От: Струг С5
Тука съм обяснил всичко за фланците ; универсалите и тяхното центроване http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=80755&page=3 . Пробката на супортната кутия е отгоре и обикновено главата и не се различава от главата на другите болтове гледаш кой е по навътре и отвиваш . На скоростната кутия маслото се налива през горната пробка . Лошото е че пластмасата е остаряла и обикновено при отвиване се чупи . Това че долната пробка е тъмна нищо не значи помътнява от времето .
Тука съм обяснил всичко за фланците ; универсалите и тяхното центроване http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=80755&page=3 . Пробката на супортната кутия е отгоре и обикновено главата и не се различава от главата на другите болтове гледаш кой е по навътре и отвиваш . На скоростната кутия маслото се налива през горната пробка . Лошото е че пластмасата е остаряла и обикновено при отвиване се чупи . Това че долната пробка е тъмна нищо не значи помътнява от времето .
Коментар