Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

    Горе при мен също има каучукари . Ще ги питам могат ли да гумират такъв размер .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #17
      От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Горе при мен също има каучукари . Ще ги питам могат ли да гумират такъв размер .
      75х533мм е ширината и дължината на шкурката.
      Колелото трябва да е широко 75мм и диаметъра му да е 170мм, а дебелината на каучука да е някъде около 10мм.
      ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

      Коментар


      • #18
        От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

        Такива малки гумирани колела имах от карите . Утре ще звънна и на моите хора в ЮХ .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

          А как ще се опъва шкурката, и какво ще я спира да бяга наляво-надясно?
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • #20
            От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

            Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
            А как ще се опъва шкурката, и какво ще я спира да бяга наляво-надясно?
            Шкурката ще се надява на самото колело. Това трябва да става доста платно, така че силата на триене между шкурката е колелото да е в пъти по-голяма от силата на триене на шкурката и обработвания детайл(в моя случай някоя подметка). За настрани няма как да отиде, защото не се прилага сила в тази посока.
            ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

            Коментар


            • #21
              От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

              Специално ходих до кварталния обущар да видя как работи професионалиста.
              Шайбата е дървена!
              в нея има радиален процеп
              В процепа се вкарват двата края на листа шкурка, и се фиксират с дървен клин. При набиването на клина се получава и обтягането на листа шкурка около шайбата.
              Явно работи схемата.

              а относно това
              Мерната единица за дължина е метър в системата СИ.
              В машиностроенето детайлите се оразмеряват в милиметри (това пак е метър само, че е умножен с десет повдигнато на минус трета ).
              Оразмеряването по чертежите е в милиметри, ама сметките си се правят по стандарта - по SI - в метри.






              Айде, и малко за разведряване на атмосферата

              Решили няколко от по-известните учени в Рая да поиграят на криеница. Скрил си очите Айнщайн и започнал да брои до 100. Всички се разбягали, с изключение на Нютон, който просто нарисувал един квадрат със страна един метър и застанал вътре. Когато Айнщайн си отворил очите, видял Нютон да стои срещу себе си.

              - Нютон е вън, Нютон е вън от играта! - извикал щастливо Айнщайн.

              Нютон отрекъл, като казал, че всъщност той не е Нютон! Насъбрали се всички наоколо да го вразумят, но той продължил да настоява, че не е Нютон.

              - Е как така? - попитали всички. Нютон обяснил:

              - Застанал съм на квадрат със страна един метър, т.е. аз стоя върху един квадратен метър, следователно аз всъщност не съм Нютон, а съм Паскал - един нютон на квадратен метър на практика е равен на един паскал. Следователно аз съм Паскал - Паскал напуска играта!

              Коментар


              • #22
                От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                Аз имам колело за шкурка която надявам плътно върху него,шкурката която използвам е оригинално за ръчен лентов шлайф.Колелото първо го бях направил от дърво но след известно време сигурно от влагата започна да бие много, сега съм го направил от шперплат който нарязах на кръгчета залепих ги едно за друго престъргах и вече доста време няма никакво биене.

                Коментар


                • #23
                  От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                  Схемата с дървото е ясна.
                  Искам да направя нещо по-грамотно, а не да скалъпя нещата на бързо....
                  ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                    Сложно, грамотно и удобно ще е да се предвиди стягане на гумата от двете страни с метални шайби и няколко болта. Така гумата ще се раздуе и ще захване шкурката добре.
                    Също грамотно може и от дърво - то там е тънкостта, да пипнеш където трябва и да стане наглед просто, но съвършено.

                    Коментар


                    • #25
                      От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                      Облепването на металното колело може и сам да си го направиш колега без да е нужно да го вулканизираш.Аз и сина залепихме каучукова лента на металните колелата на банцига със силикон и вече две години работи.Диаметъра на колелата е 800мм.Лентата и силикона купихме от ВЮРТ мисля.

                      Коментар


                      • #26
                        От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                        Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
                        Облепването на металното колело може и сам да си го направиш колега без да е нужно да го вулканизираш.Аз и сина залепихме каучукова лента на металните колелата на банцига със силикон и вече две години работи.Диаметъра на колелата е 800мм.Лентата и силикона купихме от ВЮРТ мисля.
                        В краен случай си мислих така да го права.
                        ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                          Силикон и гумена лента? Забрави. MS или полиуретан е било.

                          Коментар


                          • #28
                            От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                            Има специални гумени шайби/ролки точно за тази цел. Като наставки за ъглошлайфи и бормашини. Естествено се предлагат и консумативи - шкурки. Самите гумени ролки са с радиални процепи и при прилагане на усилие прилепват към пвърхността.
                            Не знам дали има смисъл да правиш енщо ти, като може да го купиш...
                            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                            Коментар


                            • #29
                              От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                              Силикон и гумена лента? Забрави. MS или полиуретан е било.
                              Това MS не го знам какво е,но категорично не беше полиуретан.Това дето казвам лента не беше лента,а платно с ширина 120см дебелината мисля беше между 6-8мм. и е гланцирано от двете страни.Докато не очистихме гланца не се залепи,а силикона беше някакъв по-специален в разфасовка от тези с пластмасовите тръби.Ако остане време ще направя снимка на залепеното колело и на платното/поне за мен си остава,че е каучук-пък като го видите ще си кажете мнението/жалко,че изхвърлих шприца от силикона.

                              Коментар


                              • #30
                                От: КОНТАКТЕН ВАЛ/КОЛЕЛО

                                В съседна тема открих името на едно лепило препоръчано от sparky. Името му е REMA TipTop SC2000. В чичко Гугъл като напишеш името му излиза че с него лепят гуми за разни валове и тн.
                                Най-вероятно с него ще залепя транспортна лента за колелата...
                                ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X