Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ремонт резба на обезвъздушител на супорт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ремонт резба на обезвъздушител на супорт

    Днеска раздвижвах спирачни апарати, обезвъздуших, но едната цицка, като че ли я претегнах и превъртя. Не посмях да правя нищо, но изглежда че има въздух в системата, защото при първо натискане педала потъва много и на второто задържа. От цицката не изпуска течност. Има ли варианти за ремонт. Апарата е алуминиев.

  • #2
    От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

    Варианта е: сваляш апарата и с центрова бургия на която малкият диаметър е по- малък от отвора на цицката пробиваш в отвора за да хванеш центъра. После с свредло- р/р ,вътрешният диаметър на резбата ,почваш да пробиваш внимателно ,докато бургията завърти и забуксува.Това означава ,че си стигнал да тънката част на обезвъздушителя и той превърта с свредлото. Качваш апарата на менгемето ,като стискаш така, че при подаване на въздух през отвора на маркуча, да не изхвърчи буталото. Вкарваш въздух под налягане поне 5 ат. и парчето от пробката ще излети от леглото си ,защото си му изял резбата и е само на тънката предна част . И гледаш да пробиваш по осевата на обезвъздушителя.Аз поне така ги магера апаратите.. Надявам се да съм бил ясен . Успех!
    А и накрая почистваш резбата с метчик с размера на пробката.Ако преебеш резбата минаваш на по голам р/р пробка(обезвъздушител).
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
    Ат.Буров.

    Коментар


    • #3
      От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

      Първоначално публикуван от pgv64 Преглед на мнение
      Ако преебеш резбата минаваш на по голам р/р пробка(обезвъздушител).
      Точно това е постигнал,прецакал е резбата.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #4
        От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

        Аз не съм виждал по-голям размер обезвъздушител. А дъното е на конус за да затвори. Уж не стягах със сила, но ми се стори в един момент че се завъртя повече ключа от колкото при развиването. Резбата ми се стори 10х1.

        Коментар


        • #5
          От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

          Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
          Аз не съм виждал по-голям размер обезвъздушител. А дъното е на конус за да затвори. Уж не стягах със сила, но ми се стори в един момент че се завъртя повече ключа от колкото при развиването. Резбата ми се стори 10х1.
          Ако няма фабричен си правиш на струга - от 10х1 минаваш директно на 11х1 , а ако нямаш такъв метчик ,на 12 по колкото имаш и си правиш пробка(обезвъздушител).
          "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
          Ат.Буров.

          Коментар


          • #6
            От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

            Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
            Днеска раздвижвах спирачни апарати, обезвъздуших, но едната цицка, като че ли я претегнах и превъртя. Не посмях да правя нищо, но изглежда че има въздух в системата, защото при първо натискане педала потъва много и на второто задържа. От цицката не изпуска течност. Има ли варианти за ремонт. Апарата е алуминиев.
            Аз залагам ,че ти е превъртял ключа или вложката . Смени цицката и пак пиши.Ако искаш първо обезвъздушавай на самотек и после с напомпване.

            Коментар


            • #7
              От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

              Извинявам се , не догледах и останах с убеждението че е скъсал цицката и това което съм предложил е при скъсана цицка.Ако е превъртяла в гнездото ,то както казах отвиваш старата и нарязваш по голяма резба и си правиш нов обезвъздушител по резбата . и в този случай ако можеш да нарежеш резба на място, не е нужно да се сваля супорта.
              "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
              Ат.Буров.

              Коментар


              • #8
                От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

                Мисля си да отвия цицката и след това да видя каква е хавата. Евентуално да навия малко тефлонова лента и да пробвам така. Но след като знам колко е оксидирал апарата, предполагам че няма да стане само с тефлон. Може би направих грешка че оставих да протече от цицките на самотек и е станал въздух, макар че доста пъти съм го правил това и не съм имал проблеми. Другия вариант може би ще е да се направи на струг цицка с резба една идея с по-голям диаметър и да се навие направо (примерно 2-5 десети по-голям от номинала). Утре може би ще го мисля, понеже е колата на колега, а за ремонта не им вземам пари, просто си помагаме с каквото можем.

                Коментар


                • #9
                  От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

                  Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                  Мисля си да отвия цицката и след това да видя каква е хавата. Евентуално да навия малко тефлонова лента и да пробвам така. Но след като знам колко е оксидирал апарата, предполагам че няма да стане само с тефлон. Може би направих грешка че оставих да протече от цицките на самотек и е станал въздух, макар че доста пъти съм го правил това и не съм имал проблеми. Другия вариант може би ще е да се направи на струг цицка с резба една идея с по-голям диаметър и да се навие направо (примерно 2-5 десети по-голям от номинала). Утре може би ще го мисля, понеже е колата на колега, а за ремонта не им вземам пари, просто си помагаме с каквото можем.
                  Колега голяма част от "автомеханиците " се обучават в "движение".
                  -Първо не ВИ трябва тефлон защото херметизирането е конусно. При обезвъздушаването на самотек няма как да влезе въздух освен ако забравите да доливате в казанчето. Проблема най- вероятно е резултат от запушен компенсационен отвор (раздути семерини,омекнала или счупена пружина,или неправилна регулировка на лостовата система).
                  Ако не се справите ще помагаме със съответния алгоритъм за решение.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ремонт резба на обезвъздушител на супорт

                    Тефлона мислех да го навивам по резбата не за да уплътня херметичността, а за да затегна пробката. В крайна сметка пробвах първо да разбия другия ремонтиран супорт и всичко се оправи. Пак на самотек оставих да спре да излиза въздух. Стана нормален педала. Обясних на колегата че да си има едно на ум при следващия ремонт на супорта.
                    При ремонта смених гумичките на буталото и маншоните. Водачите също ги смених, че и те бяха запекли. Колегата имаше съмнение за проблем и с жилата на ръчната, но те се движеха свободно и проблема беше само в супортите.
                    Благодаря за помоща.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X