Предисторията:
Захванал съм се с идеята да си направя стойка за резервната гума.
В момента гумата се носи от задната врата на джипа. Под тежестта на годините, японския произход и 30-те кила резервна гума задната врата твърдо е решила да стане отделна от джипа част.
Идеята ми е резервната гума да се носи от усилената броня. Бронята е от тръба Ф60, 2 или 2,5 на дебелина.
Стойката трябва да може да се върти за да може да се отваря задната врата.
Хрумна ми вместо панти да сложа две тръби една в друга.
Намерих тръба външен диаметър 57 мм, 4 мм стена. Намерих и тръба външен диаметър 60 мм и 2 мм стена, което прави вътрешен 56 мм.
Възможно ли е 57 милиметровата тръба да се стругова до 55 или 55,5?
Смятам да я използвам като основа. Върху нея да сложа тръба с вътрешен диаметър 56 милиметровата и да остане луфт, който да позволява смазка и въртене на едната тръба спрямо другата?
На практика това, което искам да направя е да отнема 1-2 мм от външния диаметър на тръба. На дължина, тръбата е 50 см.
Захванал съм се с идеята да си направя стойка за резервната гума.
В момента гумата се носи от задната врата на джипа. Под тежестта на годините, японския произход и 30-те кила резервна гума задната врата твърдо е решила да стане отделна от джипа част.
Идеята ми е резервната гума да се носи от усилената броня. Бронята е от тръба Ф60, 2 или 2,5 на дебелина.
Стойката трябва да може да се върти за да може да се отваря задната врата.
Хрумна ми вместо панти да сложа две тръби една в друга.
Намерих тръба външен диаметър 57 мм, 4 мм стена. Намерих и тръба външен диаметър 60 мм и 2 мм стена, което прави вътрешен 56 мм.
Възможно ли е 57 милиметровата тръба да се стругова до 55 или 55,5?
Смятам да я използвам като основа. Върху нея да сложа тръба с вътрешен диаметър 56 милиметровата и да остане луфт, който да позволява смазка и въртене на едната тръба спрямо другата?
На практика това, което искам да направя е да отнема 1-2 мм от външния диаметър на тръба. На дължина, тръбата е 50 см.
Коментар