Обява

Свий
Няма добавени обяви.

шпиндел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • шпиндел

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:91.8 КБ
ID:6002134Колеги, как да извадя гривната на конусния лагер d=50 мм неми се ще да блъскам със секача

  • #2
    От: шпиндел

    http://www.zimber.bg/3517-4754-home/...ri-k-t-bgs.jpg
    SUZUKI SAMURAI 1.3 16V
    SUZUKI JIMNY 1.3 16V
    JEEP WRANGLER 2.5
    JEEP CJ 7 2.5

    Коментар


    • #3
      От: шпиндел

      Нагряването помага - гривната се разширява повече от плътното желязо, плюс това тя ще се нагрее повече.
      Аз или си правя специална скоба с остриета за да се пъхнат зад гривната, или пъхам клинове и нагрявам, или просто изпилявам гривната с ъглошлайф и тя се чупи. Зависи от случая, или си ползвам точното око и пиля до десета преди вала, или си пиля смело, ако неволна драскотина няма да е проблем.

      Коментар


      • #4
        От: шпиндел

        Загряване и леко почукване,добре е да си направиш клинчета.Другият вариянт е да завариш срещуположно да речем два стругарски ножа на гривната и със по широка тръба да я изчукаш.Шпиндела от каква фреза е?
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #5
          От: шпиндел

          Преди да почнеш да блъскаш със секач, моля провери, дали няма челен отвор, който завършва с някаква резба. Той обикновено е свързан с маслен канал под гривната и не е изключено, ако напомпаш няколко пъти с такалмит (обикновена грес), гривната леко да се освободи. Работа върши и пламъчно нагряване с горелка, без да прекаляваш.
          Успех!
          LZ1AIV

          Коментар


          • #6
            От: шпиндел

            Не споменах заваряване върху гривната, защото има вариан при който при охлаждането да се свие и затегне още повече - ако се загрее само петно, както става обикновено.

            Коментар


            • #7
              От: шпиндел

              Гривната е свалена. Кос срез (приблизително 45градуса) един лек удар на секача радиално и втори аксиално - лагера се спука шийката е здрава. Майстора не искаше заплащане, дори ми подари преходник от исо40 към морз. Petroffbg, не зная модела на фрезата - ще снимам само малко да я сглобя.
              Благодаря ви за съветите

              Коментар


              • #8
                От: шпиндел

                Като го гледам шпиндела трябва да е руска 675 Комунарис .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #9
                  От: шпиндел

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Като го гледам шпиндела трябва да е руска 675 Комунарис .
                  Не е ,морза е исо 40.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #10
                    От: шпиндел

                    Вчера порових из моя архив и намерих паспорта на модел 675 Комунарис . Не е много пълен и е на руски тия дни ще го сканирам .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #11
                      От: шпиндел

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Вчера порових из моя архив и намерих паспорта на модел 675 Комунарис . Не е много пълен и е на руски тия дни ще го сканирам .
                      Разчисти си пощата,и давай да го видим този паспорт.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #12
                        От: шпиндел

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Разчисти си пощата,и давай да го видим този паспорт.
                        Готово почнах го . И личните поразчистих .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img002.jpg
Прегледи:1
Размер:65.5 КБ
ID:5453903Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img003.jpg
Прегледи:1
Размер:147.0 КБ
ID:5453904
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: шпиндел

                          Разглобих главата на 100% Ще я измия с нафта за да преценя състоянието и. До тук най-важното е че двете конусни колела и всички направляващи повърхнини са в задоволително състояние. Качвам и една снимка - това МАХО600 ли е ? НаправихНатиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:27.8 КБ
ID:5454080Натиснете снимката за да я уголемите

Име:head1.jpg
Прегледи:1
Размер:44.3 КБ
ID:5454081 нещо като чертеж- получи се много страно положение на горния конусен лагер спрямо шийката на шпиндела- вътрешната гривна е надяната много малко ???

                          Коментар


                          • #14
                            От: шпиндел

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cutingTools.jpg
Прегледи:1
Размер:135.9 КБ
ID:5501328Колеги, взех си няколко фрезера и направих сефтето, но явно не съм им улучил режимите. Малко помощ от ваша страна ще ми се отрази добре J

                            N1. e за груба обработка габровски 16х32NR90HSS
                            Пробвах го на 410 n-1 без охлаждане, но си е мъка
                            На 750 n-1; с борьол; подаване на ръка около 0.2 мм/s; дебелина на среза-челно на 2 мм и странично 4 мм и горе долу много по-добре ми се стори. Сякаш може да понесе много повече
                            N2. получистова 16х32NF90HSS
                            Същото се отнася и за него
                            N3. ф8 двупер - не посмях да го тествам – преди него потроших една петица

                            +++за номер 4/5/6/7/8 за момента нямам адаптор и не съм ги пробвал – по 15 лв броя ми струваха видимо нямат износване
                            N4. 80К30 с 8 бр запоени пластини
                            N5. не е сниман 80P30 с 8 бр запоени пластини
                            N6. не е сниман -визуално еднакъв с N4 и N5 но няма означения
                            N8 125P30 с 12 бр запоени пластини
                            N9 пластина SECO APFT1604PDTR-75 P2С главата е тази http://www.vorgen.com/default.asp?sa...&UrunID=68&L=1
                            D=63 мм
                            Пробвах я челно без охлаждане на 410 n-1 дебелина на среза 0,2 мм – повърхноста стана почти огледална. Ако дам повече прибавка вибрациите стават страхотни – явно ъгловата скорост е малка ???
                            Последно редактирано от i208; 13-07-13, 16:08. Причина: корекция

                            Коментар


                            • #15
                              От: шпиндел

                              "Царевиците" (16-ките) са за груба обработка- при тях малка скорост (Не повече от300 и малко оброта) и подаване възможно най малко , но пък могат да поемат стружка по цялата работна повърхност!
                              Двуперката до към 500 об/мин максимум при стружка от 0,5 -0,75 мм във височина и 0.2-0.25 по цялата раб. повърхност- подаване около 30 макс.
                              А тези с твърдосплавните пластини - до 65мм в диаметър ,работят прилично до 1мм стружка.(0,5- 0,75 е перфектно) по малките диаметри са по стабилни съответно до към 600 и... об/ мин. и 130мм / мин- може и повече.
                              Това е за въглеродни стомани и конструкционни легирани ( Ст45 ,Ст 20 , 40Х , 18ХГТ) за по твърди (инструментални -Х12 , У8 , 9ХС, ХВГ и др.) по малка скорост и подаване!
                              В процеса на работа ще сникнеш. Машината трябва да работи без паразитни вибраций плавно и леко. Все пак е твоя и трябва да я щадиш , щото ти ще я оправяш ако се потроши.По- добре ,по-бавно , но сигурно и машината да не се товари! Това е машина за точни и финни работи , а не за груба обработка.На нея се работи леко и приятно! И...Внимателно!!!!
                              Дано да съм се изразил разбрано за да е било ясно това което казах!Успех в работата !
                              Последно редактирано от pgv64; 14-07-13, 00:15.
                              "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
                              Ат.Буров.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X