От: Струг Колчестър Триумф 2000
Малко по малко свиквам с машината,като се опитвам вече да работя по нониуси на почти директен размер...на предишния ми струг това беше почти невъзможно. Правя си централна стойка за мотора,че всеки път е голямa мъка като реша да свалям коловете от предницата...тройника с лагерите или задния шарнир. Но за предницата виждам определено голям зор....Като има мотора рама под двигателя лесно....ма сега има само пластмаси под тях тръбите за генерацията..те са като вестник....и не ми се иска за тях. Та за това централна стойка за рамата,която по възможност да не пречи. От неръждавейка си направих една дебелостенна монолитна втулка ,която да си седи на рамата като гнездо.Изчагъртах си две лагерни гнезда и още няколко детайла за стойката....дебелостенна тръба.
Но определено с неразхлопана машина нещата стават супер лесно.
Клипчетата са съвсем къси....много се зарадвах че е възможно да се направи втулка и оси...които да са еднакъв размер в двата си края а не искаш ли не....получаваш конус
Стана тежко но стабилно....остават колелцата и тест.
Впрочем бях в музея на танка....интересни неща....от първата и втора световна...нови стари танкове...руски немски ,американски.... разгледах крика за танк....той е ювелирна изработка сравнение с моята "кракра" но ще е на колела,та няма значение.
Малко по малко свиквам с машината,като се опитвам вече да работя по нониуси на почти директен размер...на предишния ми струг това беше почти невъзможно. Правя си централна стойка за мотора,че всеки път е голямa мъка като реша да свалям коловете от предницата...тройника с лагерите или задния шарнир. Но за предницата виждам определено голям зор....Като има мотора рама под двигателя лесно....ма сега има само пластмаси под тях тръбите за генерацията..те са като вестник....и не ми се иска за тях. Та за това централна стойка за рамата,която по възможност да не пречи. От неръждавейка си направих една дебелостенна монолитна втулка ,която да си седи на рамата като гнездо.Изчагъртах си две лагерни гнезда и още няколко детайла за стойката....дебелостенна тръба.
Но определено с неразхлопана машина нещата стават супер лесно.
Клипчетата са съвсем къси....много се зарадвах че е възможно да се направи втулка и оси...които да са еднакъв размер в двата си края а не искаш ли не....получаваш конус
Стана тежко но стабилно....остават колелцата и тест.
Впрочем бях в музея на танка....интересни неща....от първата и втора световна...нови стари танкове...руски немски ,американски.... разгледах крика за танк....той е ювелирна изработка сравнение с моята "кракра" но ще е на колела,та няма значение.
Коментар