Колата е LR Discovery, макар че това няма особено значение. Оставих колата на ремонт-тенекии с теч от резервоара. После се оказа, че са изгнили тръбичките, които излизат от резервоара. Дайте някакво решение. Като цена на резервна част даже не ми се иска да проверявам-ще е страшна / гаранция/. Търся алтернатива.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
РЕМОНТ НА ГОРИВОПРОВОД
Свий
X
-
Първо го песъкоструй отвън, след това прочиташ темата:
http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=3601
След което си готов да заваряваш нови тръби на мястото на твоите изгнили. Ако има течове и не само по тях заваряваш и тях (всичко е хубаво да става със сребърен припой).
Можеш разбира се да го поправиш и със смолист кит, но ти сам реши кое е по разумно още повече, че това е джип и випрациите и "ударите" са доста!
Лек денНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
-
Да ако си свалил резервоара след сушенето и му сипи няколко литра горещо масло, стотина градуса. и го разклати да олее стените. Но в никой случай не горяло.
А тия железни тръби ги изхвърли и сложи нормални медни.
Коментар
-
Прав е Стефан, купуваш си мкедни тръби на метър с подходящ диаметър и забравящ за проблема.Препоръчвам ти за си вземеш +1-2 метра- ;по добре да хартиса отколкото да не стигне.
За резервара- ремонт до колкото е възможно или нов или втора употреба. Ако го сменяш имаш избор между метален и пластмасов.http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
не на всичкиhttp://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
Е в пластмасовия не бива да се налива горещо масло Само прах за пране, яко с пароструйката, изцеждане и заваряване. Обаче заваряване, не просто с топлия пистолет. Ако е ударен с нещо остро, ако пластмасата просто е остаряла не може да се направи нищо.
Коментар
-
относно проблема
Тръбите на сондата излизат от един да го наречем фланец. Сглобката е холендрова. Малко мяза на каоак на бидон с отделни капачка и венец. Свалих я заедно с поплавъка. Така че няма нужда да се разнася резервоара. Оставих го на един радиаторджия - " в понеделник ше виим к'во ше правим". Не знам какво да го накарам. Да смени само тръбите или барабар с цялото чело.
Между другото от четирите ъгъла на резервоара излизат едни тръби, които се събират на едно. Това отдушници ли са или нещо друго?За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
Един вид оксидация.
Правилните резервоари са калайдисани отвътре когато са от желязна ламарина. От вибрациите с времето тръгват микропукнатини в тоя микрослой, и през тях ръжда. Желязото проявява различни валенции, най-високата е осма. Образува примерно пет вида ръжда, три от тях са технически значими. Най-мръсната е Fe2O3, тлъстата кафява ръжда. Тя е гъбеста по структура, не се маха с нищо химическо, и за капак е автокатализатор. Демек - заразна. И две молекули да останат, с квото и да го замажеш отдолу ще продължи да се развива. А освен това работи като клин, разширява микропукнатините, и се развива все по-бързо. Желязосъдържащата конструкция рухва.
Има легенда, според която навреме оксидирания калаен слой спира да се разрушава. Механизмите на рекристализация и разпрашаване на калая са други, ускоряват се от ниски температури основно. Ниски в случая са примерно -15 по Целзий. По слуховете верно било така
Е, и значи ако резервоарът не е съвсем скапан спрямо БДС-то това наистина помага.
Естествено че се излива. Няма какво да прави в четиритактовия бензинов цикъл. Но и няколко грама с нищо особено не пречат. Все едно на бензиностанцията ти сипват смес от вода и пясък.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар