съществуваме, и знаем къде да ударим с чука, вместо да тичаме при дилъра с последните стотинки в потните копитца, все по-често забравят. Също не случайно, впрочем ...(((

      Коментар


      • #18
        До: Изработка на този детайл

        Брей
        Аз пък няколко пъти показвам, че да се огъва чугунен спирачен апарат при работа е нормално, и никой не вЕрва, докато не го усети с пръсти. Щото едва ли не се засилва да го прави от тенеке...

        Коментар


        • #19
          До: Изработка на този детайл

          Нали това е целта - пълното вкаменяване на дървесината на главния мозък. Тъпо повтаряне на някъде видяно решение, без всякакво разглеждане на съпътстващите проблеми и качествата на получения резултат. Това се поощрява. До първите неуспехи, след което с писъци Ахтунг! Комунизъм!!!, хунвейбините хукват с огън и меч да унищожават цялата инфраструктура от институти, заводи, магазини, и да избиват всички, които разбират смисъла на удара с чука именно тук, а не там. Така че да не остане никой който знае за какво става дума, никой който може да измисли или направи нещо, и всички да се запътят към правилните дилъри. Няма кво да криете стотинки по банки и дюшеци, обръщайте джобовете право тука!
          Това е то банановата република.
          Четете аффстралийски сайтове за биатлон, норвежки за плажни чадъри, абонирайте се за нигерийско модно списание за бобслей, и бъдете в темите!
          Иде бодрата смяна и пее жизнерадостния си химн. "... Хунвейбините щурмуват небесата, талибаните след тях вървят! Пионери, пионери, славен път ни чака, робски път! ..."
          А ти - съпромат, материалознание ... Засрами се бе, ти си позор за евроценностите!

          Коментар


          • #20
            До: Изработка на този детайл

            Високо-въглеродна стомана, с последващо повърхностно закаляване на ТВЧ, това е по-евтиния, приличен вариянт. По-професионалният го е предложил Стефан, циментация, или карбонитриране и закалка.
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #21
              До: Изработка на този детайл

              не съшност чертежите ги направи един мой познат

              и аз пак разбрах къде видяхте тези сили за които говорите O_O та чак да рони закалена стомана

              Коментар


              • #22
                До: Изработка на този детайл

                ако няма кой да ти го направи ми прати заготовката и ще ти го направя с флекса като е толкова зор и ужким стругарите не можели да го направят това на фреза .
                утре ще разровя "склада ама се съмнявам да има такова желязо плътно с точния диаметър имам един топуз 120мм. плътно.

                Коментар


                • #23
                  До: Изработка на този детайл

                  Ууу ... 120 ... Конкретно!
                  Такива неща се правят от разни реактивни щанги, торсиони и стебла от амортисьори. Които дебилите в автосервизите изхвърлят. А между другото, кило такива стомани струва много пари, намира се трудно, и всичките са термообработваеми или циментируеми.
                  Колко такива детайла ти трябват?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Изработка на този детайл

                    Така като гледам чертежа на око без да смятам ако го направя от Ст 45 няма да мръдне без никъква последваща обработка въпреки че при мене мога да го закаля циментирам или йонно азотирам. Ако ми остане време другата седмица ще тествам на роквела един зъбен венец от ръчна от лада но силно се съмнявам че е термообработен . На оригиналните механизми на ръчните спирачки работната площ на зъбите е с пъти по малка а усилията за опъване на въжетата са доста голями.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #25
                      До: Изработка на този детайл

                      точно това казвам ,че сигурно нямам точно този размер а стругаря ми е зает с проект,защото беше отпуск и не му е до мойте работи.
                      ако имам точния размер, зъбите както е споменал колегата ще са от ръчна на лада или каквато намеря.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X